مدیر واحد پاسداران: مدرسه و انجمن یک هدف را دنبال می کنند

دارا امانی، مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران می گوید اعضای انجمن مدرسه را کنار خود ببینند.

انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی- واحد پاسداران برگزار و اعضای جدید انجمن به رای اولیا انتخاب شدند. دارا امانی مدیر این مدرسه در گفتگو با سایت علامه درباره اهمیت این انتخابات و ضرورت های انجمن اولیا و مربیان قوی می گوید:« انجمن اولیا و مربیان در حقیقت همیاران مدرسه هستند یعنی اولیای مدرسه و اولیای دانش آموز یک هدف را دنبال می کنند و آن به تکامل رساندن دانش آموزان است.»

 امانی هدف اصلی مدرسه را تربیت دانش آموزان برای زندگی می داند: «مهمترین هدف ما این است که دانش آموز علاقه و استعداد خود را بشناسد و در زندگی دنبال آن برود. پس سعی می کنیم افرادی را تربیت کنیم که در روابط اجتماعی موفق باشد، قدرت نه گفتن ، اعتماد به نفس و تفکر انتقادی داشته باشد. من دوست دارم دانش آموز واحد پاسداران، بعد از سه سال که از مدرسه خارج می شود، بتواند از حق و حقوق خود دفاع کند.» مدیر واحد پاسداران به نقش مهم انجمن اولیاء و مربیان اشاره کرده و می گوید: «اعضای انجمن نسبت به مدرسه واقع بین باشند و مدرسه را کنار خود ببینند. انجمن قوی به عنوان بازوی مشاوره ای برای ما می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.»

امانی از انجمن اولیاء و مربیان سال گذشته هم تقدیر می کند:« انجمن اولیاء و مربیانی که در سال تحصیلی گذشته داشتیم در اجرای فعالیت ها به مدرسه کمک می کرد و اعضای آن بهترین همکاری را با ما داشتند.»

گفتنی است در سال تحصیلی جدید، شهنام بابلي، اميرمحمد ايراني، مرجان مظفرخواه، آرزو اسلامي و نسيم خانلو به عنوان اعضای اصلی و محمود سپاسي و محمدتقي صفري و سهيلا علي محمدي به عنوان اعضای علی البدل انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی- واحد پاسداران انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی