برگزاری جلسات آموزشی در واحد تهرانپارس

چگونه ریاضی و فارسی را آموزش دهیم؟

همزمان با غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی تهران به دلیل آلودگی هوا، کلاس های آموزشی دانش آموزان پایه پیش دبستان تا پایه ششم دبستان دخترانه علامه طباطبایی- واحد تهرانپارس، دیروز و امروز (یازدهم و دوازدهم آذر) بصورت غیرحضوری برگزار شد. کادر اجرایی مدرسه نیز با حضور در واحد آموزشی، مقدمات تشکیل کلاس هایی با کیفیت و منظم را فراهم آوردند.

در مدرسه ای که شعارش «نشاط، شوق، شادی و انگیزه» است، برنامه های درسی و فرهنگی، تعطیلی ندارد. تحصیل در «محیطی آرام» و داشتن امید برای فردایی بهتر، از دغدغه های آموزگاران، مربیان و مشاوران دبستان دخترانه واحد تهرانپارس است.

تصویری از برگزاری کلاس آنلاین در واحد تهرانپارس

ابتکاری برای آموزش ریاضی و فارسی

آموزش تخصصی به خانواده ها، برای رسیدگی صحیح به امور آموزشی دانش آموزان پایه اول، از جمله برنامه های ثابت دبستان دخترانه علامه طباطبایی- واحد تهرانپارس است.

جلسات آموزشی نحوه تدریس دروس ریاضی و فارسی پایه اول، سه شنبه و چهارشنبه گذشته (۷ و ۸ آذر ماه) برای اولیای کلاس اولی های واحد تهرانپارس برگزار شد. در این جلسات، توضیحاتی درباره چگونگی تدریس انواع جمع، جمع نظام دار و انواع آن، نشانه های چندشکلی، زیبانویسی، آموزش روانخوانی و … به خانواده ها ارائه شد.

مسئول آموزش واحد تهرانپارس درباره این جلسات، به وب سایت مجتمع گفته بود: «در پایه های پیش دبستان و اول، هر ماه یک جلسه دیدار آموزگاران با اولیا داریم. در این جلسات، بخشی از کتاب های درسی و نحوه آموزش آن ها به اولیا ارائه می شود. در پایه دوم و سوم این جلسات دوماه یکبار انجام می شود. دلیل برگزاری چنین جلساتی، هماهنگی نحوه آموزش بین آموزگاران و اولیای دانش آموزان است.»

گالری جلسه آموزش خانواده ها را اینجا ببینید.

آموزش حرف «ن» همراه با پخت نان

آموزش های خلاقانه، از برنامه های آموزشی دبیران پایه اول واحد تهرانپارس است. هفته گذشته دانش آموزان علامه ای پایه اول، نشانه «ن» را همراه با پخت «نان» یاد گرفتند. کلاس اولی ها در برنامه آموزشی شان ابتدا با انواع نان و مراحل تهیه آن آشنا شدند، سپس نان های آماده شده را میل کردند.

نجمه امراللهی، مدیر پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی- واحد تهرانپاس، با اشاره به برخی ویژگی هایی که دانش آموزان در دوره تحصیل شان در مدرسه می آموزند می گوید: «ارتباط گیری موثر با دیگران، مثل دوست پیدا کردن در مدرسه و پرسش گری، از ویژگی های مهمی است که دانش آموزان واحد تهرانپارس در طول تحصیل در این مدرسه می آموزند.»

تصاویر کلاس پخت نان را اینجا ببینید.

مانور زلزله برگزار شد

چهارشنبه هشتم آذرماه، مانور زلزله در واحد تهرانپارس برگزار شد. این مانور با هدف آموزش نکات ایمنی، شناسایی نقاط امن و نحوه پناهگیری به هنگام وقوع زلزله در مدرسه انجام شد. به گفته «اعظم ذبیحی»، مسئول فرهنگی واحد تهرانپارس، ایجاد فضای صمیمانه در مدرسه و کمک به رشد اجتماعی دانش آموزان، از جمله اهداف اصلی برگزاری برنامه های فرهنگی مدرسه است.

تصاویر مانور زلزله اینجاست

اخبار پیشنهادی