هفته اول مهر در واحد آبشناسان چه می گذرد؟

مراسم عزاداری امام حسین (ع)، نمایش فیلم با موضوع دفاع مقدس و برگزاری همایش اولیا و مربیان، از برنامه های هفته اول مهر ماه واحد آبشناسان است.

همزمانی بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان، باعث شده تا دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه علامه طباطبایی – واحد آبشناسان از ابتدای سال تحصیلی، برنامه کاری فشرده و روزهای پرکاری را تجربه کنند. برنامه های هفته اول مهر ماه در واحد آبشناسان این موارد هستند.

آغاز روز با زیارت عاشورا

مراسم زیارت عاشورا و عزاداری سرور و سالار شهیدان در هفته اول مهر ماه هر روز در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان برگزار می شود. بعد از زیارت عاشورا، مراسم سینه زنی و عزاداری امام حسین (ع) صورت می گیرد.

 عکس یادگاری در سنگر دفاع مقدس

روز یکشنبه، ۲ مهر، به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم نمایش فیلم و بازدید از نمایشگاه برپا شده در واحد آبشناسان برگزار شد. دانش آموزان در سنگر دفاع مقدس که به نام شهید محسن حججی مزین شده است، عکس یادگاری گرفتند.

چهارشنبه، روز عزای حسین (ع)
روز چهارشنبه از ساعت ۱۰.۳۰ صبح، مراسم عزاداری کلیه پایه ها و کادر اجرایی و دبیران، در سالن ورزشی واحد آبشناسان برگزار می شود.
همه اولیا روز چهارشنبه به مدرسه می آیند

روز چهارشنبه همایش اولیا و مربیان از ساعت ۴ در سالن اجتماعات مجتمع آبشناسان برگزار می شود. در این همایش تمامی اولیا دانش آموزان شرکت می کنند و برنامه های سال تحصیلی ۹۷-۹۶ برای آنها تشریح می شود.

اخبار پیشنهادی