اعلام نفرات برتر مسابقه شهر ریاضی

اسامی برگزیدگان اولین دوره مسابقه «شهر ریاضی» در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان اعلام شد. «شهر ریاضی» برای نخستین بار در استان تهران، با حضور دانش آموزان پایه هفتم واحد آبشناسان، ۲۰ مهرماه برگزار شد.

براساس اعلام مجید میرزاوزیری، استاد تمام دانشگاه فردوسی مشهد و  برگزار کننده شهر ریاضی، دانش آموزان «بردیا غلامی راد»، «آرمزد قنبربخش» و «رادین نیک پی» از تیم شماره ۹۹ با امتیاز ۱۸۱۰۴ قهرمان این رقابت ها شدند.

«آرسس دهشیری»، «علی فرج پور» و «آراد نجفی» هم از تیم شماره ۳۲ با ۱۷۴۰۷ امتیاز دوم شدند. همچنین «سپهر بیات»، «محمد یاسین جابری» و «محمد حسین عصاری» از تیم شماره ۳، با کسب امتیاز ۱۷۰۹ به رتبه سوم رسیدند.

هیجان در شهر ریاضی

شهر ریاضی با هدف افزایش علاقه دانش آموزان واحد آبشناسان به ریاضیات و آموزش مهارت هایی مثل هوش اقتصادی و خرید و فروش در یک فضای رقابتی، برگزار شد.

آبشناسانی ها در مسابقه شهر ریاضی، به گروه های ۳ نفری تقسیم بندی شده و در فضایی شبیه زندگی در یک شهر واقعی قرار گرفتند. در این مسابقه، شرکت‌کنندگان می‌توانستند با استفاده از خرید و فروش سوال‌ها و پاسخ‌ها، امتیاز کسب کنند. برای جذابیت بازی، ۲ مرحله تورم هم اتفاق افتاد و قیمت سوالات بیشتر شد. در انتها، تیمی به مقام اول رسید که امتیاز بیشتری کسب کرده بود.

نظرات دانش آموزان واحد آبشناسان درباره مسابقه شهر ریاضی را «اینجا» بخوانید.

اخبار پیشنهادی