ویدیوها

شرکت علامه ای ها در مسابقات جهانی ربوکاپ هلند ۲۰۲۴

۳ مرداد ۱۴۰۳

تیم رباتیک مجتمع علامه طباطبایی در مسابقات جهانی ربوکاپ هلند 2024شرکت کرد. ماهان آتشی، ایلیا مرادی خواه، پارسا تاجیک و عرشیا امین خواه، دانش آموزان واحد فرمانیه، اعضای این تیم بودند. علامه ای ها در لیگ فوتبالیست سنگین وزن در این رقابت ها حضور داشتند.

دسته بندی

ویدیو های جدید

شرکت علامه ای ها در مسابقات جهانی ربوکاپ هلند ۲۰۲۴
دانلود ۳ مرداد ۱۴۰۳

تیم رباتیک مجتمع علامه طباطبایی در مسابقات جهانی ربوکاپ هلند ۲۰۲۴شرکت کرد. ماهان آتشی، ایلیا مرادی خواه، پارسا تاجیک و عرشیا امین خواه، دانش آموزان واحد فرمانیه، اعضای این تیم بودند. علامه ای ها در لیگ فوتبالیست سنگین وزن در این رقابت ها حضور داشتند.

مدرسه ما در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ چطور بود؟ قسمت سوم -واحد نیاوران
دانلود ۲ مرداد ۱۴۰۳

اعضای انجمن اولیاء و مربیان واحد نیاوران، سال تحصیلی گذشته درباره چه موضوعاتی تصمیم گیری کرده اند؟ در واحد نیاوران، چه ویژگی های آموزشی یا اخلاقی دانش آموزان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد؟ صحبت های آقای «میلاد شامحمدی» عضو انجمن اولیاء و مربیان واحد نیاوران، در سومین قسمت از برنامه «مدرسه ما» را ببینید.

مدرسه ما در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ چطور بود؟ قسمت دوم-واحد تهرانپارس
دانلود ۱ مرداد ۱۴۰۳

«مدرسه به فرزندم حس اعتماد به نفس داد.» این جمله، بخشی از صحبت های عضو انجمن اولیاء و مربیان دبستان علامه طباطبایی – واحد #تهرانپارس در قسمت دوم از برنامه «#مدرسه_ما» است. خانم «بنفشه باصری» در این گفتگو درباره کیفیت آموزش و حالِ خوب دانش آموزان در واحد #تهرانپارس صحبت کرده اند.

مدرسه ما در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ چطور بود؟ قسمت اول-واحد آبشناسان
دانلود ۳۱ تیر ۱۴۰۳

در اولین قسمت از فصل دوم برنامه «مدرسۀ ما» با رییس انجمن اولیا و مربیان واحد آبشناسان، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفتگو کردیم. آقای احمدی در این مصاحبه، درباره موضوعاتی مانند فعالیت های انجمن در سال تحصیلی گذشته، نقش واحد آبشناسان در کشف استعداد دانش آموزان و ویژگی های یک مدرسه خوب، صحبت می کند.

فعالیت های دانش آموزان واحد شریعتی در دهه اول محرم
دانلود ۳۰ تیر ۱۴۰۳

سیاه پوش کردن فضای داخلی و حیاط مدرسه، برپایی ایستگاه های صلواتی توسط دانش آموزان و جمع آوری و بسته بندی اقلام مورد نیاز جهت توزیع بین نیازمندان، از جمله فعالیت های واحد شریعتی در ایام محرم بود.

برنامه «شب امتحانی ها» چطور ساخته شد؟
دانلود ۲۳ تیر ۱۴۰۳

«شب امتحانی ها» عنوان برنامه ای بود که در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ توسط دانش آموزان پایه هشتم واحد میرداماد، با موضوع امتحانات ساخته و منتشر شد. در آخرین ویدیو از شب امتحانی ها، صحبت های مدیر و معاون واحد میرداماد و تصاویری از پشت صحنه ساخت این برنامه را می بینیم.

از مکتب خانه تا کلاس آنلاین در ۷۰ سال
دانلود ۱۰ تیر ۱۴۰۳

از زمانی که «حاج حسن توفیق حق»، عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی برای اولین روز مدرسه شان، به مکتب خانه رفتند تا وقتی نوۀ ایشان، اولین روز مدرسه را پشت کامپیوتر و در خانه، سپری کرد (بدلیل فراگیری کرونا)، تنها ۷۰ سال طول کشیده است. زمان سریع می گذرد. ویدیو را ببینید.

اهدای ۲۲۰ جایزه به پژوهشگران برتر
دانلود ۹ تیر ۱۴۰۳

در مراسم اختتامیۀ پانزدهمین دورۀ جشنوارۀ پژوهشی علامه طباطبایی و تقدیر از پژوهشگران برتر مجتمع، ۲۲۰ جایزه و مدال اهدا شد. این مراسم ۶ تیرماه با حضور دانش آموزان مدارس ده گانه و خانواده هایشان برگزار شد.

لبخندها و اشک ها روی پرده سینما
دانلود ۴ تیر ۱۴۰۳

«لبخندها و اشک ها، ضبط شد. جملاتِ امید آفرین برای فردای بهتر، هم. بازی ها و شیطنت های کودکانه، هم. تماشای این تصاویر، هم امروز کام مان را شیرین می کند و هم سال های بعد، خاطره انگیز و شعف آفرین خواهد بود.» گزارش خبری مراسم پایان سال واحد نیاوران را تماشا کنید.

جعبۀ «ماندگاری در مهر» در موزۀ سینما باز شد
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۳

مراسم رونمایی از «جعبه ماندگاری در مهر» خردادماه در موزۀ سینما برگزار شد. در این مراسم، به هر یک از دانش آموزان پایه اول دبستان علامه طباطبایی- واحد نیاوران، یک جعبۀ ماندگار اهداء شد.

برندگان سومین دورۀ برنامۀ تیک-تاک معرفی شدند
دانلود ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

برندگان سومین دوره برنامه مشاوره ای- انگیزشی تیک-تاک، روز گذشته (سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) در جلسه شورای عالی آموزشی مجتمع، معرفی شدند.

شب امتحانی ها؛ درس زبان را چطور بخوانیم؟
دانلود ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

در قسمت دیگری از برنامه شب امتحانی ها، دبیر زبان انگلیسی واحد میرداماد توصیه هایی به دانش آموزان برای آزمون این درس دارد.

در آزمون پیام های آسمانی، چند سوال از دروس ترم اول است؟
دانلود ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

در آزمون پیام های آسمانی روز ۲۱ خرداد، چند سوال از دروس ترم اول است؟ برای دانستن پاسخ این سوال، خلاصه ای از قسمت جدید برنامه «شب امتحانی ها» با موضوع امتحان پیام های آسمانی را ببینید.

بررسی بارم بندی امتحان ریاضی در «شب امتحانی ها»
دانلود ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

در این قسمت از برنامه «شب امتحانی ها»، دبیران ریاضی واحد میرداماد، بارم بندی امتحان ریاضی ۱۳ خردادماه را برای دانش آموزان پایه هشتم تشریح می کنند.

شب امتحانی ها؛ آمادگی برای آزمون املا
دانلود ۹ خرداد ۱۴۰۳

موضوع قسمت جدید برنامه شب امتحانی ها، آزمون املا است. «شب امتحانی ها» توسط دانش آموزان پایه هشتم واحد میرداماد آماده می شود.

آشنایی با مجتمع علامه طباطبایی در یک روز بهاری
دانلود ۶ خرداد ۱۴۰۳

پنجمین دوره جلسات توجیهی، برای ثبت نام در پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳برگزار شد. ویدیویی از این جلسات را تماشا کنید.

شب امتحانی ها؛ قسمت دوم
دانلود ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

موضوع دومین قسمت از این برنامه، امتحان فارسی سه شنبه ۱ خرداد ماه است. «شب امتحانی ها» توسط دانش آموزان پایه هشتم واحد میرداماد آماده می شود.

شب امتحانی های ۲!
دانلود ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شب امتحانی ها عنوان برنامه ای ویدیویی است که توسط دانش آموزان پایه هشتم واحد میرداماد برای امتحانات نوبت دوم آماده شده است. خلاصه ای از قسمت اول این برنامه، با موضوع امتحان قرآن را ببینید.

معنای موفقیت
دانلود ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به نظر شما موفقیت چه معنایی دارد؟ برای موفق بودن باید به چه نکاتی توجه کرد؟ خانم شریفی، آموزگار پیش دبستان و دبستان دخترانه تهرانپارس در قسمت بیست و چهارم تیک تاک، درباره معنای موفقیت صحبت می‌کند. متن ویدیو شما می‌دانستید موفقیت برای هر آدم معنای متفاوتی دارد؟ یکی فکر می‌کند اگر شاگرد اول شود […]

مدرسه فرزندمان را چطور انتخاب کنیم؟
دانلود ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای انتخاب مدرسه فرزندمان، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ از مدرسه چه می خواهیم و چطور باید اطلاعات لازم را برای انتخاب مدرسه جمع‌آوری کنیم؟ «محمدرضا میبدی»، عضو شورای عالی آموزش مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، در این ویدیو تلاش کرده است با یک مثال، به گونه‌ای کارشناسی و علمی، نحوۀ انتخاب درستِ مدرسه […]

درس خواندن با فرآیند سه مرحله ای
دانلود ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

در قسمت بیست و سوم از برنامه تیک تاک، حامد معصومی، مشاور دبیرستان دوره اول پسرانه میرداماد درباره سه مرحله و فرآیند مهم درس خواندن یعنی قبل از کلاس، حین کلاس و بعد از کلاس، توصیه‌هایی برای دانش‌آموزان دارد. متن ویدیو سلام پسرها، در ادامه فرایند یاد‌گیری در این برنامه می‌خواهیم با هم درباره مکانیزم […]

ماراتن آشپزی علمی
دانلود ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه ماراتن آشپزی علمی، ۲۴ اردیبهشت ماه در دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران برگزار شد.

انگیزه درونی ات را پیدا کن!
دانلود ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

انگیزه برای درس خواندن، با چه روش‌هایی تقویت می شود؟ در بیست و دومین قسمت از برنامه تیک تاک، مهشید بنار، آموزگار پیش دبستان و دبستان پسرانه نیاوران درباره این موضوع صحبت می کند. متن ویدیو رسیدیم به این که انگیزه درونی‌ام را چطور می‌توانم طی یاد‌گیری پیدا کنم؟ یاد‌گیری با زندگی روزمره ما ارتباط […]

زبان آموزی به صورت حرفه ای
دانلود ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این قسمت از برنامه زنگ استعداد، با کلاس های آموزشگاه زبان کلاسیکو آشنا می شویم.

تصویرسازی و نقاشی در زنگِ هنری تهرانپارسی ها
دانلود ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانش آموزان دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس در کلاس هنرهای تجسمی چه مهارت هایی یاد می گیرند؟ قسمت بیست و یکم زنگ استعداد را تماشا کنید.

تقدیر از شرکت کنندگان مسابقه حفظ قرآن
دانلود ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران که  در مسابقه حفظ کردن آیت الکرسی شرکت کرده بودند، جایزه و لوح تقدیر گرفتند.

ماه های آسمانی؛ ۲۷ مرحله کمک برای نیازمندان
دانلود ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در مرحله بیست و هفتم طرح ماه های آسمانی دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی، اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند برای مناطق محروم شهر زابل، تهیه و توزیع شد.

ماشین و چراغ قوه می سازیم
دانلود ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانش آموزان دبستان واحد تهرانپارس در کلاس رباتیک با سه علم مکانیک، الکترونیک و برنامه نویسی آشنا می شوند و وسائل مختلف می سازند. قسمت بیستم زنگ استعداد را تماشا کنید.

شرکت آبشناسانی ها در آزمون زبان انگلیسی
دانلود ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانش آموزان دپارتمان زبان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در آزمون Cambridge Exams شرکت کردند.

سفال گری در کلاس
دانلود ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

در نوزدهمین قسمت از برنامه زنگ استعداد، با کلاس سازه دانش آموزان دبستان واحد نیاوران، آشنا می شویم.

پادکست پیدایش، قسمت چهارم؛ فرا نیازها
دانلود ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

چقدر با مفهوم «فرا نیازها» آشنا هستید؟ «فرا نیازها» چطور می توانند در خودشکوفایی دانش آموزان موثر باشند؟ قسمت چهارم از پادکست پیدایش بشنوید.

۸ نکته کلیدی برای خوب درس خواندن
دانلود ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای این که در خانه خوب درس بخوانیم، چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ در بیست و یکمین قسمت از تیک تاک،حسن روانگرد، مشاور متوسطه دوره دوم پسرانه شریعتی توصیه هایی به دانش‌آموزان دارد. متن ویدیو چه راهکارهایی وجود دارد تا من به عنوان دانش‌آموز بتوانم کار‌هایم را خوب انجام دهم؟ بین دو زمان مطالعه، زمان […]

اهدای جوایز برگزیدگان فصل دوم «تیک تاک»
دانلود ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جوایز «مهشید بنار» آموزگار دبستان واحد نیاوران(برگزیده هیات داوران) و «جواد امانی» معاون واحد پاسداران (برنده جایزه مخاطبین) بعنوان برگزیدگان فصل دوم برنامه مشاوره ای- انگیزشی «تیک، تاک»،۴ اردیبهشت ماه در شورای عالی آموزش مجتمع علامه طباطبایی، اهدا شد.

پادکست پیدایش، قسمت سوم؛ سادگی و طبیعی بودن
دانلود ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این قسمت از پادکست پیدایش، با سومین قدم از مراحل «خودشکوفایی» یعنی «سادگی و طبیعی بودن» آشنا می شویم.

هیچ دانش آموزی ضعیف نیست
دانلود ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

در بیستمین قسمت از برنامه تیک تاک، مسئول آموزش متوسطه دوره اول پسرانه گلستان سه نکته مهم درباره تقویت شوق یادگیری را تشریح می‌کند. متن ویدیو بچه‌های عزیز این در ذهن‌تان باشد که حتما در مطالعه تجربه‌های جدیدی را خلق کنید. در ادامه سه نکته برای افزایش شوق یادگیری به شما می‌گوییم. نکته اول: با […]

قهرمانی در ایران اپن ۲۰۲۴
دانلود ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم های رباتیک علامه طباطبایی در هجدهمین دوره مسابقات ایران اُپن ۲۰۲۴ با کسب سه مقام قهرمانی، سهمیه شرکت در رقابت های جهانی هلند را بدست آوردند.

درس هایی که دوست شان نداریم!
دانلود ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

وقتی درسی را دوست ندارید، چطور آن را مطالعه می‌کنید؟ در نوزدهمین قسمت از مجموعه برنامه تیک تاک، مشاور دبستان پسرانه پاسداران راه‌حل مناسبی برای مطالعه این درس‌ها به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد! متن ویدیو در برنامه هفتگی همه دانش‌آموزان یک سرفصل‌ها و درس‌هایی وجود دارد که به آن علاقه ندارند و به قول معروف زورکی […]

پادکست پیدایش، قسمت دوم؛ پذیرش خود و دیگران
دانلود ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دومین قدم از مراحل «خودشکوفایی» پذیرش خود، دیگران و طبیعت است. صحبت های مشاور واحدهای آبشناسان و فرمانیه را در دومین قسمت از پادکست پیدایش بشنوید.

خانه خودمان را می سازیم!
دانلود ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

موضوع هجدهمین قسمت از مجموعه برنامه زنگ استعداد، آشنایی با فعالیت های دانش آموزان دبستان واحد نیاوران در زنگ معماری است.

زمان های گم شده
دانلود ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

جواد امانی معاون مدرسه علامه طباطبایی پاسداران دوره اول در هجدهمین قسمت از برنامه تیک تاک، دلایلی که باعث کاهش شوق یادگیری در دانش‌آموزان می‌شود را بررسی کرده است. متن ویدیو یکی از دلایل مهمی که انگیزه و شوق یادگیری ما را پایین می‌آورد، به خودمان مربوط است. این که ما بدون برنامه درس می‌خوانیم، […]

برگزاری اردوی «روزی در مدرسه»
دانلود ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه، ۱۹ فروردین ماه در اردوی «روزی در مدرسه» شرکت کردند.

پادکست پیدایش؛ روش های رسیدن به خودشکوفایی/ قسمت اول
دانلود ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

اولین قسمت از فصل دوم پادکست پیدایش با موضوع «خودشکوفایی» منتشر شد. پیمان آزموده روانشناس واحدهای آبشناسان و فرمانیه در این پادکست توصیه هایی به دانش آموزان دارد.

طراحی پلان و ساخت ماکت در زنگ معماری
دانلود ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

در هفدهمین قسمت از برنامه زنگ استعداد، با جزییات زنگ معماری دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی -واحد پاسداران آشنا می شویم.

روش هایی برای کاهش استرس امتحان
دانلود ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

اگر شما هم از دانش‌آموزانی هستید که موقع امتحانات، دچار استرس زیادی می شوید، توصیه های آقای جعفری مشاور دبیرستان پسرانه آبشناسان را درباره روش های کاهش استرس امتحان خوب گوش کنید. متن ویدیو خیلی از بچه‌ها می‌گویند ما زمانی که سر امتحان می‌رویم، درس را بلدیم، ولی چون استرس داریم امتحان را خوب نمی‌دهیم. […]

«آینده خوب، ساختنیه…»
دانلود ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

«اگه امروز سخت کوش و جست و جو گر باشیم، اگه برای فرداهامون هدف داشته باشیم، آینده مون را می سازیم. آینده اگر چه خودش می یاد، اما آینده خوب ساختنیه…»

جلسه سالانه هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی با مدیران
دانلود ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

جلسه سالانه هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با مدیران مدارس و مدیران ارشد ستادی ۲۳ اسفندماه در سالن اجتماعات مجتمع برگزار شد.

پاسدارانی ها درخت کاشتند
دانلود ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

مراسم روز درختکاری در دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران، ۱۵ اسفندماه برگزار شد.

دبستانی ها ربات می سازند!
دانلود ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

آشنایی با کلاس رباتیک دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران، موضوع قسمت شانزدهم از برنامه زنگ استعداد است.

موسیقی این تصاویر خاص است
دانلود ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

موسیقی متن مجموعه تصاویری که می بینید، همگی اثر دانش آموزان مجتمع علامه طباطبایی است. دانش آموزانی که در دوازدهمین جشنواره «همساز» شرکت کرده بودند. تلفیق سازهایی که در «همساز» نواختند؛ با گزیده ای از تصاویر جشنواره، کلیپ متفاوتی آفریده است. تماشا کنید.

مهمانی سازها! – بخش دوم
دانلود ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

«تارها»، «سه تارها» و «گیتارها» در یک طرف نشسته بودند و «پیانوها»، «ویولن ها» و «تنبک ها» در سوی دیگر. جشن «شکوفایی استعدادها» بود.مراسم دوازدهمین دوره جشنواره موسیقی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، هم دیدنی است و هم شنیدنی. بخش دوم رقابت شرکت کنندگان را در مقطع متوسطه ببینید. (واحدهای میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و […]

مهمانی «سازها»! – بخش اول
دانلود ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

«سازها» به صدا در آمدند تا جشنِ «همساز» برپا شود. «تارها»، «سه تارها» و «گیتارها»، شور آفریدند: «دل را که بود خسته‌ی تکرار فصل ها / بردم به میهمانی گل های باغچه». مهمانی آهنگ ها بود. «پیانوها»، «ویولن ها» و «تنبک ها» می نواختند اما، دل نشین ترین نوا، «شکوفایی استعدادها» بود. گزارش رقابت نهایی […]

فرمانیه ای ها چطور برای کنکور ۱۴۰۴ آماده می شوند؟
دانلود ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

در دومین بخش از ویدیوی «تحویل سال کنکور در واحد فرمانیه» ابراهیم آصف مدیر واحد فرمانیه، درباره تغییرات کنکور، اهمیت امتحانات نهایی و برنامه های مدرسه برای سال آینده صحبت می کند.

چطور به درس خواندن علاقمند شوم؟
دانلود ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

در شانزدهمین قسمت از برنامه تیک تاک، مشاور واحد شریعتی درباره روش های علاقمند شدن دانش آموزان به درس و تقویت شوق یادگیری صحبت می کند.

فوتبالیست ها!
دانلود ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

موضوع پانزدهمین قسمت از برنامه زنگ استعداد، زنگ فوتبال در دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران است. ویدیو را ببیند.

تحویل سال کنکور در واحد فرمانیه
دانلود ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد فرمانیه، در سال پیش رو برای کنکور ۱۴۰۴ آماده می شوند. ابراهیم آصف مدیر دبیرستان های دوره اول و دوره دوم علامه طباطبایی – واحد فرمانیه در این ویدیو برنامه های مدرسه برای سال کنکور را تشریح کرده است.

درس های حفظی را چطور یاد بگیریم؟
دانلود ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

در پانزدهمین قسمت از برنامه تیک تاک، بهاره طاهری آموزگار واحد تهرانپارس، درباره یادگرفتن درس های حفظی پیشنهادی به دانش آموزان دارد. این قسمت را تماشا کنید.

جشنواره خیریه میردامادی ها
دانلود ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

جشنواره کسب و کارهای دانش آموزی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد (به نفع امور خیریه) ۱۹ و ۲۰ اسفندماه برگزار می شود. تیزر جشنواره را ببینید.

اهدای جوایز برگزیدگان «تیک، تاک»
دانلود ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

«یعقوب امانی» مشاور تحصیلی واحد گلستان (برگزیده هیات داوران) و «محمدعلی جعفری» مشاور تحصیلی واحد آبشناسان (برنده جایزه مخاطبین) بعنوان برگزیدگان سری اول برنامه مشاوره ای- انگیزشی «تیک، تاک»، با حضور در شورای عالی آموزش مجتمع علامه طباطبایی، جوایز خود را دریافت کردند. ویدیو را تماشا کنید. خبر تقدیر از برگزیدگان برنامه «تیک تاک» را […]

اهدای جایزه به پاسدارانی ها
دانلود ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

جوایز جشنواره قرآنی بهشت انس و جشنواره ورزشی طلیعه نور به دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران اهدا شد.

گمبی؛ قهرمان جشنواره های فرهنگی و هنری!
دانلود ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

گمبی با چه روشی در جشنواره های هنری مجتمع، رتبه های برتر کسب کرده است؟ این سوالی است که آقای داستانی به دنبال جواب آن است! ششمین قسمت از فصل دوم قصه های گمبی را در این لینک ببینید.

«هفت سین» با برف آمد
دانلود ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

گزارشی از سفره هفت سین در یک روز برفی و گفتگو با پدر و مادرهایی که می خواهند فرزندشان را در پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس ثبت نام کنند. «مدرسه ای شاد برای بچه ها»، این شعار واحد تهرانپارس است. جلسات توجیهی ثبت نام در این مدرسه برای سال تحصیلی […]

دوستِ خوب انتخاب کن!
دانلود ۹ اسفند ۱۴۰۲

انتخاب دوستان خوب، چطور در تقویت شوق یادگیری و آموختن دانش آموزان موثر خواهد بود؟ در چهاردهمین قسمت از تیک تاک، مشاور واحد گلستان درباره این موضوع صحبت می کند.

طرح ادونس؛ راهی برای موفقیت
دانلود ۹ اسفند ۱۴۰۲

📍برای دانش آموزان علامه ای، مسیرهای متنوعی برای رسیدن به موفقیت طراحی شده است. دوره اولی هایی که می خواهند درس ها را در سطحی بالاتر یاد بگیرند، در کلاس های طرح ادونس شرکت می کنند.علی جبل عاملی دانش آموز پایه هشتم واحد آبشناسان، یکی از دانش آموزان شرکت کننده در کلاس های طرح ادونس […]

کشف استعداد علامه ای ها در زنگ تئاتر
دانلود ۸ اسفند ۱۴۰۲

در چهاردهمین قسمت از برنامه زنگ استعداد با جزییات برگزاری کلاس تئاتر در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان بیشتر آشنا می شویم.

شباهت های درس خواندن و بازی کردن
دانلود ۷ اسفند ۱۴۰۲

در سیزدهمین قسمت از برنامه تیک تاک، دبیر فارسی دبستان علامه طباطبای – واحد نیاوران درباره انگیزه درونی هنگام بازی فیفا و شباهت های آن به درس خواندن، توصیه هایی به دانش آموزان دارد.

جشنی برای سرآمدان واحد فرمانیه
دانلود ۷ اسفند ۱۴۰۲

افتخار آفریدند، تلاش کردند و درس خواندند. در مسابقات منطقه ای و ملی قهرمان شدند، از رقابت های بین المللی مدال گرفتند و حالا اینجا همه برایشان کف می زنند: «جشن سرآمدانِ واحد فرمانیه». از دانش آموزان برتر دبیرستان های دوره اول و دوم علامه طباطبایی – واحد فرمانیه در جشنی باشکوه تقدیر شد.

گمبی در راه مسابقات جهانی رباتیک!
دانلود ۵ اسفند ۱۴۰۲

گمبی بعد از مدتی حضور در کلاس های رباتیک مجتمع، قرار است با تیم رباتیک علامه طباطبایی به مسابقات جهانی اعزام شود. اما آقای داستانی با یک اشتباه همه برنامه ها را بهم می ریزد!

روایت آقای گزارشگر از یک جلسه ثبت نام
دانلود ۱ اسفند ۱۴۰۲

نیمه زمستان است. باد در بنرهای ایستاده در حیاط می پیچد. «رباتیک»، «نانو»، «نجوم»، «انیمیشن»، «زیست پزشکی، هوا-فضا».اینها نام غرفه هایی است که در نمایشگاه دستاوردهای مجتمع علامه طباطبایی برای بازدید شرکت کنندگان آماده شده است. یکی از دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد میکروفن به دست جلوی دوربین ایستاده تا […]

پژوهشگران علامه ای در کلاس نانو
دانلود ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

دانش آموزان دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی در کلاس نانو چه موضوعاتی یاد می گیرند؟ قسمت سیزدهم زنگ استعداد را ببینید.

هنرهای آوایی؛ کلاسی برای موزیسین های علامه ای
دانلود ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

در کلاس هنرهای آوایی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان، دانش آموزان چه مهارتهایی یاد می گیرند؟ قسمت دوازدهم زنگ استعداد را ببینید.

گمبی اردو می رود، فیلم می سازد!
دانلود ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

وقتی گمبی، متن فیلمنامه آقای داستانی درباره اردوهای دانش آموزان علامه ای را دوست ندارد، خودش برای نوشتن و کارگردانی دست به کار می شود! این قسمت، ماجرای گمبیِ کارگردان و نویسنده است!

پرتاب اول را گُل کن!
دانلود ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

در دوازدهمین قسمت از برنامه تیک تاک، مشاور واحد میرداماد درباره قانون پرتاب اول در بسکتبال و ارتباط آن با درس خواندن، با دانش آموزان صحبت می کند.

پایه یازدهمی ها در اردوی شیراز
دانلود ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

اردوی شیراز دانش آموزان پایه یازدهم دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی برگزار شد.

ساخت گلایدر در مدرسه
دانلود ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

در قسمت یازدهم از برنامه زنگ استعداد، با کلاس هوافضا واحد گلستان و ساخت گلایدر آن بیشتر آشنا می شویم.

وقتی که برف می آمد…
دانلود ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

برف می آمد. زمین سفید پوش شده بود. پدران و مادران به همراه فرزندانشان آمده بودند تا مدرسه ای تازه انتخاب کنند. مدرسه ای برای تحصیل در دوره اول متوسطه/ دومین جلسه توجیهی ثبت نام در پایه هفتم.

گمبی فوتبالیست می شود!
دانلود ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

گمبی برای شرکت در جشنواره ورزشی مجتمع، برنامه های متنوعی دارد. یکی از این برنامه ها تمرین با توپ در خانه، ساعت ۳ نیمه شب است! قسمت سوم از فصل دوم قصه های گمبی را ببینید.

گمبی و شورای عالی آموزش مجتمع!
دانلود ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

شرکت در برنامه های آموزشی مدرسه علامه طباطبایی، باعث شده که گمبی برای ادامه تحصیلش، یک تصمیم مهم بگیرد! قسمت دوم از فصل دوم قصه های گمبی را ببینید.

شباهت های درس خواندن و کیک شکلاتی!
دانلود ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

در یازدهمین قسمت از برنامه تیک تاک، مشاور واحد پاسداران ابتدایی، پیشنهادی عملی درباره افزایش شوق درس خواندن به دانش آموزان ارائه می کند.

«مهمانی مهمانداران»/ قسمت دوم
دانلود ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

ما یک خانواده ایم. یک خانواده بزرگ. خانوده ای با بیش از ۳۰۰۰ عضو. از معلمان، مربیان و مشاوران گرفته تا مدیران، کادر اجرایی و مهمانداران مدارس ده گانه. از پدران و مادران تا دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی. در روز ولادت امام علی (ع)، نمایندگان مهمانداران مدارس ده گانه مجتمع علامه طباطبایی، در یک […]

علامه ای ها با پایتون، برنامه نویس می شوند!
دانلود ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

موضوع دهمین قسمت از برنامه زنگ استعداد، جزییات برگزاری کلاس برنامه نویسی در واحد میرداماد است.

برگزاری کلاس های پیشرفته در واحد شریعتی
دانلود ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

کلاس های پیشرفته برای دانش آموزان ورودی جدید دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی روزهای پنج شنبه برگزار می شود.

«مهمانی مهمانداران»/ قسمت اول
دانلود ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

ما یک خانواده ایم. یک خانواده بزرگ. خانوده ای با بیش از ۳۰۰۰ عضو. از معلمان، مربیان و مشاوران گرفته تا مدیران، کادر اجرایی و مهمانداران مدارس ده گانه. از پدران و مادران تا دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی. در روز ولادت امام علی (ع)، نمایندگان مهمانداران مدارس ده گانه مجتمع علامه طباطبایی، در یک […]

جلسه توجیهی ثبت نام واحد نیاوران برگزار شد
دانلود ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

اولین جلسه توجیهی و سنجش مهارتی دانش آموزان متقاضی ثبت نام در دبستان واحد نیاوران، پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه برگزار شد.

شما می دونید ما چند نفریم؟
دانلود ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

در اولین قسمت از فصل دوم مجموعه قصه های گمبی، آقای داستانی مشغول نوشتن یک قصه است که با یک تماس تلفنی عجیب مواجه میشود! سوال این است: ما چند نفریم؟

تبریک روز پدر به سبک نیاورانی ها
دانلود ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران روز پدر را با تماس تلفنی بدون اطلاع قبلی، به پدرانشان تبریک گفتند.

موقع درس خواندن، با موبایل چه کنیم؟
دانلود ۹ بهمن ۱۴۰۲

موضوع قسمت دهم از برنامه تیک تاک، مسئله استفاده از موبایل بین دانش آموزان است. توصیه های مشاور واحد آبشناسان را ببینید.

شناخت ستاره، رصد سیاره
دانلود ۸ بهمن ۱۴۰۲

در نهمین برنامه از مجموعه برنامه زنگ استعداد، با جزییات کلاس نجوم علامه ای ها در واحد آبشناسان، بیشتر آشنا می شویم.

صبحانه با مدیر
دانلود ۸ بهمن ۱۴۰۲

دانش آموزان منتخب دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران در طرح «جعبه طلایی» با مدیر مدرسه شان صبحانه مشترک خوردند.

برگزاری جشن زیبای روز پدر در واحد تهرانپارس
دانلود ۷ بهمن ۱۴۰۲

همزمان با ولادت امام علی (ع) و روز پدر، جشن زییابی با حضور پدران و دختران دانش آموز در واحد ابتدایی تهرانپارس برگزار شد.

خسته و بی حوصله ام!
دانلود ۷ بهمن ۱۴۰۲

در نهمین قسمت از برنامه تیک تاک، جواد امانی معاون واحد پاسداران درباره خستگی و بی حوصلگی دانش آموزان صحبت می کند.

چند روش برای افزایش شوق یادگیری
دانلود ۴ بهمن ۱۴۰۲

در هشتیمین قسمت از برنامه تیک تاک، یعقوب امانی مشاور واحد گلستان چند روش کاربردی برای افزایش شوق یادگیری به دانش آموزان ارائه می دهد.

ساختن بازی و انیمیشن در مدرسه
دانلود ۳ بهمن ۱۴۰۲

در قسمت هشتم از مجموعه برنامه زنگ استعداد، با کلاس انیمیشن سازی در واحد پاسداران آشنا می شویم.

در خانه چطور درس بخوانیم؟
دانلود ۲ بهمن ۱۴۰۲

مشاور واحد شریعتی در قسمت هفتم برنامه تیک تاک، درباره ۲ راهکار برای یادگیری بهتر دروس با دانش آموزان صحبت می کند.

هنرمندان کوچک در زنگ نقاشی
دانلود ۱ بهمن ۱۴۰۲

موضوع قسمت هفتم از برنامه زنگ استعداد، کلاس نقاشی دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس است.

چه کسانی علامه ای می شوند؟
دانلود ۳۰ دی ۱۴۰۲

اولین جلسه توجیهی ثبت نام پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ روز جمعه ۲۹ دی ماه برگزار شد. گزارش بازدید از نمایشگاه دستاوردها، جلسات توجیهی تفکیکی واحد ها، جلسه آزمون و گفتگوی «امیرسام باقرپور» دانش آموز واحد آبشناسان با متقاضیان ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی را در این ویدیو ببینید.

درس خواندن برای تشویق، یا تنبیه؟
دانلود ۳۰ دی ۱۴۰۲

موضوع قسمت جدید برنامه «تیک تاک» انگیزه های درس خواندن در دانش آموزان است. حرف های مهشید بنار آموزگار دبستان واحد نیاوران را گوش کنید.

پزشکان فردا، پزشکی یاد می گیرند
دانلود ۲۷ دی ۱۴۰۲

قسمت ششم از برنامه زنگ استعداد درباره کلاس پزشکی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد است.

خودت هواپیما بساز!
دانلود ۲۷ دی ۱۴۰۲

در این قسمت از برنامه تیک تاک دو نفر از آموزگاران واحد تهرانپارس درباره تاثیر مطالعه کتاب بر تجربیات دانش آموزان صحبت می کنند.

علامه ای ها عکاس می شوند!
دانلود ۲۶ دی ۱۴۰۲

دانش آموزان علامه ای در زنگ عکاسی، ساختار دوربین و زیبایی شناسی در تصویر را یاد می گیرند. قسمت پنجم زنگ استعداد را ببینید.

با انگیزه درونی درس بخوان!
دانلود ۲۵ دی ۱۴۰۲

موضوع قسمت جدید برنامه «تیک تاک» داشتن انگیزه انگیزه و نظم در موفقیت است. حرف های حامد معصومی مشاور واحد میرداماد را گوش کنید.

دهمی ها در یزد
دانلود ۲۵ دی ۱۴۰۲

اردوی تفریحی دانش آموزان پایه دهم واحد شریعتی در شهر یزد، پیش از برگزاری آزمون های نیمسال اول برگزار شد.

دورهمی منتخبین فرهنگی واحد شریعتی
دانلود ۲۴ دی ۱۴۰۲

اردوی شبی در مدرسه برای منتخبین فرهنگی دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی برگزار شد.

علوم پژوهی با بازی و آزمایش
دانلود ۲۴ دی ۱۴۰۲

علامه ای های مقطع ابتدایی در زنگ علوم پژوهشی، مسائل علمی را با آزمایش و بازی یاد می گیرند. قسمت چهارم زنگ استعداد را ببینید.

نقاشی به سبک علامه ای ها
دانلود ۲۱ دی ۱۴۰۲

طراحی اشکال هندسی، چه مراحلی دارد؟ عناصر اصلی نقاشی کدام است؟ علامه ای ها در زنگ طراحی و نقاشی چطور آموزش می بینند؟ قسمت سوم زنگ استعداد را ببینید.

خودتو دستِ کم نگیر!
دانلود ۲۰ دی ۱۴۰۲

جواد امانی معاون دبیرستان واحد پاسداران در این قسمت از «تیک، تاک» درباره تلاش و کوشش و نتایج آن در موفقیت دانش آموزان صحبت می کند.

پادکست پیدایش؛ راهی برای موفقیت – قسمت دوم
دانلود ۱۹ دی ۱۴۰۲

در دومین قسمت از پادکست پیدایش، روانشناس واحد آبشناسان درباره بخشی از مراحل پنج گانه موفقیت، پیشنهاداتی به دانش آموزان ارائه می کند.

علامه ای ها چطور ربات می سازند؟
دانلود ۱۹ دی ۱۴۰۲

موضوع دومین قسمت از مجموعه برنامه زنگ استعداد، زنگ رباتیک دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران است.

تقدیر از کادر اجرایی و دبیران واحد شریعتی
دانلود ۱۹ دی ۱۴۰۲

دورهمی دوستانه و تقدیر از کادر اجرایی و دبیران دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی برگزار شد.

شب امتحانی ها؛ قسمت هشتم
دانلود ۱۸ دی ۱۴۰۲

موضوع قسمت هشتم برنامه شب امتحانی ها، امتحان قرآن و پیام های آسمانی است. آقای رستمی، دبیر  واحد میرداماد در این قسمت توصیه هایی برای امتحان این دروس به دانش آموزان دارد.

مصاحبه با دانش آموز مدال آور در رشته رباتیک
دانلود ۱۸ دی ۱۴۰۲

«رایین محمودیار» دانش آموز واحد پاسداران به همراه مادر محترم شان، به استودیو «هفت و نیم» آمدند تا درباره موضوعاتی مانند انتخاب رشته برنامه نویسی، درس خواندن و انتخاب شغل آینده‌شان صحبت کنند.

«هدف داشتن»، مساله این است
دانلود ۱۸ دی ۱۴۰۲

در دومین قسمت از مجموعه برنامه تیک تاک، «سعیده جعفری» مشاور دبستان واحد پاسداران درباره تاثیر انگیزه و شوق یادگیری، در موفقیت دانش آموزان صحبت می کند.

شب امتحانی ها؛ قسمت هفتم
دانلود ۱۷ دی ۱۴۰۲

در هفتمین قسمت از برنامه شب امتحانی ها، آقای ابراهیمی دبیر ادبیات واحد میرداماد توصیه هایی برای امتحان ۱۸ دی ماه به دانش آموزان دارد.

«زنگ استعداد»… قسمت اول/ «زنگ کاریکاتور در دبستان واحد پاسداران»
دانلود ۱۷ دی ۱۴۰۲

دانش آموزان دبستان واحد پاسداران در زنگ کاریکاتور، چه مهارت های هنری یاد می گیرند؟ اولین قسمت از برنامه «زنگ استعداد» را ببینید.

«تیک، تاک»… قسمت اول/ «ریاضی و علوم را چطور بخوانیم؟»
دانلود ۱۶ دی ۱۴۰۲

«تیک، تاک»… قسمت اول/ «چطور در امتحان ریاضی موفق شویم؟» کارشناس: «محمد‌ علی جعفری»، مشاور تحصیلی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان.

شب امتحانی ها؛ قسمت پنجم
دانلود ۱۳ دی ۱۴۰۲

موضوع قسمت پنجم برنامه دانش آموزان پایه هشتم واحد میرداماد با عنوان شب امتحانی ها، امتحان درس فیزیک است.

برگزاری جشنواره ورزشی دبستانی ها
دانلود ۱۳ دی ۱۴۰۲

جشنواره ورزشی طلیعه نور برای دانش آموزان دبستان های علامه طباطبایی – واحدهای نیاوران و پاسداران ۱۱ دی ماه برگزار شد.

شب امتحانی ها؛ برنامه ای از میردامادی ها، برای میردامادی ها!
دانلود ۱۳ دی ۱۴۰۲

شب امتحانی ها عنوان برنامه ای ویدیویی است که توسط دانش آموزان پایه هشتم واحد میرداماد آماده شده است. خلاصه ای از قسمت چهارم این برنامه، با موضوع امتحان تفکر و سبک زندگی را ببینید.

پادکست پیدایش؛ راهی برای موفقیت – قسمت اول
دانلود ۵ دی ۱۴۰۲

پادکست پیدایش کاری است از دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی- واحد آبشناسان. در این پادکست سه قسمتی، روانشناس این واحد نکاتی را درباره «موفقیت» بیان می کند.

آعاز اردوی مطالعاتی کنکوری ها
دانلود ۵ دی ۱۴۰۲

اردوی مطالعاتی دی ماه دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی آغاز شد.

میردامادی ها جشن یلدا را تبریک می گویند
دانلود ۳ دی ۱۴۰۲

دو شب از یلدا گذشته اما زمستان تازه آغاز شده است. پس هنوز می توان تبریک های یلدایی را دید و شنید.تبریک یلدایی میردامادی ها در شبی که بلندترین شب سال بود را ببینید.

جشن یلدای نیاورانی ها
دانلود ۳ دی ۱۴۰۲

دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران، ۳۰ آذرماه در جشن یلدا شرکت کردند.

نحوه ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی برای ۱۴۰۴-۱۴۰۳
دانلود ۲ دی ۱۴۰۲

محمد صدرا کریمی دانش آموز پایه هشتم واحد پاسداران به همراه خانواده محترم شان، در این ویدیو نحوه ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را تشریح می کنند.

حافظ خوانی حاج حسن توفیق حق
دانلود ۳۰ آذر ۱۴۰۲

حافظ خوانی حاج حسن توفیق حق، عضو هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی به مناسبت شب یلدای ۱۴۰۲

المپیاد ورزشی واحد شریعتی برگزار شد
دانلود ۲۹ آذر ۱۴۰۲

دانش آموزان و تیم های برتر المپیاد ورزشی درون مدرسه دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی جایزه گرفتند.

توصیه هایی برای آزمون نردبام
دانلود ۲۵ آذر ۱۴۰۲

توصیه های محسن ایرجی مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان به دانش آموزان درباره آزمون نردبام ۲۹ آذرماه.

میردامادی ها در اردوی مشهد
دانلود ۲۲ آذر ۱۴۰۲

اردوی مشهد دانش آموزان پایه هشتم واحد میرداماد ۱۹ تا ۲۲ آذرماه برگزار شد.

برگزاری آزمون جامع ۱۸۰۰ نفری
دانلود ۱۴ آذر ۱۴۰۲

🔻بعد از برگزاری آزمون جامع ۱۸۰۰ نفری علامه ای ها، نوبت شنیدن نظرات دانش آموزان و مدیران است. 🔻سطح سوالات چگونه بود؟ 🔻سوالات کدام درس ها سخت بود؟ 🔻بچه ها چطور برای آزمون آماده شدند؟ 🔻مجتمع علامه طباطبایی از برگزاری دومین آزمون جامع چه اهدافی داشت؟

نام مجتمع علامه طباطبایی چطور انتخاب شد؟
دانلود ۲۴ آبان ۱۴۰۲

🔻فرزند مرحوم علامه طباطبایی درباره عنوان مجتمع چه گفت؟ 🔻خواسته عضو هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی برای برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی 🔻 گفتگوی «حاج حسن توفیق حق» عضو هیات موسس مدارس علامه طباطبایی با وبسایت مجتمع، به مناسبت روز بزرگداشت علامه طباطبایی و روز کتاب و کتابخوانی را ببینید.

نکات مهم برای موفقیت در آزمون جامع
دانلود ۲۴ آبان ۱۴۰۲

عضو شورای عالی آموزش مجتمع در این ویدیو، نکات مهمی درباره موفقیت در آزمون جامع ۲۶ آبان ماه برای دانش آموزان دارد.

هم نوازی جالب از علامه ای های واحد تهرانپارس
دانلود ۱۷ آبان ۱۴۰۲

جشن روز دانش آموز/ خوشحال و شاد و خندانم؛ قدر دنیا رو می‌دانم ….

جشن قرآن در واحد تهرانپارس برگزار شد
دانلود ۱۰ آبان ۱۴۰۲

دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس یادگیری قرآن را جشن گرفتند.

جشن قرآن نیاورانی ها
دانلود ۹ آبان ۱۴۰۲

دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران در جشن یادگیری قرآن شرکت کردند.

جزییات رشته های پژوهشی دبستان ها
دانلود ۹ آبان ۱۴۰۲

مسئول پژوهش دبستان های علامه طباطبایی در این ویدیو درباره رشته های پژوهشی، نحوه برگزاری کلاس ها و اهداف آن ها صحبت کرده است.

آبشناسان شهر ریاضی شد
دانلود ۷ آبان ۱۴۰۲

مسابقه جذاب «شهر ریاضی» برای نخستین بار در استان تهران، با حضور دانش آموزان پایه هفتم واحد آبشناسان برگزار شد.

آغاز المپیاد ورزشی دبستان واحد تهرانپارس
دانلود ۶ آبان ۱۴۰۲

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس ۱ آبان ماه افتتاح شد.

توزیع اقلام در مرحله ۲۵ طرح ماه های آسمانی
دانلود ۶ آبان ۱۴۰۲

اقلام جمع آوری شده در ۲۵اُمین مرحله طرح ماه های آسمانی، توسط کادر اجرایی و اولیا واحد شریعتی در شهر زابل توزیع شد.

زنگ های تفریح شاد پاسدارانی ها
دانلود ۶ آبان ۱۴۰۲

برگزاری مسابقات پرهیجان ورزشی، یکی از برنامه های دانش آموزان دبستان واحد پاسداران در زنگ های تفریح شان است.

برگزاری اولین جلسه انجمن واحد نیاوران
دانلود ۶ آبان ۱۴۰۲

اولین جلسه اعضای جدید انجمن اولیا و مربیان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران ۲۳ مهرماه برگزار شد.

جلسه توجیهی طرح ادونس/ بخش دوم
دانلود ۱۷ مهر ۱۴۰۲

ویدیوی جلسه توجیهی طرح ادونس برای اولیا دانش آموزان پایه هفتم واحد آبشناسان/ ۱۶ مهر ۱۴۰۲/ بخش دوم

جلسه توجیهی طرح ادونس/ بخش اول
دانلود ۱۷ مهر ۱۴۰۲

جلسه توجیهی طرح ادونس برای اولیا دانش آموزان پایه هفتم واحد آبشناسان/ ۱۶ مهر ۱۴۰۲/ بخش اول

پایان پایگاه تابستانی با آزمون جامع ۱۵۰۰ نفری
دانلود ۷ شهریور ۱۴۰۲

پایگاه تابستانی دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی با برگزاری آزمون جامع تابستان، ۲۵ و ۲۶ مرداد به پایان رسید.

تحلیل سوالات ریاضی آزمون جامع تابستان پایه نهم
دانلود ۲۶ مرداد ۱۴۰۲

ویدیوی تحلیل تشریحی سوالات ریاضی پایه نهم آزمون جامع تابستان.

تحلیل سوالات ریاضی آزمون جامع تابستان پایه هشتم
دانلود ۲۶ مرداد ۱۴۰۲

تحلیل تشریحی سوالات ریاضی پایه هشم آزمون جامع تابستان را در این ویدیو ببینید.

تحلیل سوالات ریاضی آزمون جامع تابستان پایه هفتم
دانلود ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

در این ویدیو سوالات ریاضی پایه هفتم آزمون جامع تابستان به صورت تشریحی تحلیل شده است.

مصاحبه با دانش آموز برگزیده در طرح ادونس
دانلود ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

محمدصدرا کریمی دانش آموز واحد پاسداران دوره اول به همراه پدر محترم شان، در این ویدیو درباره موضوعاتی مثل طرح ادونس، برنامه های آموزشی مدرسه و انتخاب شغل در آینده صحبت می کنند.

شرکت در جشنواره سالادشناسان!
دانلود ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان، ۱۸ مردادماه در مسابقه آشپزی با عنوان «سالادشناسان» شرکت کردند.

صحبت های مدیر واحد آبشناسان با دانش آموزان
دانلود ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

محسن ایرجی مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در این ویدیو درباره برنامه های تابستانی و شروع سال تحصیلی با دانش آموزان صحبت می کند.

چرا علامه ای ها «نانو» یاد می گیرند؟
دانلود ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

گفتگو با «سید صابر میرحسینی» دیبر نانو مجتمع درباره نحوه برگزاری، برنامه ها و اهداف تدریس نانو در مدارس علامه طباطبایی.

صحبت های دانش آموز برنده مدال طلای لیگ حل مسئله طرح ادونس
دانلود ۳۱ تیر ۱۴۰۲

در این ویدیو با ماهان فرشاد دانش آموز دبیرستان واحد پاسداران و پدر گرامی شان، درباره سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، لیگ حل مسئله، انتخاب شغل در آینده و مراسم تقدیر از دانش آموزان برتر علامه ای گفتگو کردیم.

مصاحبه با برنده مدال طلای رشته نانو از کشور لهستان ۲۰۲۳
دانلود ۲۶ تیر ۱۴۰۲

عرفان فنایی دانش آموز پایه نهم واحد فرمانیه به همراه مادر محترم شان، خانم مرادی، در این ویدیو درباره درس خواندن در خانه، برنامه های آموزشی مدرسه و انتخاب رشته دانشگاهی صحبت می کنند.

گفتگو با برنده مدال طلای لیگ حل مسئله طرح ادونس
دانلود ۱۱ تیر ۱۴۰۲

در این ویدیو با ایلیا امیری، دانش آموز واحد آبشناسان و مادر محترم شان، درباره طرح ادونس، سال تحصیلی که گذشت، اهداف آموزشی و تفریحات در اوقات فراغت صحبت کرده ایم.

اختتامیه کارگاه آموزشی آموزگاران دبستان ها
دانلود ۶ تیر ۱۴۰۲

کارگاه آموزشی و جشنواره تولید محتوای آموزشی، ویژه آموزگاران دبستان های علامه طباطبایی ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ به پایان رسید.

ویدیوی مراسم تقدیر از برگزیدگان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱
دانلود ۵ تیر ۱۴۰۲

مراسم تقدیر از دانش آموزان برگزیده علمی و پژوهشی دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی، پنج شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.

قهرمانان فرمانیه ای
دانلود ۲۰ خرداد ۱۴۰۲

در این ویدیو با ۴ نفر از دانش آموزان واحد فرمانیه صحبت کردیم که فروردین و اردیبهشت ماه امسال، در جشنواره ابداعات و اختراعات کشورهای رومانی و مالزی ۲ مدال طلا و یک عنوان برتر کسب کردند.

شرکت دبستانی ها در کارسوق «زندگی سبز»
دانلود ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

دانش آموزان دبستان های واحد تهرانپارس و واحد پاسداران ۱۶ اردیبهشت ماه در کارسوق زندگی سبز شرکت کردند.

قهرمانی در ایران اُپن ۲۰۲۳
دانلود ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

تیم های رباتیک مجتمع علامه طباطبایی اردیبهشت ۱۴۰۲ در هفدهمین دوره ربوکاپ آزاد ایران ۱۱ مدال طلا، نقره و عنوان برتر کسب کردند.

مصاحبه با مدال آوران جشنواره نانو روسیه ۲۰۲۳
دانلود ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

در این ویدیو با چند نفر از اعضای تیم نانو علامه طباطبایی که فروردین ۱۴۰۲ در جشنواره ابداعات روسیه ۲۰۲۳ مدال طلا و نقره گرفتند، گفتگو کردیم.

این شش نفر!
دانلود ۱۴ دی ۱۴۰۱

ویدیوی «این شش نفر»، داستان موفقیت در کنکور ۱۴۰۱ است. قصه ی دانش آموزانی که در سال های سخت کرونا، با برنامه و هدفمند تلاش کردند و موفق شدند.

کنکوری ها!
دانلود ۱۴ دی ۱۴۰۱

کنکوری های واحد پاسداران در سال ۱۴۰۰ با چه برنامه هایی موفق به کسب رتبه های برتر شدند؟ در این ویدیو، پاسدارانی ها درباره موفقیت شان صحبت می کنند.

افتخارآفرینانو
دانلود ۱۴ دی ۱۴۰۱

دانش آموزان دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی – واحدهای آبشناسان و فرمانیه در جشنواره ابداعات و اختراعات کشور روسیه ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز کسب کردند.

ترکیب برنده
دانلود ۱۴ دی ۱۴۰۱

تیم های رباتیک مجتمع علامه طباطبایی در مسابقات ایران اپن ۲۰۲۲ موفق شدند ۴ مدال طلا و یک رتبه سوم کسب کنند.

سفر به آینده با جشنواره مشق نقش فردا
دانلود ۱۴ دی ۱۴۰۱

دومین دوره جشنواره «مشق نقش فردا» از آبان ماه آغاز شد. این جشنواره ویژه دبستانی های مجتمع علامه طباطبایی در هفت موضوع مختلف برگزار می شود. برای آشنایی بیشتر با موضوع اول «سفر به آینده و فراتر از آن» این ویدئو را تماشا کنید.

تقدیر از علامه ای ها برتر در رشته های پژوهشی
دانلود ۱۴ دی ۱۴۰۱

در این ویدیو بخشی از صحبت های «مصطفی جوادزاده» مدیر مجتمع علامه طباطبایی در مراسم اهدای جوایز دانش آموزان برتر در رشته های پژوهشی مدارس علامه طباطبایی را ببینید.

در آستانه شروع امتحانات نوبت اول
دانلود ۱۰ دی ۱۴۰۱

مشاورین آموزشی واحد پاسداران چه توصیه های امتحانی به دانش آموزان دوره اولی دارند؟

توصیه هایی برای امتحان ادبیات ۱۰ دی ماه
دانلود ۸ دی ۱۴۰۱

آقای دیده خانی دبیر ادبیات دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی در این فایل توصیه هایی برای موفقیت در آزمون فارسی شنبه ۱۰ دی ماه برای دانش آموزان دارد.

یلدای پاسدارانی ها
دانلود ۱ دی ۱۴۰۱

جشن یلدا همکاران پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران در مدرسه برگزار شد.

سومین جلسه گفتگو آموزشی مسئول دبستان ها با اولیا/ بخش سوم
دانلود ۲۶ آذر ۱۴۰۱

سومین جلسه آموزشی «افشین دانش نژاد» مسئول آموزش دبستان ها با اولیا و همکاران سه شنبه ۸ آذر برگزار شد.

سومین جلسه گفتگو آموزشی مسئول دبستان ها با اولیا/ بخش دوم
دانلود ۲۶ آذر ۱۴۰۱

سومین جلسه آموزشی «افشین دانش نژاد» مسئول آموزش دبستان ها با اولیا و همکاران سه شنبه ۸ آذر برگزار شد.

سومین جلسه گفتگو آموزشی مسئول دبستان ها با اولیا/ بخش اول
دانلود ۲۶ آذر ۱۴۰۱

سومین جلسه آموزشی «افشین دانش نژاد» مسئول آموزش دبستان ها با اولیا و همکاران سه شنبه ۸ آذر برگزار شد.

آتش نشان کلاس اولی
دانلود ۱۹ آذر ۱۴۰۱

دانش آموز پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی _ واحد تهرانپارس، فصل سوم کتاب علوم شان درباره شغل آتش نشانی است. «هلسا محتاج» دانش آموز کلاس اول دبستان واحد تهرانپارس درباره شغل آتش نشانی و آشنایی با وسایل آنها توضیحاتی ارائه می دهد.

آموزش کاربرد ریاضی
دانلود ۱۹ آذر ۱۴۰۱

دانش آموزان دوره دوم پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی _ واحد پاسداران علاوه بر مباحث کتاب ریاضی، کاربرد آن را در زندگی روزمره، به روش های مختلف یاد می گیرند.

دومین جلسه گفتگو آموزشی مسئول دبستان ها با اولیا/ بخش دوم
دانلود ۵ آذر ۱۴۰۱

دومین جلسه گفتگو «افشین دانش نژاد» مسئول آموزش پیش دبستان و دبستان های مجتمع علامه طباطبایی، با موضوع رویکرد رفتارگرایانه سه شنبه۱۷ آبان ماه درسامانه «الوکام» برگزارشد.

دومین جلسه گفتگو آموزشی مسئول دبستان ها با اولیا/ بخش اول
دانلود ۵ آذر ۱۴۰۱

دومین جلسه گفتگو «افشین دانش نژاد» مسئول آموزش پیش دبستان و دبستان های مجتمع علامه طباطبایی، با موضوع رویکرد رفتارگرایانه سه شنبه۱۷ آبان ماه درسامانه «الوکام» برگزارشد.

جلسه مدیر واحد آبشناسان با اولیا پایه هشتم/ بخش چهارم
دانلود ۳۰ آبان ۱۴۰۱

جلسه مجازی«محسن ایرجی»  مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان با اولیا پایه نهم یکشنبه ۲۹ آبان ماه برگزار شد.

جلسه مدیر واحد آبشناسان با اولیا پایه هشتم/ بخش سوم
دانلود ۳۰ آبان ۱۴۰۱

جلسه مجازی«محسن ایرجی»  مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان با اولیا پایه نهم یکشنبه ۲۹ آبان ماه برگزار شد.

جلسه مدیر واحد آبشناسان با اولیا پایه هشتم/ بخش دوم
دانلود ۳۰ آبان ۱۴۰۱

جلسه مجازی«محسن ایرجی»  مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان با اولیا پایه نهم یکشنبه ۲۹ آبان ماه برگزار شد.

جلسه مدیر واحد آبشناسان با اولیا پایه هشتم/ بخش اول
دانلود ۳۰ آبان ۱۴۰۱

جلسه مجازی«محسن ایرجی»  مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان با اولیا پایه نهم یکشنبه ۲۹ آبان ماه برگزار شد.

هشتمی های واحد میرداماد، گروه بندی مطالعاتی و آغاز آوانگارد ۲
دانلود ۳۰ آبان ۱۴۰۱

«حامد معصومی» مشاور هشتمی های واحد میرداماد از جزییات طرح های گروه بندی مطالعاتی و آوانگارد دو می گوید.

شناخت آیرودینامیک و ساخت گلایدر در کلاس هوافضا
دانلود ۲۸ آبان ۱۴۰۱

نگاهی به فعالیت های دانش آموزان دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی در کلاس هوافضا.

جلسه مدیر واحد آبشناسان با اولیا پایه نهم/ بخش سوم
دانلود ۲۳ آبان ۱۴۰۱

جلسه مجازی«محسن ایرجی»  مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان با اولیا پایه نهم یکشنبه ۲۲ آبان ماه برگزار شد.

جلسه مدیر واحد آبشناسان با اولیا پایه نهم/ بخش دوم
دانلود ۲۳ آبان ۱۴۰۱

جلسه مجازی«محسن ایرجی»  مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان با اولیا پایه نهم یکشنبه ۲۲ آبان ماه برگزار شد.

جلسه مدیر واحد آبشناسان با اولیا پایه نهم/ بخش اول
دانلود ۲۳ آبان ۱۴۰۱

جلسه مجازی«محسن ایرجی»  مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان با اولیا پایه نهم یکشنبه ۲۲ آبان ماه برگزار شد.

مروری بر برنامه های دهمی های واحد فرمانیه
دانلود ۲۲ آبان ۱۴۰۱

نحوه آمادگی دانش آموزان برای شرکت در این امتحانات، خلاصه ای از برنامه های دو ماه ابتدای سال تحصیلی و نگاهی کوتاه به برنامه ریزی آموزشی دهمی های واحد فرمانیه در ادامه سال تحصیلی، از موضوعاتی است که در این کلیپ «سید حسین حسینی علایی» مشاور دانش آموزان پایه دهم واحد فرمانیه، درباره آن صحبت […]

نگاهی به فعالیت های آموزشی نهمی های واحد فرمانیه
دانلود ۲۱ آبان ۱۴۰۱

«محمد باقری» مشاور دانش آموزان پایه نهم دبیرستان متوسطه علامه طباطبایی – واحد فرمانیه از برنامه های آموزشی تابستان تا آبان ماه نهمی های این واحد می گوید.

هشتمی های واحد فرمانیه چگونه برای امتحانات میان ترم آماده شدند؟
دانلود ۲۱ آبان ۱۴۰۱

«مسعود کریمی» مشاور دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان متوسطه علامه طباطبایی – واحد فرمانیه از برنامه های آموزشی منتهی به امتحانات میان ترم هشتمی ها می گوید.

چه خبر از هفتمی های واحد فرمانیه؟
دانلود ۱۹ آبان ۱۴۰۱

مشاوره، آزمون و دیگر برنامه های آموزشی؛ «مهدی مهرآبادی» مشاور هفتمی های واحد فرمانیه از برنامه های آموزشی دو ماه ابتدای سال تحصیلی می گوید.

آبشناسانی ها در کلاس نجوم چه یاد می گیرند؟
دانلود ۱۸ آبان ۱۴۰۱

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در سه سال تحصیلی، دوره کاملی از علم نجوم را آموزش می بینند.

تبریک روز دانش آموز آبشناسانی ها
دانلود ۱۲ آبان ۱۴۰۱

مدیر، کادر اجرایی و مشاوران دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در این ویدیو روز دانش آموز را به علامه ای ها تبریک می گویند.

مهارت، مهم ترین اصل پاسدارانی ها
دانلود ۱۱ آبان ۱۴۰۱

«جواد امانی» مسئول آموزش واحد پاسداران در این کلیپ به طور خلاصه توضیحاتی درباره فعالیت های تابستان، کلاس های دانش آموزان و همچنین اهمیت برنامه های مهارت محور در این واحد ارائه می دهد.

حال و هوای پاسدارانی های پایه هشتم در ماه های ابتدایی سال تحصیلی
دانلود ۱۰ آبان ۱۴۰۱

«مهدی شریفیان» مشاور هشتمی های واحد پاسداران از حال و هوای دانش آموزان این پایه بعد از دو سال آموزش غیر حضوری در هفته های ابتدایی شروع سال تحصیلی می گوید.

مهرماه هفتمی های واحد پاسداران چگونه گذشت؟
دانلود ۵ آبان ۱۴۰۱

«علی اکبر محمدی» مشاور هفتمی های واحد پاسداران در این کلیپ، خلاصه ای از برنامه های دانش آموزان در ماه مهر را می گوید.

انتخابات انجمن اولیا و مربیان واحد آبشناسان برگزار شد
دانلود ۵ آبان ۱۴۰۱

رای گیری برای انتخاب اعضای انجمن، ۲۸ مهرماه در سالن اجتماعات واحد آبشناسان برگزار شد.

رصد خورشیدگرفتگی در واحد آبشناسان
دانلود ۴ آبان ۱۴۰۱

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد #آبشناسان سه شنبه ۳ آبان، خورشید گرفتگی را رصد کردند.

جلسه توجیهی طرح ادونس/ پایه هشتم/ بخش سوم
دانلود ۲ آبان ۱۴۰۱

جلسه توجیهی طرح ادونس برای اولیا دانش آموزان پایه هشتم مدارس علامه طباطبایی ۱ آبان ماه برگزار شد.

جلسه توجیهی طرح ادونس/ پایه هشتم/ بخش دوم
دانلود ۲ آبان ۱۴۰۱

جلسه توجیهی طرح ادونس برای اولیا دانش آموزان پایه هشتم مدارس علامه طباطبایی ۱ آبان ماه برگزار شد.

جلسه توجیهی طرح ادونس/ پایه هشتم/ بخش اول
دانلود ۲ آبان ۱۴۰۱

جلسه توجیهی طرح ادونس برای اولیا دانش آموزان پایه هشتم مدارس علامه طباطبایی ۱ آبان ماه برگزار شد.

جلسه توجیهی طرح ادونس/ پایه هفتم/ بخش سوم
دانلود ۲ آبان ۱۴۰۱

جلسه توجیهی طرح ادونس برای اولیا دانش آموزان پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی ۱ آبان ماه برگزار شد.

جلسه توجیهی طرح ادونس/ پایه هفتم/ بخش دوم
دانلود ۲ آبان ۱۴۰۱

جلسه توجیهی طرح ادونس برای اولیا دانش آموزان پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی ۱ آبان ماه برگزار شد.

جلسه توجیهی طرح ادونس/ پایه هفتم/ بخش اول
دانلود ۲ آبان ۱۴۰۱

جلسه توجیهی طرح ادونس برای اولیا دانش آموزان پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی ۱ آبان ماه برگزار شد.

نگاهی به فعالیت های فرهنگی پاسدارانی ها در اولین ماه سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱
دانلود ۱ آبان ۱۴۰۱

آقای سبحانی مسئول فرهنگی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در این کلیپ درباره فعالیت های فرهنگی این واحد در اولین ماه شروع سال تحصیلی شان صحبت می کند.

برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان واحد گلستان
دانلود ۳۰ مهر ۱۴۰۱

انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان ۲۷ مهرماه برگزار شد.

برگزاری انتخابات اعضای انجمن واحد پاسداران
دانلود ۲۴ مهر ۱۴۰۱

انتخابات انجمن اولیا و مربیان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی _ واحد پاسداران سه شنبه ۱۹ مهرماه برگزار شد.

برگزاری جشن مهر مهربانی تهرانپارسی ها
دانلود ۲۳ مهر ۱۴۰۱

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان _ واحد تهرانپارس امروز سه شنبه ۱۹ مهرماه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) در جشن مهر مهربانی شرکت کردند.

برگزاری جشن ولادت حضرت محمد (ص) برای نیاورانی ها
دانلود ۲۳ مهر ۱۴۰۱

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی _ واحد نیاوران چهارشنبه ۲۰ مهرماه در این جشن شرکت کردند.

معرفی کادر اجرایی واحد تهرانپارس
دانلود ۲۰ مهر ۱۴۰۱

کادر اجرایی پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ معرفی شدند.

جشن شکوفه های پاسدارانی ها
دانلود ۱۱ مهر ۱۴۰۱

نوآموزان پیش دبستانی و پایه اول دبستان واحد – پاسداران چهارشنبه ۳۰ شهریورماه به همراه اولیاشان در جشن شکوفه ها شرکت کردند.

شروع سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مبارک باد
دانلود ۲ مهر ۱۴۰۱

باز هم یه اولِ مهر دیگه و شروع درس و کتاب و کلاس و آزمون. اول مهر امسال، یه کم با اول مهر دو سال قبلی فرق داره. حالا ما، بازهم توی مدرسه هستیم، توی جایی که خونه دوم مونه.

برنامه های فرهنگی میردامادی ها
دانلود ۲۳ شهریور ۱۴۰۱

نگاهی به فعالیت های فرهنگی دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد #میرداماد در پایگاه تابستانی ۱۴۰۱.

تریبون: قسمت پنجم
دانلود ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان بزرگترین مدرسه غیر دولتی متوسطه دوره اول در کشور است. در این برنامه با آقای محسن ایرجی مدیر واحد آبشناسان درباره مهمترین برنامه های این واحد در سال تحصیلی جدید صحبت کردیم.

سوت پایان جام جهانی
دانلود ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

پویا حاتمی دانش آموز پایه نهم واحد میرداماد قهرمان پنجمین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران شد. نفردوم؛ شایان شهرامی واحد آبشناسان، نفرسوم؛ عرفان نجفی از مدرسه دانش، نفر چهارم؛ باربد محقق واحد میرداماد هستند.  

جام جهانی
دانلود ۱۴ شهریور ۱۴۰۱

برای پنجمین سال متوالی، مسابقات جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران امسال هم در حال برگزاریه. این مسابقات در قالب جشنواره دانش آموزی اوقات فراغت از سال ۹۷ برای علامه ای ها برگزار میشه.

در پایگاه تابستانی واحد شریعتی چه گذشت؟
دانلود ۱۴ شهریور ۱۴۰۱

در این کلیپ بخشی از فعالیت های آموزشی و فرهنگی دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد #شریعتی در پایگاه تابستانی ۱۴۰۱ را می بینیم.

#چه خبر ۱۶
دانلود ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

سامیار صفوی مقدم در پانزدهمین قسمت از برنامه # چه خبر از اخبار دوره اولی ها، اعلام نفرات برتر جشنواره«مشق نقش فردا» و جام جهانی فوتبال رایانه توضیح میده.

تریبون : قسمت چهارم
دانلود ۶ شهریور ۱۴۰۱

در این قسمت از برنامه تریبون با آقای قاسمی مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران گفتگو کردیم.

نکاتی درباره آزمون جامع
دانلود ۶ شهریور ۱۴۰۱

علامه ای های دوره اول برای آزمون جامع ۳شهریور آماده باشید. در این ویدئو «محمد عظیمی» معاون آموزشی دبیرستان دوره اول واحد آبشناسان نکاتی را بیان می کنند.

این شش نفر!
دانلود ۶ شهریور ۱۴۰۱

ویدیوی «این شش نفر»، داستان موفقیت در کنکور ۱۴۰۱ است. قصه ی دانش آموزانی که در سال های سخت کرونا، با برنامه و هدفمند تلاش کردند و موفق شدند.

#چه خبر۱۵
دانلود ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

در پانزدهمین قسمت از برنامه #چه_خبر شهراد شهسوارانی از رتبه دانش آموزان کنکور۱۴۰۱ واحد شریعتی و stem در واحد آبشناسان دوره اول صحبت می کند.

#چه خبر۱۴
دانلود ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

در این قسمت از برنامه #چه خبر «سامیار صفوی مقدم» دانش آموز پایه دوم دبستان واحد پاسداران صحبت میکنه.

کتاب هفت و نیم بخوانیم!
دانلود ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده و انتشارات هفت و نیم هم با بیش از ۳۰ عنوان کتاب جذاب داستانی و علمی در این نمایشگاه حضور داره.

یکسال در فراق مدیر
دانلود ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

یکسال از فراق معلم مهربان و مدیر دلسوز پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران گذشت.

صفر تا صد پایگاه تابستانی فرمانیه ای ها
دانلود ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه از ۲۵ تیر در کلاس های پایگاه تابستانی شرکت میکنن.

آیا من آموسیا دارم
دانلود ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

 در قسمت جدید برنامه “یه خُرده از همه چی” به همین موضوع پرداختیم💫 این ویدئو رو تا آخر ببینید تا با اختلالی در خصوص ناتوانی موسیقایی آشنا بشی.

گپ سوم: تیم رباتیک
دانلود ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

مهمانان این قسمت از برنامه تیم رباتیک دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان هستن.

کارسوق هیجان انگیز stem برای آبشناسانی ها
دانلود ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

قراره که دانش آموزان واحد آبشناسان به زودی در رشته پژوهشی جذابی شرکت کنن. stem اسم رشته پژوهشی که از ۴ بخش علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات تشکیل شده.

گپِ دوم؛ حرفهای پژوهشگران نوجوان علامه ای
دانلود ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

در دومین قسمت از مجموعه برنامه گپ، شهراد شهسوارانی دانش آموز واحد آبشناسان با سه نفر از دانش آموزان مدرسه صحبت کرده که در رشته نانو فعال هستند.

گپ اول؛ جام جهانی
دانلود ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

همون نخستین قسمت این برنامه، آقای «مهدی شاه باغی» از نفرات برتر دوره قبلی جام جهانی فوتبال رایانه ای‌ هستند.

کابوس
دانلود ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

موضوع اولین قسمت از این برنامه «کابوس» است. راوی این قسمت خانم خداوردی دانش آموز پایه نهم دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسدارن هستن.

شروع پایگاه تابستانی از ۲۵ تیرم
دانلود ۵ مرداد ۱۴۰۱

پایگاه تابستانی دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی – واحدهای #میرداماد، #آبشناسان، #گلستان، #فرمانیه و #پاسداران از ۲۵ تیرماه به صورت حضوری آغاز می شود.

تریبون: قسمت سوم
دانلود ۴ مرداد ۱۴۰۱

در برنامه تریبون با مدیران مدارس مجتمع علامه طباطبایی مصاحبه میکنیم تا بیشتر با مدارس، اهداف هر کدام از واحدها  آشنا شیم.

تریبون؛ قسمت دوم
دانلود ۴ مرداد ۱۴۰۱

در قسمت دوم برنامه تریبون، میزبان آقای «علی اصغر معینی» مدیر پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران بودیم.

تریبون؛ قسمت اول
دانلود ۴ مرداد ۱۴۰۱

اولین قسمت از برنامه تریبون منتشر شد. موضوع تریبون، مصاحبه با مدیران مدارس مجتمع علامه طباطبایی درباره معرفی مدارس و برنامه های آن ها در طول سال تحصیلی است.

ثبت نام جام جهانی فیفا ۲۲ ادامه داره!
دانلود ۳ مرداد ۱۴۰۱

ثبت نام پنجمین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای که قراره به ۲ روش حضوری و آنلاین برگزار شه، همچنان ادامه داره. مسابقات با کنسول ps4 و ps5 و با بازی فیفا ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

آزمون ورودی
دانلود ۲ مرداد ۱۴۰۱

آزمون ورودی دانش آموزان مقاطع میان پایه (هفتم به هشتم و هشتم به نهم) پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت به صورت حضوری در واحد های آبشناسان و دخترانه پاسداران برگزار شد.

مشق نقش
دانلود ۲۵ تیر ۱۴۰۱

جشنوارۀ «مشق نقش فردا» ویژه دانش‌آموزان دبستان ‌های علامه ‌طباطبایی از ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده است.

خوشمزه های مضر
دانلود ۲۱ تیر ۱۴۰۱

تا حالا به این نکته دقت کردین که خوراکی ها هر چقدر خوشمزه تر باشن به همون اندازه هم برای سلامتی ما مضر تر هستن؟☺️

کلاس نقد فیلم یا سفر به اعماق زمین؟
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۱

قسمت دوازدهم ماجراهای گمبی منتشر شد. در این قسمت گمبی تحت تاثیر کلاس نقدفیلم مدرسه، می خواهد به اعماق زمین سفر کند و در همین زمان با قصه جومانجی آشنا می شود که …

چه کاره بشم؟
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۱

قسمت یازدهم ماجراهای گمبی منتشر شد. در این قسمت گمبی با کمک مشاور پایه هفتم مدرسه، تلاش می کند استعدادهایش در مشاغل مختلف مدرسه را کشف کند!

بازیگر یا پزشک؟ کدوم بیشتر بهم میاد؟
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۱

توی قسمت قبل دیدیم که گمبی، با کمک توصیه های مشاور پایه هفتم مدرسه، به دنبال انتخاب شغل آیندش بود.

گمبی؛ داستانی در چمدان
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۱

قسمت دهم برنامه عروسکی ماجراهای گمبی منتشر شد.

کن یو اسپیک انگلیش؟
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۱

وقتی گمبی زبان انگلیسی رو با جدیدترین روش روز دنیا یاد می گیره و دیگه زبان فارسی یادش میره!

کاپ اخلاق!
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۱

کاپ قهرمانی والیبال، کاپ قهرمانی لیگ فوتسال، جام قهرمانی بدمینتون، سوپرجام بسکتبال یا کاپ اخلاق؟! 🏆تو این قسمت گمبی با یه عالمه کاپ و جام قهرمانی از مدرسه به خونه برگشت!  

خاطرات اولین روز مدرسه!
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۱

هفتمین قسمت از برنامه ماجراهای گمبی منتشر شد. در یان قسمت گمبی برای آقای داستانی خاطرات روز اول مدرسه را تعریف می کند.

دغدغه های گمبی!
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۱

مدرسه ای که هم آموزش در آن به بهترین شکل وجود دارد، هم به درس های هنری اهمیت داده می شود و هم کلاس رشته های پژوهشی رباتیک و نانو و هوافضا برای بچه ها تشکیل می شود.

گمبی پاتر!
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۱

پنجمین قسمت از برنامه ماجراهای گمبی منتشر شد. گمبی در این قسمت از خاطراتش در داستان هری پاتر و جادوگری هایش، قصه های جذابی تعریف می کند

گمبی به مکتب نمیرفت؟
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۱

چهارمین قسمت از مجموعه برنامه «ماجراهای گمبی» منتشر شد.

گمبى: جورابارو حسابى بچلونيد آبش چكه نكنه!
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۱

گمبى: جورابارو حسابى بچلونيد آبش چكه نكنه! آقاى داستانى: خيالت رااااااحت، حالا ديگه بريم سراغ چمدون🥸 اصلا تو چمدون چيه؟ گمبى داره راستشو ميگه؟؟؟؟ 

چمدون قصه ها
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۱

دومین قسمت از برنامه عروسکی «ماجراهای گمبی» منتشر شد  

گمبی وارد می شود!
دانلود ۲ تیر ۱۴۰۱

ماجراهای گُمبی؛ قسمت اول! گمبی وارد می شود!

#چه خبر۱۳
دانلود ۱ تیر ۱۴۰۱

کیارش حیدری اخباری درباره نایب قهرمانی تیم رباتیک واحد آبشناسان، جلسه معارفه مدیریت جدید پیش دبستان و دبستان واحد پاسداران و پایگاه تابستانی مدارس  برامون داره.

#چه خبر۱۱
دانلود ۱ تیر ۱۴۰۱

در این قسمت از چه خبر”شهراد شهسوارانی” از اردوهای اخیر مدارس علامه طباطبایی، توزیع کارنامه های دانش آموزان علامه ای و برنامه های “گپ” و “یه خُرده از همه چی” برای شما میگه.  

#چه خبر ۱۲
دانلود ۱ تیر ۱۴۰۱

در این قسمت از #چه_خبر “سامیارصفوی مقدم” از شروع پایگاه تابستانی دوره اولی های مدارس علامه طباطبایی، کلاس های تابستان دبستانی ها، برنامه تریبون برای شما میگه.  

#چه خبر۱۰
دانلود ۱ تیر ۱۴۰۱

توی قسمت دهم، با هم با مدیران جدید آشنا می شیم، درباره کارنامه مدارس دوره اولمون صحبت میکنیم و به ثبت نام پنجمین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای را با هم ببینیم.

#چه خبر۹
دانلود ۱ تیر ۱۴۰۱

کیارش حیدری در نهمین قسمت از برنامه #چه_خبر درباره پنجمین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران، شرایط برگزاری مسابقات و نحوه ثبت نام در مسابقه توضیح میده.

# چه خبر۸
دانلود ۱ تیر ۱۴۰۱

جشن پایان سال تحصیلی، دریافت کارنامه در دبستان ها، تقدیر از دانش آموزان و کسب مقام های برتر در جشنواره ابداعات و اختراعات، از موضوعات این برنامه هست.

#چه خبر ۷
دانلود ۱ تیر ۱۴۰۱

توی این قسمت همچنین یه بخش جدید به برنامه اضافه شده به نام «عکس نوشت». توی بخش عکس نوشت اخباری از مدارس رو به شکل تصویری مشاهده می کنین.

#چه خبر۶
دانلود ۱ تیر ۱۴۰۱

ششمین قسمت از برنامه چه_خبر با اجرای «سامیار صفوی مقدم» دانش آموز پایه دوم پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران منتشر شد.

#چه خبر۵
دانلود ۱ تیر ۱۴۰۱

پنجمین قسمت از برنامه چه_خبر یکشنبه ۸ خرداد منتشر شد. این قسمت از برنامه با اجرای کیارش حیدری دانش آموز پایه هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان برگزار شد.

#چه خبر۴
دانلود ۱ تیر ۱۴۰۱

چهارمین قسمت از مجموعه برنامه #چه_خبر منتشر شد.شهراد شهسوارانی دانش آموز پایه هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان اجرای این قسمت از برنامه رو به عهده دارن.

# چه خبر۳
دانلود ۱ تیر ۱۴۰۱

در سومین قسمت از مجموعه برنامه #چه_خبر کیارش حیدری و محمدصالح شهلایی، دانش آموزان پایه هشتم واحد آبشناسان، با اخبار علامه ای ها مهمان شما هستند.

#چه خبر ۲
دانلود ۱ تیر ۱۴۰۱

کیارش حیدری دانش آموز پایه هشتم واحد #آبشناسان با چند خبر متنوع از مدارس علامه طباطبایی – از برگزاری جشنواره ایران اپن تا اردوهای آموزشی و جلسات آموزش خانواده – مهمون شماست.

#چه خبر ۱
دانلود ۱ تیر ۱۴۰۱

تا حالا به این فکر کردی که اتفاقات توی مدرسه رو به گوش بقیه علامه ای ها و حتی غیر علامه ای ها برسونی؟

قسمت هفتم بومرنگ؛ سورئالیسم
دانلود ۴ فروردین ۱۴۰۱

  ششمین قسمت برنامه بومرنگ منتشر شد. در این قسمت آقای «وحید علیپور» درباره سبک دادائیسم صحبت می کند.

قسمت ششم بومرنگ؛ ونگوگ
دانلود ۴ فروردین ۱۴۰۱

قسمت پنجم برنامه بومرنگ منتشر شد. در این قسمت آقای «وحید علیپور» درباره زندگی و آثار نقاش معروف ونگوگ صحبت می کند.

قسمت پنجم: ونگوگ
دانلود ۴ فروردین ۱۴۰۱

قسمت پنجم بومرنگ منتشر شد

قسمت چهارم بومرنگ؛ امپرسیونیسم
دانلود ۴ فروردین ۱۴۰۱

قسمت چهارم برنامه بومرنگ منتشر شد. در این قسمت آقای «وحید علیپور» درباره سبک امپرسیونیسم در نقاشی صحبت می کند.

قسمت سوم بومرنگ؛ سبک رئالیسم
دانلود ۴ فروردین ۱۴۰۱

قسمت سوم برنامه بومرنگ منتشر شد. در این قسمت آقای «وحید علیپور» درباره سبک رئالیسم در نقاشی صحبت می کنند.

قسمت دوم بومرنگ؛ هنر، ادبیات و شعر
دانلود ۴ فروردین ۱۴۰۱

دومین قسمت بومرنگ منتشر شد. قسمت دوم برنامه بومرنگ منتشر شد. در این قسمت آقای «وحید علیپور» درباره هنر، ادبیات و شعر صحبت می کنند.

قسمت اول بومرنگ : هنر انتزاعی
دانلود ۴ فروردین ۱۴۰۱

هنر انتزاعی موضوع اولین قسمت برنامه #بومرنگ است که آقای “وحید علیپور” مسئول دپارتمان هنر مجتمع علامه طباطبایی درباره آن صحبت می کند.

تیزر بومرنگ
دانلود ۴ فروردین ۱۴۰۱

تیزر برنامه جدید بومرنگ که از اینستاگرام مجتمع علامه طباطبایی منتشر می شود.

پاراگراف دهم؛ آموزش کامپیوتر
دانلود ۳ فروردین ۱۴۰۱

دهمین قسمت برنامه «پاراگراف» با موضوع «آموزش کامپیوتر» منتشر شد. در این قسمت با آقای محمدی مسئول کامپیوترهای دبستان های علامه طباطبایی گفتگو کردیم.

پاراگراف نهم؛ آموزش در دبیرستان های دوره دوم
دانلود ۳ فروردین ۱۴۰۱

قسمت نهم برنامه «پاراگراف» با موضوع «آموزش در دبیرستان های دوره دوم علامه طباطبایی» منتشر شد. در این قسمت با آقای مهدی سمانگی مسئول آموزش واحد شریعتی گفتگو کردیم.

پاراگرافِ هشتم؛ پژوهش در دبستان های علامه طباطبایی
دانلود ۳ فروردین ۱۴۰۱

موضوع هشتمین قسمت از برنامه «پاراگراف»، «معرفی فعالیت های پژوهشی دبستان های علامه طباطبایی» است.

پاراگراف هفتم؛ معرفی فعالیت های پژوهشی مدارس علامه طباطبایی
دانلود ۳ فروردین ۱۴۰۱

هفتمین قسمت از برنامه «پاراگراف» با موضوع «معرفی فعالیت های پژوهشی مدارس علامه طباطبایی» منتشر شد. مهمان این برنامه محمد مالکی مسئول پژوهش مجتمع است.

پاراگراف ششم؛ درس زیست شناسی
دانلود ۳ فروردین ۱۴۰۱

ششمین قسمت از برنامه پاراگراف با موضوع زیست شناسی منتشر شد. مهمان این برنامه آقای فرید خیرخواهان سرگروه زیست شناسی دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی است.  

پاراگراف پنجم؛ درس ادبیات فارسی
دانلود ۳ فروردین ۱۴۰۱

پنجمین قسمت از مجموعه برنامه پاراگراف به موضوع آموزش درس ادبیات فارسی در مدارس علامه طباطبایی اختصاص دارد.  

پاراگراف چهارم؛ درس زبان انگلیسی
دانلود ۳ فروردین ۱۴۰۱

چهارمین قسمت از مجموعه برنامه پاراگراف به موضوع آموزش زبان انگلیسی در مدارس علامه طباطبایی اختصاص دارد.  

پاراگراف سوم؛ درس فیزیک
دانلود ۳ فروردین ۱۴۰۱

موضوع این قسمت از برنامه “پاراگراف” آموزش فیزیک است. مهمان این برنامه آقای « حسین جلالی » سرگروه فیزیک مدارس دوره اول علامه طباطبایی است.

پاراگراف دوم؛ فبک
دانلود ۳ فروردین ۱۴۰۱

قسمت دوم برنامه #پاراگراف، به مناسبت روز جهانی فلسفه، فبک (فلسفه برای کودکان) است. مهمانان این برنامه خانم قاسمی، خانم ایمانی  و خانم برزگر تسهیلگر دبستان واحد #پاسداران هستند.

پاراگراف اول؛ آموزش ابتدایی
دانلود ۳ فروردین ۱۴۰۱

موضوع برنامه “پاراگراف” آموزش است و اولین قسمت آن آموزش دبستانی ها است. این پرسش ها را با آقای «افشین دانش نژاد» مسئول آموزش دبستان های علامه طباطبایی مطرح کردیم.

شهر فرنگ
دانلود ۲ فروردین ۱۴۰۱

در نهمین قسمت از مجموعه برنامه «۱۰۱ آزمایش علمی فوق العاده» ساخت یک شهر فرنگ را با هم یاد می گیریم.  

آتشفشان آبی
دانلود ۲ فروردین ۱۴۰۱

در هشتمین قسمت از مجموعه برنامه «۱۰۱ آزمایش علمی فوق العاده» ساخت یک آتشفشان آبی را با هم یاد می گیریم.

ساخت پریسکوپ
دانلود ۲ فروردین ۱۴۰۱

در هفتمین قسمت از مجموعه برنامه «۱۰۱ آزمایش علمی فوق العاده» ساخت پریسکوپ را با هم یاد می گیریم.  

کربوهیدرات
دانلود ۲ فروردین ۱۴۰۱

ششمین قسمت از مجموعه برنامه «۱۰۱ آزمایش علمی فوق العاده» درباره کربوهیدرات ها است. مجموعه برنامه ۱۰۱ آزمایش علمی فوق العاده هر چهارشنبه از اینستاگرام علامه ای ها منتشر می شود.

الکتروسکوپ
دانلود ۲ فروردین ۱۴۰۱

پنجمین قسمت از مجموعه برنامه «۱۰۱ آزمایش علمی فوق العاده» به موضوع الکتریسیته ساکن و الکتروسکوپ اختصاص دارد.  

خاموش کردن آتش
دانلود ۲ فروردین ۱۴۰۱

سومین قسمت از مجموعه برنامه «۱۰۱ آزمایش علمی فوق العاده» به شما آموزش می دهد که یک ترکیب شیمیایی چگونه می تواند باعث خاموش شدن آتش بشود.  

تاثیر ترکیب مواد مختلف
دانلود ۲ فروردین ۱۴۰۱

دومین قسمت از مجموعه برنامه «۱۰۱ آزمایش علمی فوق العاده» درباره تاثیر ترکیب مواد مختلف با هم و تولید گاز ناشی از این ترکیب ها است.

آزمایش های جذاب را چهارشنبه ها ببینید
دانلود ۲ فروردین ۱۴۰۱

آزمایش های جذاب را چهارشنبه ها ببینید «۱۰۱ آزمایش علمی فوق العاده» عنوان مجموعه برنامه ای است که از چهارشنبه ۱۹ خردادماه در صفحه اینستاگرام علامه طباطبایی منتشر می شود.

سال جدید را به تمامی شما خانواده ها و دانش آموزان علامه ای تبریک می گوییم.
دانلود ۱ فروردین ۱۴۰۱

با تشکر از دانش آموزان یوسف رومی، نیکا نشاطی، شایان عمیدشاهی، ماهان فرشاد، پریناز همتی، سامیار صفوی مقدم، علی مظفری که در تهیه این کلیپ مشارکت داشتند.

مدرسه خوب
دانلود ۲۱ آذر ۱۴۰۰

در این قسمت از برنامه مدرسه خوب آقای افشین دانش نژاد عضو شورای عالی آموزشی و پژوهشی مجتمع علامه طباطبایی درباره ویژگی های یک مدرسه خوب صحبت می کند .   با بهترین مدرسه تهران آشنا شوید.

تیک آف؛ قسمت هفتم
دانلود ۱ فروردین ۱۴۰۰

هفتمین قسمت از برنامه «تیک آف» منتشر شد.

تیک آف؛ قسمت ششم
دانلود ۱ فروردین ۱۴۰۰

ششمین قسمت از برنامه «تیک آف» منتشر شد. «محمد جهانشاد» مشاور تحصیلی مدارس علامه طباطبایی از اطلاعیه شماره ۱ با موضوع سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی صحبت می کند.

تیک آف؛ قسمت پنجم
دانلود ۱ فروردین ۱۴۰۰

پنجمین قسمت برنامه «تیک آف» منتشر شد. در این قسمت ازبرنامه تیک آف، «محمد جهانشاد» مشاور تحصیلی مدارس علامه طباطبایی درباره دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی و … صحبت می کند.

تیک آف؛ قسمت چهارم
دانلود ۱ فروردین ۱۴۰۰

چهارمین قسمت برنامه «تیک آف» منتشر شد. در این قسمت ازبرنامه تیک آف، «محمد جهانشاد» مشاور تحصیلی مدارس علامه طباطبایی درباره منطق و اصول انتخاب رشته صحیح صحبت می کند.

تیک آف؛ قسمت دوم
دانلود ۱ فروردین ۱۴۰۰

در قسمت دوم برنامه تیک آف، «محمد جهانشاد» مشاور تحصیلی مدارس علامه طباطبایی درباره ورود به دانشگاه های دولتی و آزاد، هم با رتبه کنکور و هم با سوابق تحصیلی، صحبت می کند.

تیک آف؛ قسمت اول
دانلود ۱ فروردین ۱۴۰۰

انتخاب رشته کنکور به سبک علامه ای ها تیک آف عنوان برنامه ای است که در دو روز ۱۱ و ۱۲ مرداد با موضوع انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاهی منتشر می شود.