پنجمین دوره جلسات توجیهی، برای ثبت نام در پایه هفتم برگزار شد

برگزاری جلسات ثبت نام در یک اردیبهشت دل انگیز

پنجمین دوره جلسات توجیهی، برای ثبت نام در پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، امروز (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار شد.

خانواده ها و دانش آموزان متقاضی ثبت نام در پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی، امروز بصورت گروهی در سه نوبت به واحد آبشناسان آمدند و پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مدارس علامه طباطبایی، در جلسات توجیهی شرکت کردند. در نمایشگاه این دوره، دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره پژوهشی مجتمع علامه طباطبایی، در حضور بازدیدکنندگان، به رقابت پرداختند.

جلسات توجیهی ثبت نام به تفکیک واحدهای پنج گانه متوسطه دوره اول (میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان، پاسداران) با حضور مشاوران واحدها برگزار شد و خانواده ها پس از آشنایی با فعالیت ها و دستاوردهای مجتمع، سوالات مدنظرشان را مطرح کردند. همزمان، دانش آموزان نیز در یک آزمون علمی شرکت کردند.

پیش ثبت نام مدارس ده گانه علامه طباطبایی در دوره های ابتدایی (نیاوران، پاسداران و تهرانپارس – دخترانه)، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم (شریعتی و فرمانیه) از اول دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و خانواده ها و دانش آموزان متقاضی ثبت نام، از ۲۹ دی ماه سال گذشته، به مرور در جلسات توجیهی شرکت کرده اند. در این جلسات، به همراه توضیحات مشاوران، دو ویدیوی کوتاه هم پخش می شود. این ویدیوها را می توانید با کلیک روی عناوینش، تماشا کنید. «آیندۀ خوب ساختنیه…» و «مدرسه فرزندمان را چطور انتخاب کنیم؟». به منظور آشنایی بیشتر با مدارس ده گانه علامه طباطبایی، فعالیت ها و همچنین دستاوردهای مجتمع، کتاب سال مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی به متقاضیان ثبت نام تقدیم می شود. کتاب سال مجتمع را می توانید اینجا دریافت کنید.

گالری تصاویر پنجمین دوره جلسات توجیهی ثبت نام پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی را هم می توانید در این لینک تماشا کنید.

اخبار پیشنهادی