نتایج شناگران علامه ای در المپیاد ورزشی طلیعه نور

تیر ۹۵ – تیم شنای دبیرستان دوره اول علامه‌طباطبایی – واحد میرداماد در دومین المپیاد ورزشی طلیعه‌نور، قهرمان شد.

شناگران واحد میرداماد با کسب رتبه های برتر در رشته‌های مختلف توانستند بر سکوی نخست المپیاد طلیعه نور بایستند. «ارمیا واحدی» با کسب مقام دوم در شنای ۵۰ متر کرال سینه و ۵۰ متر قورباغه، «پویان بهمنی» در شنای ۵۰ متر قورباغه و «روزبه حاجی حسینی» به همراه «سامان اندرزی» با کسب عناوین اول و دوم در شنای ۵۰ متر کرال پست، تیم شنای میرداماد را در رسیدن به عنوان قهرمانی یاری کردند. همچنین در ۵۰ متر پروانه، «روزبه حاجی حسنی» صاحب مدال طلا شد.

در این رقابت ها شناگرانی هم از دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی هم موفق به کسب مدال شدند. تیم هشت نفره شنای این مدرسه توانست در این رقابت ها دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک برنز کسب کند. در رقابت های شنای مقطع متوسطه دوره دوم و در رشته ۵۰ متر کرال سینه، «رهام هاشمی»، «سعید مصباح» و «کسری عظیمی» به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رسیدند. در شنای ۵۰ متر قورباغه نیز «سعید مصباح» از واحد شریعتی به مقام اول و «پارسا چاروسه» نیز به مقام سوم رسیدند.

تیم شنا دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه هم در این مسابقات عناوین برتر را کسب کردند. در ۵۰ متر کرال سینه، «پارسا حاجی پور» از این مدرسه به مقام اول رسید. او همچنین در ۵۰ متر پروانه سوم شد. در ۵۰ متر کرال پشت، «پارسا حقیقت» سوم شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : Error: API request failed.