برای سال تحصیلی 1404-1403

ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی آغاز شد

پیش ثبت نام پایه هفتم و میان پایه (هشتم و نهم) دبیرستان های دوره اول و دبستان های مجتمع علامه طباطبایی، در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳  آغاز شد.

ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با صدور اطلاعیه شماره ۱ (دانلود کنید) از متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی دعوت کرد تا برای پیش ثبت نام، به بخش «سامانه ها» و قسمت «ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی» در سایت alameh.ir مراجعه نمایند.

مراحل ثبت نام برای متقاضیان پایه هفتم 

اطلاعیه ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی، درباره شرایط پذیرش دانش آموز در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی (واحدهای میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران) تصریح کرده است: «دارا بودن ارزیابی خیلی خوب یا معادل آن در کارنامه نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی یا کارنامه نوبت اول پایه ششم ابتدایی، از شرایط پذیرش دانش آموز است.»

مراحل پیش ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی به شرح زیر است:

  • ورود به سامانه ثبت نام در سایت alameh.ir
  • ثبت اطلاعات اولیه و دریافت کد و رمز عبور
  • تکمیل اطلاعات و تائید نهایی در سامانه
  • شرکت در جلسه توجیهی حضوری و شرکت در آزمون
  • انجام مصاحبه در صورت قبولی در آزمون

برای پایه هفتم، چه مدارسی را می توانید انتخاب کنید؟

دانش آموزان پسر برای ثبت نام در پایه هفتم واحدهای میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران می توانند دو واحد را به عنوان اولویت خود انتخاب کنند.

متقاضیان ثبت نام توجه داشته باشند که پیش ثبت نام، زمانی در سامانه به اتمام می رسد که «رسید ثبت نام» نمایش داده شود. تاریخ پایان ثبت نام در پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی ۱۴۰۳/۳/۳۱ درنظر گرفته شده است. اطلاعیه ستاد ثبت نام با اشاره به ظرفیت محدود پذیرش مدارس علامه طباطبایی در پایه هفتم و مراحل ثبت نام، از متقاضیان دعوت کرده است که روند پیش ثبت نام خود را برای شرکت در جلسات توجیهی، زودتر به انجام رسانند.

بر اساس این اطلاعیه، پس از انجام پیش ثبت نام، دانش آموزان و اولیاء با برنامه ای از پیش زمانبندی شده در جلسات توجیهی حضوری و آزمون شرکت می کنند. سوالات آزمون پایه هفتم از درس های ریاضی، علوم و هوش ریاضی طراحی شده اند. این آزمون با ۳۰ سوال چهار گزینه ای (با نمره منفی) در ۶۰ دقیقه برگزار خواهد شد. نتایج آزمون ۷۲ ساعت بعد، از طریق پیامک و تلفن به اطلاع خانواده ها خواهد رسید. ستاد ثبت نام به خانواده ها پیشنهاد کرده است که با توجه به سیستم آموزشی یکسان مدارس پنج گانه دوره اول علامه طباطبایی، واحدی هایی را انتخاب کنند که به محل زندگی شان نزدیک تر است.

مدیران مدارس پنج گانه متوسطه دوره اول علامه طباطبایی چه می گویند؟

چنانچه می خواهید با هر یک از واحدهای پنج گانه متوسطه دوره اول علامه طباطبایی بیشتر آشنا شوید؛ مصاحبه های مدیران واحدهای میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران را در لینک های زیر بخوانید:

 

آغاز ثبت نام در دبستان های علامه طباطبایی

ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با صدور اطلاعیه شماره ۳ (دانلود کنید) و اطلاعیه شماره ۴ (دانلود کنید) از متقاضیان پسر و دختر ثبت نام در دبستان های علامه طباطبایی دعوت کرد تا برای پیش ثبت نام در «سامانه ستاد ثبت نام» به نشانی اینترنتی www.alameh.ir  مراجعه کنند.

در اطلاعیه ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی، تصریح شده است که ثبت نام متقاضیان از طریق مصاحبه حضوری (ارزیابی علمی و شخصیتی) انجام می گیرد.

مراحل ثبت نام برای دبستان های علامه طباطبایی:

  • ورود به سامانه ثبت نام در سایت alameh.ir
  • ثبت اطلاعات اولیه و دریافت کد و رمز عبور
  • تکمیل اطلاعات و تائید نهایی در سامانه ها
  • شرکت در مصاحبه حضوری
  • دعوت برای ثبت نام قطعی در صورت موفقیت در ارزیابی حضوری

چه مدارسی را می توانید انتخاب کنید؟

دانش آموزان پسر می توانند در واحدهای پسرانه نیاوران و پاسداران ثبت نام کنند. واحد دخترانه تهرانپارس نیز پذیرای متقاضیان دختر خواهد بود. متقاضیان ثبت نام توجه داشته باشند که پیش ثبت نام زمانی در سامانه به اتمام می رسد که «رسید ثبت نام» نمایش داده شود. ستاد ثبت نام به خانواده ها پیشنهاد کرده است که با توجه به سیستم یکسان آموزشی دبستان های علامه طباطبایی، واحدی را انتخاب کنند که به محل زندگی شان نزدیک تر است.

ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی درخصوص سن متقاضیان در دوره پیش دبستان و دبستان اعلام کرد: «بر اساس مقررات، برای ثبت نام در پیش دبستان، لازم است دانش آموزان پنج سال تمام (نیمه اول ۹۸ و نیمه دوم ۹۷) و برای ثبت نام در پایه اول، شش سال تمام (نیمه اول ۹۷ و نیمه دوم ۹۶) داشته باشند.» متقاضیان ثبت نام در میان پایه های دبستان های علامه طباطبایی (پایه های دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم) می توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱ وارد سامانه ثبت نام شده و پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

مدیران دبستان های سه گانه علامه طباطبایی چه می گویند؟

چنانچه می خواهید با هر یک دبستان های پسرانه و دخترانه علامه طباطبایی بیشتر آشنا شوید؛ مصاحبه های مدیران واحدهای نیاوران، پاسداران و دخترانه تهرانپارس را در لینک های زیر بخوانید:

 

آغاز ثبت نام میان پایه (پایه های هشتم و نهم) دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی

پیش ثبت نام میان پایه (پایه های هشتم و نهم) دبیرستان های دوره اول مجتمع علامه طباطبایی، در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با صدور اطلاعیه شماره ۲ (دانلود کنید) از متقاضیان ثبت نام در پایه های هشتم و نهم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی دعوت کرد تا برای پیش ثبت نام، به بخش «سامانه ها» و قسمت «ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی» در سایت alameh.ir  مراجعه نمایند.

مراحل ثبت نام برای متقاضیان میان پایه

اطلاعیه ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی، درباره شرایط پذیرش دانش آموز در پایه های هشتم و نهم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی (واحدهای میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران)تصریح کرده است: «دارا بودن معدل بالای ۱۹/۵ در پایه هفتم یا هشتم، شرکت در آزمون ورودی و کسب نمره قبولی و شرکت در مصاحبه حضوری، از شرایط پذیرش دانش آموز است.»

مراحل پیش ثبت نام در میان پایه (پایه های هشتم و نهم) دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی به شرح زیر است:

  • ورود به سامانه ثبت نام در سایت alameh.ir
  • ثبت اطلاعات اولیه و دریافت کد و رمز عبور
  • تکمیل اطلاعات و تائید نهایی در سامانه
  • شرکت آزمون ورودی به صورت حضوری
  • انجام مصاحبه در صورت قبولی در آزمون

برای میان پایه، چه مدارسی را می توانید انتخاب کنید؟

دانش آموزان پسر برای ثبت نام در پایه های هشتم و نهم واحدهای میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران می توانند دو واحد را به عنوان اولویت خود انتخاب کنند.

متقاضیان ثبت نام توجه داشته باشند که پیش ثبت نام، زمانی در سامانه به اتمام می رسد که «رسید ثبت نام» نمایش داده شود.

اطلاعیه ستاد ثبت نام با اشاره به ظرفیت محدود پذیرش مدارس علامه طباطبایی در میان پایه و مراحل ثبت نام، از متقاضیان دعوت کرده است که روند پیش ثبت نام خود را زودتر به انجام رسانند.

ستاد ثبت نام به خانواده ها پیشنهاد کرده است که با توجه به سیستم آموزشی یکسان مدارس پنج گانه دوره اول علامه طباطبایی، واحدی هایی را انتخاب کنند که به محل زندگی شان نزدیک تر است.

 

ویدیوی نحوه ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی را اینجا ببینید.

 

۴۰ مصاحبه برای آشنایی بیشتر با مدارس علامه طباطبایی (بخوانید)

 

برای ورود به سامانه ثبت نام و انجام پیش ثبت نام، کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی