هر هفته یک ختم قرآن در واحد فرمانیه

مسئول و مربیان فرهنگی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه برای سال تحصیلی جدید برنامه های متنوع مذهبی در نظر گرفته اند تا دانش آموزان فضایی معنوی تر را تجربه کنند.

نماز جماعت ظهر و عصر هر روز به امامت یکی از دبیران اقامه می شود. آن دبیر بعد از نماز یک سوال راجع به احکام دین و نماز و دیگر مسایل مذهبی می پرسد. دانش آموزان تا زمانی که دبیر مربوطه دوباره به عنوان امام نماز جماعت انتخاب شود، فرصت دارند تا به سوال پاسخ دهند و در صورت صحیح بودن پاسخ، کارت امتیاز دریافت کنند.

همچنین مراسم زیارت عاشورا سه شنبه ها از ساعت ۷:۱۵ الی ۷:۳۰ در نمازخانه برگزار می شود. همه دانش آموزان، دبیران و کادر اجرایی روزهای شنبه نیز با همراهی یکدیگر یک بار قرآن را ختم می کنند. ورق های کتاب آسمانی قرآن کریم به صورت جداگانه در اختیار علاقه مندان در مدرسه قرار می گیرد تا در این کار خیر سهیم باشند.

یاوران فرهنگی در اجرای مراسم و برنامه ها مربیان فرهنگی را یاری می کنند. تعداد زیادی از دانش آموزان هر کلاس در حوزه های نمازخانه، کتابخانه، ختم قرآن، موذن، مکبر، حدیث خوان، قرای قرآن، بهداشت و سلامت و ورزشی به عنوان یاوران فرهنگی مسئولیت هماهنگی و برگزاری برنامه ها را به عهده دارند.

اخبار پیشنهادی