همایش های جمع بندی؛ مهم ترین برنامه آبشناسانی ها برای امتحانات پایان ترم

دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان با شرکت در همایش های آنلاین جمع بندی، به آمادگی خوبی برای شرکت در امتحانات دست پیدا کردند. «حسین جلالی» مشاور گروه حیان پایه هشتم این واحد درباره همایش های جمع بندی می گوید: «همایش های آنلاین جمع بندی درس های دانش آموزان، پیش از شروع امتحانات و از ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت برگزار شد. این همایش ها در درس های مطالعات اجتماعی، علوم، ریاضی، عربی و ادبیات برگزار شد.»

به گفته مشاور هشتمی های واحد آبشناسان هدف از برگزاری این همایش ها، بالا بردن آمادگی دانش آموزان برای شرکت در امتحانات پایان ترم بود: «همایش های جمع بندی درس ها، در راستای آماده شدن علمی دانش آموزان برای امتحانات نیمسال دوم و در محور های بررسی جامع مطالب درسی، آشنایی با نحوه امتحانات میان ترم، بررسی سوالات امتحانات سال های گذشته و رفع اشکال برای دانش آموزان طراحی شد. دانش آموزان در واقع با شرکت در این همایش های آنلاین هم برای آزمون جامع و هم برای امتحانات پایان ترم آماده شدند.»

جلالی همچنین مشارکت دانش آموزان در این همایش ها را نشان دهنده استقبال آن ها از طرح های این چنینی دانست و گفت: «معمولا همایش های جمع بندی ویژه مباحث و فصل های درس های دانش آموزان در پایه های بالاتر و ویژه دانش آموزان دوره دوم دیده می شود. استقبال از این طرح از طرف دانش آموزان هشتمی واحد آبشناسان نشان دهنده این نکته است که برگزاری چنین همایش هایی بسیار برای دانش آموزان دوره اولی هم موثر خواهد بود.»

اخبار پیشنهادی