واحد آبشناسان میزبان آزمون المپیاد ریاضی نوجوانان ایران

دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد آبشناسان یکی از حوزه های برگزاری آزمون مرحله اول المپیاد ریاضی نوجوانان ایران است.

این آزمون روز جمعه ۴ اسفند از ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز می شود. بیش از ۲۱۰ متقاضی شرکت در آزمون المپیاد ریاضی نوجوانان ایران به واحد آبشناسان می آیند و با دانش آموزانی از سراسر کشور رقابت می کنند.

سوالات المپیاد ریاضی نوجوانان ایران که یکی از مهمترین رقابت های دانش آموزی در دوره اول دبیرستان است، بیشتر بر پایه مفاهیم اساسی ریاضیات و سنجش توانایی حل مساله طراحی می شود. یکی از نقاط قوت المپیاد ریاضی نوجوانان ایران، فراوانی زیاد شرکت کننده در این آزمون است به طوری که دانش آموزان حضور در یک رقابت گسترده کشوری را تجربه می کنند و از جایگاه خود در بین دانش آموزان کشور مطلع می شوند.

مدت زمان این آزمون ۱۱۰ دقیقه خواهد بود و سوالات در قالب یک دفترچه با آنها ارائه می شود. دفترچه ی پاسخنامه ی آزمون نیز حداکثر با فاصله  ۲۴ ساعت بعد از آزمون در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که سرویس دانش آموزان واحد آبشناسان در روز جمعه ۴ اسفند دایر نیست و رفت و آمد دانش آموزان به عهده والدین گرامی است.

سرویس در روز جمعه ۴ اسفند فعال نیست و رفت و آمد دانش آموزان به عهده ی والدین گرامی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی