اعلام شرایط ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان‌های دوره اول

ثبت نام پایه هفتم دبیرستان های دوره اول پسرانه و دخترانه مجتمع علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۱۵ دی ماه سال جاری آغاز شد.

ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با صدور اطلاعیه شماره ۱ از متقاضیان ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی دعوت کرد تا برای پیش ثبت نام به بخش «سامانه ها» و قسمت «ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی» در سایت www.alameh.ir مراجعه کنند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «در آستانه سی اُمین سال فعالیت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، ثبت نام دبیرستان پسرانه دوره اول (پایه هفتم) برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ آغاز شد.» علاقه مندان ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی می توانند با ورود به سامانه و ثبت مشخصات خود، نسبت به پیش ثبت نام در پایه هفتم اقدام نمایند.

اطلاعیه ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی، درباره شرایط پذیرش دانش آموز در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی تصریح کرده است: «دارا بودن ارزیابی خیلی خوب یا خوب یا معادل آن در کارنامه نوبت دوم سال پنجم ابتدایی یا کارنامه نوبت اول سال ششم ابتدایی و پذیرش در مصاحبه از شرایط پذیرش دانش آموز است.»

مراحل ثبت نام برای متقاضیان پایه هفتم به شرح زیر است:

۱- ورود به سایت www.alameh.ir

۲- ورود به بخش «سامانه ها» و انتخاب لینک «ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی».

۳- انتخاب پایه مورد نظر با در نظر گرفتن جنسیت دانش آموز.

۴- ثبت اطلاعات اولیه و دریافت کد و رمز عبور.

۵- ادامه فرایند ثبت نام و درنهایت تایید اطلاعات و دریافت کد رسید ثبت نام.

چه مدارسی را می توانید انتخاب کنید؟

دانش آموزان پسر برای ثبت نام در پایه هفتم می توانند از بین واحدهای پسرانه میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران دو واحد را به عنوان اولویت خود انتخاب کنند. دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران نیز پذیرای متقاضیان دختر خواهد بود. ستاد ثبت نام پیشنهاد کرده است مسافت محل سکونت تا مدرسه به عنوان اولویت مهم برای انتخاب واحد درخواستی مد نظر قرار گیرد.

متقاضیان ثبت نام توجه داشته باشند که پیش ثبت نام زمانی در سامانه به اتمام می رسد که «رسید ثبت نام» نمایش داده شود.
تاریخ پایان ثبت نام در پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی ۱۴۰۱/۴/۳۱ در نظر گرفته شده است.

تذکر مهم: برای انجام پیش ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی ابتدا اطلاعیه ها را به دقت مطالعه نمایید. آنگاه از درگاهی که لینک آن در انتهای خبر برایتان گذاشته شده است به «سامانه ستاد ثبت نام» مراجعه کنید و مراحل خواسته شده در سامانه را به دقت پیگیری نمایید تا پیش ثبت نام شما تکمیل شود.

از طریق کادرهای زیر ابتدا  اینفوگرافی ثبت نام را به دقت مطالعه نمایید و سپس وارد سامانه ستاد ثبت نام شوید:


اخبار پیشنهادی