سوگواری علامه ای ها در دهه اول محرم

دانش آموزان مدارس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در دهه اول محرم، در برنامه های متعددی شرکت کردند. سیاه پوشان مدرسه، شرکت در مراسم عزاداری، برپایی موکب نذری دانش آموزی و برگزاری مراسم زیارت عاشورا از جمله این فعالیت ها بود.

نذری میردامادی ها

موکب نذری دانش آموزی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد در دهه اول محرم، در ورودی مدرسه برپا شد. برگزاری زیارت عاشورا از دیگر برنامه های میردامادی ها در ایام محرم بود.

مسابقه و سوگواری در مدرسه آبشناسان

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان به مناسبت ماه محرم در مسابقه عکاسی با عنوان «عکاسخانه» شرکت می کنند. آبشناسانی ها برای شرکت در این مسابقه عکس هایی به انتخاب خود از مراسم  عزاداری امام حسین (ع) را برای دفتر فرهنگی مدرسه ارسال کنند. مراسم عزاداری هیت متوسلین به حضرت علی اکبر(ع) واحد آبشناسان هم چهارشنبه ۴ مردادماه برگزار می شود.

واحد فرمانیه؛ عکاسی از حال و هوای محرم

به مناسبت ایام محرم، مسابقه عکاسی در دبیرستان دوره اول و دوره دوم علامه طباطبایی – واحد فرمانیه برگزار می شود. فرمانیه ای ها تا ۷ مرداد فرصت دارند عکس هایشان از حال و هوای ماه محرم را به مدرسه ارسال کنند. شرکت در مراسم عزاداری و برگزاری زیارت عاشورا از دیگر برنامه های فرمانیه ای ها در دهه اول محرم بود.

قرائت قرآن و زیارت عاشورا در سوگواری گلستانی ها

مراسم سوگواری دانش آموزان و کادر اجرایی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان با حضور حاج حسن توفیق حق عضو هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی سه شنبه ۳ مردادماه برگزار شد. قرائت قرآن، زیارت عاشورا و مداحی و سوگواری، در مراسم سوگواری گلستانی ها انجام شد.

آسمان بر زمین افتاد؛ مسابقه ای در واحد پاسداران

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در ایام محرم در مسابقه فرهنگی «آسمان بر زمین افتاد» شرکت می کنند. پاسدارانی ها در این مسابقه بعد از تماشای ویدیوهایی با موضوع عاشورا که در کانال های مدرسه شان ارسال می شود، به سوالاتی از آن ها پاسخ می دهند. سیاه پوشان مدرسه و شرکت در مراسم زیارت عاشورا از دیگر برنامه های پاسدارانی ها در ایام محرم بود.

کمک به مستمندان در طرح ماه های آسمانی واحد شریعتی

مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم از چهارشنبه ۲۸ تیرماه در دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی برگزار می شود. پخت و توزیع نذری، سیاه پوشان فضای مدرسه و برگزاری زیارت عاشورا و مراسم عزاداری، از برنامه های واحد شریعتی در ایام محرم است.

همزمان با ایام محرم، مرحله بیست و چهارم طرح ماه های آسمانی هم در واحد شریعتی برگزار می شود. در این طرح، اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند برای مناطق محروم شهر زابل، تهیه و توزیع خواهد شد.

برپایی استگاه صلواتی تهرانپارسی ها

دانش آموزان دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس به مناسبت ایام محرم، با کمک کادر اجرایی مدرسه ، ایستگاه پخش نذری برپا کردند.

نذری واحد نیاوران در ماه محرم

برپایی ایستگاه دانش آموزی پخش نذری، از برنامه های دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران در دهه اول محرم بود.

اخبار پیشنهادی