پاسدارانی ها در پایگاه تابستانی امسال چه برنامه هایی داشتند؟

دانش آموزان دبیرستان پسرانه دوره اول – علامه طباطبایی واحد پاسداران، برنامه های آموزشی و فرهنگی متنوعی را در پایگاه تابستانی امسال گذراندند. «جواد امانی» معاون آموزش و مشاور تحصیلی پایه نهم واحد پاسداران درباره برنامه های پایگاه تابستانی این واحد می گوید: «کلاس های متنوعی برای دانش آموزان این واحد در نظر گرفته شد تا پایگاه تابستانی صرفا ویژه کلاس های درسی نباشد. پرورش گل و گیاه و مهارت های فردی برای دانش آموزان هفتمی، طراحی دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ برای پایه هشتمی ها و سواد مالی و تدوین فیلم ویژه دانش آموزان پایه نهم از کلاس هایی بود که در کنار کلاس های درسی زبان، ریاضی و علوم برای دانش آموزان پاسدارانی، در نظر گرفته شد.»

جلسات با اولیا از دیگر برنامه های واحد پاسداران در پایگاه تابستانی امسال بود؛ امانی در این باره می گوید: «در مدت برگزاری پایگاه تابستانی، جلساتی را با اولیا با هدف آشنایی بیشتر با آن ها و بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموز شروع کردیم؛ این جلسات در پایه هفتم و هشتم از ۴ مرداد و در پایه نهم از ۹ مرداد شروع شد.»

به گفته معاون آموزشی واحد پاسداران آزمون هایی هم برای آمادگی دانش آموزان برای شرکت در آزمون جامع برگزار شد: «آخرین مرحله پایگاه تابستانی علامه ای های دوره اول، آزمون جامع است. برای بالا بردن آمادگی دانش آموزان و سنجدین آموخته های آن ها قبل از شرکت در آزمون جامع، دو آزمون داخلی برگزار کردیم. آزمون اول در تاریخ ۶ مرداد و دومین آزمون هم چهارشنبه ۲۰ مرداد برگزار شد تا دانش آموزان با فضای حاکم بر آزمون جامع تا حدودی آشنا شوند.»

اخبار پیشنهادی