واحد پاسداران: کسب دو مدال طلا در جشنواره اختراعات لندن

شهریور ۹۸ – دانش پژوهان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحدپاسداران در جشنواره اختراعات لندن (ITE2019) موفق به کسب دو مدال طلا و جایگاه الماس جشنواره شدند. این مسابقات اواسط شهریورماه در لندن برگزار شد. دانش پژوهان علامه ای واحد پاسداران طرح های مختلفی را به «جشنواره ابداعات و اختراعات لندن» ارائه کردند که از میان آن ها، دو طرح، مقام برتر را کسب کردند. این طرح ها در قالب پوستر و با رعایت معیارهای «جشنواره ابداعات و اختراعات لندن»، از جمله زیبایی طرح، علمی بودن، قابل اجرا بودن و ….  به جشنواره لندن ارسال شد که از نظر داوران مستحق دریافت جایزه بهترین طرح جشنواره در حوزه مرتبط با خود و در رده سنی دانش آموزی شناخته شد.

جایگزینی یک نانوماده کربنی به جای پلاتین مصرفی در پیل های سوختی و ساخت نوعی پارچه ضد امواج الکترو مغناطیس مقالاتی بودند که پاسدارانی ها با ارسال آن ها دو مدال طلا و جایزه الماس مسابقات را کسب کردند.

نیما امام جمعه، بنیامین محامی، سید دانیال حسنی، امیرسام مظلوم نژاد، پوریا سلیمی، آرین کوشک سرای اصل، سروش قربانی فراز و آدرین ریاضتی اعضای تیم پژوهشی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی واحد پاسداران بودند.

سید صابر میرحسینی به عنوان معلم راهنما و یعقوب امانی سقزچی به عنوان سرپرست تیم به این رقابت ها معرفی شدند. «جشنواره ابداعات و اختراعات لندن» یکی از معتبرترین جشنواره ها در حوزه های مختلف پژوهشی است. در این جشنواره، ارائه طرح ها بصورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است.

لینک کوتاه : https://link.kvno.ir/sM7CG5yZx