اردوی مطالعاتی دانش آموزان واحد شریعتی در 2 روز برگزار شد

جمع بندی و رفع اشکال در اردوی مطالعاتی

اردوی مطالعاتی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی، ۱۹ و ۲۰ دی ماه برگزار شد. هدف از برگزاری این اردوی مطالعاتی، آمادگی دانش آموزان برای آزمون مدارس برتر (۲۲ دی ماه) و جمع بندی و رفع اشکال درس های نیمسال اول تحصیلی بود.

حسن روانگرد مشاور پایه دهم واحد شریعتی درباره جزییات این اردو می گوید: «اردوی مطالعاتی پایه دهم و یازدهم، روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر برگزار شد. در این اردو دبیران هم حضور داشتند.»

به گفته روانگرد، حل سوالات سال های گذشته، رفع اشکال از نمونه سوالات داده شده و بررسی سوالات نیمسال اول تحصیلی، از برنامه های اردوی مطالعاتی دهمی و یازدهمی های واحد شریعتی بود.

تصاویر اردوی مطالعاتی را اینجا ببینید.

دوازدهمی ها؛ بعد از نوروز در اردو

برگزاری اردوهای مطالعاتی، بخشی از برنامه آموزشی واحد شریعتی برای موفقیت دانش آموزان پایه دهم و یازدهم در کنکور است.

به گفته «سیدعلی سیدصالحی» مسئول آموزش واحد شریعتی، دوازدهمی ها هم امسال در اردوهای مطالعاتی متنوعی شرکت می کنند: «اردوی مطالعاتی ۱۱۰ روزه دانش آموزان پایه دوزادهم واحد شریعتی بعد از نوروز آغاز خواهد شد. این اردو از صبح تا ساعت ۲۰ و به صورت اختیاری تشکیل می شود. دانش آموزان در این اردو، درس ها را مجددا مطالعه کرده و با حل تست، رفع اشکال می کنند. دبیران مدرسه و رتبه های برتر کنکور سال های قبل واحد شریعتی هم در اردو حضور خواهند داشت.»

اخبار پیشنهادی