برنامه مطالعاتی اختصاصی؛ موضوع جلسات مشاوره  فرمانیه ای ها

جلسات مشاوره فردی دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان متوسطه علامه طباطبایی – واحد فرمانیه که از شنبه ۲۳ مهر آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

«مهدی مهرآبادی» مشاور هفتمی های واحد پاسداران درباره جلسات مشاوره دانش آموزان می گوید: «جلسات مشاوره ای با دانش آموزان را بعد از جلسه ای که روز جمعه ۲۲ مهر با اولیا هفتمی ها با موضوع تبیین سیاست های آموزشی، فرهنگی و انضباطی مدرسه برگزار شد، شروع کردیم. موضوع این جلسات ارائه برنامه های اختصاصی مطالعاتی ویژه هر دانش آموز با توجه به نقاط ضعف و قوت تحصیلی و با در نظر گرفتن برنامه های شخصی هر فرد است.»

مشخص شدن سطح آموزشی دانش آموز و ارائه برنامه طبق آن، مهم ترین مزیت برنامه ریزی فردی است؛ مشاور هفتمی های واحد فرمانیه می گوید: «اینکه با توجه به برنامه های زندگی شخصی دانش آموز و همینطور نقاط ضعف و قوت مربوط به هر شخص برنامه مطالعاتی طرح شود، باعث پیشرفت روز افزون دانش آموز است؛ چون این برنامه شخصی سازی شده است و نسخه ای واحد برای همه نیست. همچنین در کنار این برنامه ریزی ها در این جلسات، راهکارهای علمی در زمینه مطالعه مفیدتر و همچنین معرفی منابع  کمک درسی برای تمرین بیشتر با  توجه به سطح آموزشی هر کس ارائه می شود.»

اخبار پیشنهادی