برای سال تحصیلی 1404-1403

ثبت نام در پایه های هشتم و نهم مدارس علامه طباطبایی آغاز شد

پیش ثبت نام میان پایه (پایه های هشتم و نهم) دبیرستان های دوره اول مجتمع علامه طباطبایی، در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با صدور اطلاعیه شماره ۲ (دانلود کنید) از متقاضیان ثبت نام در پایه های هشتم و نهم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی دعوت کرد تا برای پیش ثبت نام، به بخش «سامانه ها» و قسمت «ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی» در سایت alameh.ir  مراجعه نمایند.

مراحل ثبت نام برای متقاضیان میان پایه

اطلاعیه ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی، درباره شرایط پذیرش دانش آموز در پایه های هشتم و نهم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی (واحدهای میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران)تصریح کرده است: «دارا بودن معدل بالای ۱۹/۵ در پایه هفتم یا هشتم، شرکت در آزمون ورودی و کسب نمره قبولی و شرکت در مصاحبه حضوری، از شرایط پذیرش دانش آموز است.»

مراحل پیش ثبت نام در میان پایه (پایه های هشتم و نهم) دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی به شرح زیر است:

  • ورود به سامانه ثبت نام در سایت alameh.ir
  • ثبت اطلاعات اولیه و دریافت کد و رمز عبور
  • تکمیل اطلاعات و تائید نهایی در سامانه
  • شرکت در آزمون ورودی به صورت حضوری
  • انجام مصاحبه در صورت قبولی در آزمون

برای میان پایه، چه مدارسی را می توانید انتخاب کنید؟

دانش آموزان پسر برای ثبت نام در پایه های هشتم و نهم واحدهای میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران می توانند دو واحد را به عنوان اولویت خود انتخاب کنند.

متقاضیان ثبت نام توجه داشته باشند که پیش ثبت نام، زمانی در سامانه به اتمام می رسد که «رسید ثبت نام» نمایش داده شود.

اطلاعیه ستاد ثبت نام با اشاره به ظرفیت محدود پذیرش مدارس علامه طباطبایی در میان پایه و مراحل ثبت نام، از متقاضیان دعوت کرده است که روند پیش ثبت نام خود را زودتر به انجام رسانند.

ستاد ثبت نام به خانواده ها پیشنهاد کرده است که با توجه به سیستم آموزشی یکسان مدارس پنج گانه دوره اول علامه طباطبایی، واحدی هایی را انتخاب کنند که به محل زندگی شان نزدیک تر است.

مدیران مدارس پنج گانه متوسطه دوره اول علامه طباطبایی چه می گویند؟

چنانچه می خواهید با هر یک از واحدهای پنج گانه متوسطه دوره اول علامه طباطبایی بیشتر آشنا شوید؛ مصاحبه های مدیران واحدهای میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران را در لینک های زیر بخوانید:

 

ویدیوی نحوه ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی را اینجا ببینید.

 

۴۰ مصاحبه برای آشنایی بیشتر با مدارس علامه طباطبایی (بخوانید)

 

برای ورود به سامانه ثبت نام و انجام پیش ثبت نام، کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی