آنچه در هفته اول پایگاه تابستانی واحد میرداماد گذشت

دانش آموزان دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد میرداماد در هفته اول پایگاه تابستانی ها به اردوهای مختلف رفتند و به تفریح و بازی پرداختند.

پایگاه تابستانی واحد میرداماد از شنبه ۲۳ تیرماه آغاز شد. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در طی پایگاه تابستانی پایه هفتمی ها روزهای یکشنبه و سه شنبه و دانش آموزان پایه هشتم و نهم روزهای دوشنبه و چهارشنبه به اردو می روند.

پینت بال با همکلاسی های جدید

در هفته ای که گذشت دانش آموزان پایه هفتم واحد میرداماد به سه اردو رفتند. اولین اردوی آن ها، اردوی دوستی بود. دانش آموزان پایه هفتم واحد میرداماد شنبه ۲۳ تیرماه به مجتمع فرهنگی، ورزشی یاس واقع در شهریار رفتند.

تعیین سطح زبان انگلیسی دانش آموزان توسط معلمان زبان مدرسه، شرکت در جنگ شادی و ورزش و بازی در رشته های تفنگ آبپاش، فوتسال، والیبال نشسته، بدمینتون و بسکتبال از جمله برنامه های این اردو بود.
دومین اردوی پایه هفتمی ها یکشنبه ۲۴ تیرماه برگزار شد. دانش آموزان در این روز به اردوی تفریحی ورزشگاه بعثت رفتند و در آن جا مسابقات فوتبال برگزار کردند. استخر هم برنامه دیگر این دانش آموزان بود. هفتمی ها همچنین به ورزشگاه آزادی رفتند و در چند گروه پینت بال بازی کردند.

کارتینگ سواری در ورزشگاه آزادی

اردوهای تفریحی دانش آموزان پایه هشتم و نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد از دوشنبه ۲۵ تیرماه شروع شد. این دانش آموزان در اولین اردو به ورزشگاه آزادی رفتند و کارتینگ سواری کردند. حضور در پارک نهج البلاغه اردوی دیگر میردامادی های پایه هشتم و نهم بود. دانش آموزان چهارشنبه ۲۷ تیر به این پارک رفتند و از وسائل بازی و تفریحی آن استفاده کردند.

اردوهای تفریحی دانش آموزان هر سه پایه واحد میرداماد این هفته هم ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی