۳ مدرسه به مدارس مجتمع علامه طباطبایی اضافه شد

سه واحد آموزشی در مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول به مدارس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی اضافه شد. این واحدهای آموزشی فعالیت خود را از سال تحصیلی ۹۷-۹۶ آغاز می کنند. متقاضیان ثبت نام در این واحدها، می توانند به آدرس های ذکر شده در بخش «ارتباط با ما» مراجعه یا از طریق شماره های تلقن مدارس اطلاعات تکمیلی ثبت نام را کسب کنند. ثبت نام در این واحد ها آغاز شده است.

پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی- واحد پاسداران

پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی- واحد پاسداران از تیرماه ثبت نام دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس علامه طباطبایی را آغاز می کند. این واحد آموزشی در منطقه پاسداران قرار دارد و در حال تجهیز با بهترین امکاانات آموزشی است. دبستان های علامه طباطبایی (واحدهای نیاوران و پاسداران) با شعار «مدرسه زندگی» تلاش می کنند مدرسه را مانند خانه دانش آموزان آماده کرده و با آموزش مهارت های زندگی، ضمن کشف استعدادها و پرورش انها، دانش آموزان را برای حضور موفق در جامعه آماده کنند. متقاضبان ثیت نام در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی- واحد پاسداران می توانند با شماره ۴۴۸۵۴۳۲۵-۰۲۱ (ستاد ثبت نام) تماس بگیرند.

پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی- واحد تهرانپارس

پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی- واحد تهرانپارس، با کادری مجرب و سرشناس در منطقه ۴ آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ آغاز به کار خواهد کرد. روش های آموزشی و پرورشی این واحد نیز چونان سایر واحدها، هماهنگ برنامه های مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی است. اولویت این واحد آموزشی، آشنا کردن دانش آموزان با آموزش‌های کاربردی است. داشتن محیطی با نشاط، شاداب و متناسب با سن دانش‌آموزان دختر دبستانی، همواره از دغدغه های مسئولین مدرسه بوده است. ثبت نام در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی- واحد تهرانپارس ادامه دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۷۷۸۶۲۹۱۷- ۰۲۱ تماس بگیرید.

دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی- واحد پاسداران

اگر می خواهید فرزندانتان در مدرسه دخترانه مدرنی تحصیل کند به دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی- واحد پاسداران بروید. دبیرستانی که با برنامه های آموزشی هماهنگ دبیرستان های پسرانه دوره اول اداره می شود. طراحي و اجراي برنامه هاي منسجم براي شکوفايي استعدادهاي مختلف دانش‌آموزان با توجه به تفاوت هاي فردي آنان، از جمله محورهاي اصلي سيستم آموزشي و پرورشي دبيرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایي- واحد پاسداران است. نکته منحصر به فرد «مدرسه علامه‌اي‌ها» توجه ويژه به شور و نشاط دانش‌آموزان و تاکيد بر سيستم تعاملي در تدريس است. ثبت نام در این مدرسه تمدید شده است و دانش آموزان متقاضی ثبت نام می توانند اطلاعات تکمیلی را از طریق شماره تلفن ۲۲۷۷۸۱۳۰ – ۰۲۱ کسب کنند.

اخبار پیشنهادی