آغاز پیش ثبت نام میان پایه ها (هشتم و نهم)

ثبت نام پایه های هشتم و نهم (میان پایه) دبیرستان های دوره اول پسرانه و دخترانه مجتمع علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۱۵ دی ماه سال جاری آغاز شد.

ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با صدور اطلاعیه شماره ۲ از متقاضیان پسر و دختر پایه های هشتم و نهم دعوت کرد برای پیش ثبت نام به بخش «سامانه ها» و قسمت «ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی» در سایت www.alameh.ir مراجعه کنند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «در آستانه سی اُمین سال فعالیت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی ظرفیت محدودی جهت ثبت نام در پایه های هشتم و نهم دبیرستان های پسرانه و دخترانه دوره اول (میان پایه) برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ایجاد شده است که پیش ثبت نام آن از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ آغاز می شود.» علاقه مندان ثبت نام در پایه هشتم و نهم مدارس علامه طباطبایی می توانند با ورود به سامانه و ثبت مشخصات نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام نمایند.

اطلاعیه ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی، درباره شرایط پذیرش دانش آموز در پایه های هشتم و نهم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی تصریح کرده است: «دارا بودن معدل کل حداقل ۱۹ در کارنامه نوبت اول سال جاری  یا معدل کل حداقل ۱۹ در خرداد ۱۴۰۱، قبولی در آزمون ورودی و پذیرش در مصاحبه از شرایط پذیرش دانش آموز است.»

مهلت پیش ثبت نام میان پایه دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

مراحل ثبت نام برای میان پایه ها به شرح زیر است:

۱- ورود به سایت www.alameh.ir

۲- ورود به بخش «سامانه ها» و انتخاب لینک «ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی».

۳- انتخاب پایه مورد نظر با در نظر گرفتن جنسیت دانش آموز.

۴- ثبت اطلاعات اولیه و دریافت کد و رمز عبور.

۵- ادامه فرایند ثبت نام و درنهایت تایید اطلاعات و دریافت کد رسید ثبت نام.

چه مدارسی را می توانید انتخاب کنید؟

دانش آموزان پسر می توانند از بین واحدهای پسرانه میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران دو واحد را به عنوان اولویت خود انتخاب کنند. دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران نیز پذیرای متقاضیان دختر خواهد بود. ستاد ثبت نام پیشنهاد کرده است مسافت محل سکونت تا مدرسه به عنوان اولویت مهم برای انتخاب واحد درخواستی مد نظر قرار گیرد.

متقاضیان ثبت نام توجه داشته باشند که پیش ثبت نام زمانی در سامانه به اتمام می رسد که «رسید ثبت نام» نمایش داده شود.

در این اطلاعیه آمده است که زمان برگزاری آزمون ورودی میان پایه روز جمعه ۱۴۰۱/۲/۲۲ ساعت ۸ صبح است. منابع آزمون ورودی درس های ریاضی، علوم، عربی، ادبیات و زبان انگلیسی است. از پذیرفته شدگان در آزمون ورودی برای ثبت نام دعوت به عمل خواهد آمد.
از طریق کادرهای زیر ابتدا  اینفوگرافی ثبت نام را به دقت مطالعه نمایید و سپس وارد سامانه ستاد ثبت نام شوید:


اخبار پیشنهادی