بازدید از نمایشگاه دستاوردها در اولین جلسه توجیهی ثبت نام

اولین جلسه توجیهی ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، بیست و نهم دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

 این جلسه در سه سانس، برای متقاضیانی که این روز را برای شرکت در جلسه توجیهی انتخاب کرده بودند، در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان تشکیل شد.

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی مدارس مجتمع علامه طباطبایی بخش نخست این جلسه توجیهی بود.

دانش آموزان متقاضی ثبت نام به همراه اولیاشان در این نمایشگاه، از هفت غرفه «انتشارات هفت و نیم»، «کترینگ هفت و نیم»، «دبستان ها»، «فرهنگی، آموزشی، ورزشی»، «رباتیک»، «نانو، نجوم، انیمیشن» و «هوافضا، زیست پزشکی» بازدید کردند و با دستاوردهای مجتمع علامه طباطبایی آشنا شدند.

دانش آموزان در غرفه رباتیک، مسابقه ربات های فوتبالیست علامه ای را دیدند و درباره نحوه برگزاری کلاس های این رشته در مدارس علامه طباطبایی، اطلاعاتی کسب کردند.

معرفی بازی طراحی شده توسط دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی در کلاس برنامه نویسی و انیمیشن، فعالیت دیگر میهمانان این جلسه توجیهی بود.

دانش آموزان متقاضی ثبت نام و خانواده هایشان همچنین در غرفه دبستان های علامه طباطبایی، بخشی از فعالیت های دبستان های پسرانه و دخترانه علامه طباطبایی را دیدند.

نمایش مدال ها و افتخارات دانش آموزان در بخش های پژوهشی و آموزشی و شناخت کتاب های انتشارات هفت و نیم از دیگر بخش های این نمایشگاه بود.

در بخش دیگری از اولین جلسه توجیهی ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی، دانش آموزان بر اساس واحدهای انتخابی شان، به کلاس رفتند و به ۲۰ سوال از علوم و هوش ریاضی به مدت ۶۰ دقیقه پاسخ دادند.

تشریح رویکردهای آموزشی و فرهنگی مجتمع علامه طباطبایی برای اولیا دانش آموزان، برنامه پایانی جلسه توجیهی بود.

گالری تصاویر جلسه را اینجا ببینید.

اخبار پیشنهادی