یک روز خاطره ساز به همراه پدر در مدرسه

اردوی «رفاقتهای من و بابام» فرصتی برای دانش آموزان پایه هفتم آبشناسانی به وجود آورد تا روز شادی را کنار پدر خود بگذرانند.

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهل برنامه فرهنگی در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان برگزار می شود. یکی از این برنامه ها اردوی «رفاقتهای من و بابام» است که روز جمعه ۲۸ دی ماه در مدرسه برگزار شد.

پدرها و پسرهای حاضر در اردو از ساعت ۷:۳۰ در مدرسه حاضر شدند. آنها پس از صرف صبحانه و شرکت در افتتاحیه به دو گروه تقسیم شدند و در مسابقات ورزشی شرکت کردند. مسابقات پرتعدادی برای پدرها و پسرها تدارک دیده شده بود که از جمله آنها می توان به مچ اندازی ، والیبال، ترکاندن بادکنک، تنیس روی میز، طناب کشی، فوتبال دستی، پنالتی، دارت، طناب کشی و فوتسال اشاره کرد.

«حامد معصومی» مربی تربیتی واحد آبشناسان هدف از برگزاری اردو را ایجاد صمیمت و همدلی بیشتر بین پدران و پسران عنوان کرد و افزود: « در این اردو ۶۷ دانش آموز به همراه پدرانشان حضور داشتند و در فضایی صمیمی در کنار هم با دیگران رقابت کردند. تمامی مسابقات به گونه ای طراحی شده بود که دانش آموز درکنار پدرش با دیگران رقابت کند.»

او ادامه داد: «دانش آموزان پس از شرکت در این مسابقات به همراه پدر خود جوجه کباب پختند.» به گفته معصومی نفرات برتر مسابقات برگزار شده می توانند یکشنبه هفته آینده به همراه برترینهای نیمسال اول مدرسه به اردوی تفریحی اپارک بروند.   

برای مشاهده گالری تصاویر این اردو اینجا کلیک کنید. 

اخبار پیشنهادی