بازدید از نمایشگاه دستاوردها در جلسات توجیهی ثبت نام

جلسات توجیهی ثبت نام در مقطع ابتدایی و پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، از اوایل بهمن ماه در حال برگزاری است.

این جلسات برای متقاضیان ورود به پایه هفتم با بازدید اولیا و دانش آموزان، از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی مدارس علامه طباطبایی آغاز می شود. بعد از بازدید از نمایشگاه، دانش آموزان بر اساس واحدهای انتخابی شان، به کلاس رفته و به سوالاتی از دروس علوم، ریاضی و هوش پاسخ می دهند. اولیا هم در کلاس هایی با حضور مشاوران مدارس، با رویکردهای آموزشی و فرهنگی مجتمع علامه طباطبایی آشنا می شوند.

جلسات توجیهی دانش آموزان متقاضی ورود به دبستان های علامه طباطبایی هم در واحد های انتخابی شان برگزار می شود. آشنایی با مدرسه و مهارت سنجی در ۴ ایستگاه، در این جلسات انجام می شود.

 

تاکنون سه جلسه توجیهی برای متقاضیان ورود به پایه هفتم و یک جلسه توجیهی در هر واحد ابتدایی علامه طباطبایی برگزار شده است. ویدیویی از جلسات توجیهی ثبت نام پایه هفتم را در این کلیپ ببینید.

 

  • آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به ثبت نام دانش آموزان در مدارس علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را می توانید در لینک «اخبار ویژه ثبت نام» بخوانید.

اخبار ویژه ثبت نام ۱۴۰۳-۱۴۰۲