جشن، مسابقه و اردو در ماهِ دوم فصل پاییز

مراسم روز دانش آموز در دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران، با برنامه های متنوعی برگزار شد. پاسدارانی ها در این روز ابتدا پایِ صندوق های رای رفتند و اعضای شورای دانش آموزی مدرسه را انتخاب کردند.

بر اساس رای دانش آموزان، یونا نعمت اللهی و رادین عسکری پور از پایه سوم، سانیار معصومی و سامیار صفوی مقدم از پایه چهارم، امیرعلی کامرانی و پارسا شاه آبادی از پایه پنجم و تیرداد رمضانی و امیرسام معینی از پایه ششم به عنوان اعضای جدید شورای دانش آموزان دبستان واحد پاسداران برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ انتخاب شدند.

پاسدارانی ها همچنین به مناسبت روز دانش آموز در مسابقات فوتبال و تنیس روی میز شرکت کردند، از معلم ورزش شان جایزه گرفتند و به اردوی سینما هم رفتند. در مسابقات فوتبالی که به همین در حیاط مدرسه برگزار شد، کلاس ۱/۲ قهرمان دوره اول و کلاس ۱/۵ قهرمان دوره دومی ها شد. برگزاری آموزش نماز در حیاط مدرسه از دیگر برنامه های دانش آموزان به مناسبت روز دانش آموز بود.

تصاویر برنامه های روز دانش آموز پاسدارانی ها در لینک های زیر ببینید:

انتخابات شورای دانش آموزی

جایزه به تیم قهرمان مسابقات فوتبال دوره دوم

جایزه به تیم قهرمان مسابقات فوتبال دوره اول

مسابقات تنیس روی میز

آموزش نماز در حیاط مدرسه

برگزاری دو جشن در یک هفته

دانش آموزان دبستان واحد پاسداران در هفته دوم آبان ماه در دو جشن شرکت کردند. جشن ۱۰۰۰ برای کلاس سومی ها برگزار شد. موضوع این جشن یادگیری شمارش تا عدد هزار بود. کلاس اولی ها هم در جشن آب شرکت کردند.

تصویر جشن ۱۰۰۰ را اینجا ببینید.

تصویری از جشن آب/ کلیک کنید.

انجمن اولیا و مربیان تشکیل شد

اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان دبستان واحد پاسداران برگزار شد. در این جلسه ابتدا هیات رییسه انجمن انتخاب شدند، سپس هادی ربیعی مدیر مدرسه دباره جایگاه و وظایف انجمن توضیحاتی ارائه داد. بررسی فعالیت های مدرسه در دو ماه ابتدای سال تحصیلی، از دیگر موضوعات این جلسه بود.

تصویر جلسه انجمن اولیا و مربیان

برگزاری نمایشگاه کتاب

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب انتشارات هفت و نیم در دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران برگزار شد. دانش آموزان پاسدارانی در زنگ های تفریح، کتاب های مورد نیازشان از انتشارات هفت و نیم را خریداری کردند.

عکسی از برگزاری نمایشگاه کتاب مدرسه

اخبار پیشنهادی