هفتمی های واحد فرمانیه؛ از زنگ آزمون تا جلسه اولیا

دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان دروه اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه در کنار برنامه های درسی متنوع، هر دوشنبه در زنگ آزمون شرکت می کنند.

«مهدی مهرآبادی» مشاور پایه هفتم واحد فرمانیه آزمون های هفتگی را برای رفع اشکال دانش آموزان برنامه ای مهم می داند: «دانش آموزان در طول سال تحصیلی با مشاوره های آموزشی، برنامه های مطالعاتی و کلاس های رفع اشکال به سطح آمادگی مناسبی می رسند اما آزمون های هفتگی تاثیر متفاوتی نسبت به دیگر عناصر مهم در آموزش دارند. این که دانش آموز هر هفته در آزمون شرکت کند با نقاط ضعف و قوت خودش به طور نسبی آشنا باشد، رفع اشکال دقیق تری را رقم می زند.»

مهرآبادی همچنین درباره دیگر برنامه های آموزشی دانش آموزان می گوید: «دانش آموزان در بعضی از درس ها مشکلات آموزشی خاصی را داشتند که به دلیل دوری از فضای مدرسه در دو سال آموزش مجازی بود. در پایه هفتم هم ما در تابستان ریاضی پایه های پنجم و ششم را جمع بندی کردیم که بخش هایی از جمع بندی ریاضی پایه ششم هم در هفته نخست مهرماه انجام شد. شد. بخش دوم جلسات مشاوره فردی هم که شروعش از پایگاه تابستانی بود، در پایان مهر شروع می شود.»

اولیا هفتمی های واحد فرمانیه هم جمعه ۲۲ مهر در جلسه گروهی ویژه اولیا که با حضور مدیر و مشاور آموزشی پایه هفتم برگزار شد، شرکت کردند. موضوع این جلسه تبیین سیاست های آموزشی، فرهنگی و انضباطی مدرسه بود.

 

 

اخبار پیشنهادی