دو هفته سراسر اردو و تفریح در واحد آبشناسان

دانش آموزان آبشناسانی در دو هفته پایانی پایگاه تابستانی به اردوهای متنوعی از جمله قلعه سحرآمیز پارک ارم، سینما، استخر، پینت بال و بولینگ باشگاه انقلاب رفتند.

آبشناسانی های پایه هفتم و هشتم روز شنبه ۲۰ مرداد به قلعه سحر آمیز پارک ارم رفتند. در همین روز نهمی ها به سینما رفتند و فیلم هزارپا را تماشا کردند. همچنین گروهی از هفتمی ها به اردوی سورتمه دربند رفتند.

روز یکشنبه ۲۱ مرداد گروهی دیگر از هشتمی ها به قلعه سحرآمیز پارک ارم رفتند. در روز دوشنبه ۲۲ مرداد نیز هفتمی ها به اردوی استخر پرسپولیس رفتند و نهمی ها هم از وسایل بازی قلعه سحرآمیز استفاده کردند. همچنین سه شنبه ۲۳ مرداد دانش آموزان پایه نهم به سینما رفتند و هزارپا را تماشا کردند.

در هفته جاری هم آخرین اردوهای تفریحی برگزار شد. دانش آموزان هفتم روز شنبه ۲۷ مرداد اردوی پینت بال را پیش رو داشتند و هشتمی ها هم روز یکشنبه ۲۸ مرداد به تماشای فیلم هزارپا در سینما نشستند. دوشنبه ۲۹ مرداد هم نهمی ها در باشگاه انقلاب مسابقه بولینگ دادند.

با این اردوهای پرتعداد، دانش آموزان آبشناسانی برای آزمون جامع که در تاریخ ۳۰ مرداد برگزار می شود با روحیه و پرانگیزه شرکت می کنند و بعد از آن به تعطیلات تابستانی می روند.

اخبار پیشنهادی