پاسدارانی ها آخر هفته را با دو امتحان می گذرانند

دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران دو آزمون اینترنتی برای دانش آموزان خود در نظرگرفته است. این دو آزمون برای پایه هفتمی ها در روزهای پنج شنبه ۴ آبان و جمعه ۵ آبان برگزار خواهد شد.

 در آزمون اول که ساعت ۱۹ امشب آغاز می شود، دانش آموزان از طریق کانال اطلاع رسانی مدرسه ۲۰ سوال تستی دریافت می کنند. آنها با نظارت اولیا این آزمون را انجام داده و در مدت مقرر امتحان را به پایان می رسانند. اولیای دانش آموزان باید آزمون را تصحیح و نمرات آن را در پوشه ای نگه داری کنند و بعد از گذشت ۴۵ روز کارنامه عملکرد دانش آموز را به مدرسه تحویل دهند.

 آزمون امروز در درس مطالعات اجتماعی و از درس های اول تا چهارم، برگزار می شود.

آزمون دیگر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران آزمون آنلاین در کارسنج است. دانش آموزان این مدرسه ساعت ۱۰ صبح روز جمعه از طریق کارسنج سوالات را دریافت کرده و تا ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه وقت دارند به سوالات پاسخ دهند. مباحث این امتحان، فصل اول حساب و جبر است.

گفتنی است برگزاری امتحان به صورت آنلاین امکان ارزیابی مستمر، سریع و آسان عملکرد تحصیلی دانش آموزان در دروس مختلف به علت سهولت برگزاری این آزمونها را فراهم می سازد. همچنین با این کار امکان نظارت مستقیم والدین و معلمین بر روند اجرای هر امتحان و ازریابی نتایج آن فراهم می شود.

اخبار پیشنهادی