نوروز میردامادی ها؛ از برنامه مطالعاتی ویژه تا مسابقات آنلاین

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد در طول تعطیلات نوروزی، در برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی این واحد شرکت کردند.

طرح ساخت پاورپوینت یکی از فعالیت های آموزشی میردامادی ها برای تعطیلات نوروز بود که با هدف بالا بردن تسلط آموزشی دانش آموزان بر مباحث درسی انجام شد. موضوع این پاورپوینت ها یک فصل از درس ریاضی و علوم را شامل می شد. هر دانش آموز بعد از طراحی و ساخت پاورپوینت، آن را برای دبیر درس های مربوطه ارسال می کرد. همچنین پاورپوینت های منتخب در کانال های اطلاع رسانی این واحد نیز قرار داده شدند.

همچنین دانش آموزان پایه هفتم و هشتم این واحد، در طول تعطیلات نوروزی طبق برنامه مطالعاتی پیشنهادی درس خواندند. بازه زمانی این برنامه مطالعاتی از ۴ تا ۱۱ فروردین بود. نهمی های این واحد هم با دریافت هفته نامه های آموزشی ویژه نوروز، برای آزمون های بعد از عید آماده شدند. این هفته نامه های آموزشی شامل نمونه سوالاتی با هدف تمرین بیشتر بود که در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

میردامادی ها همچنین در طول تعطیلات نوروزی، به تماشای «عیدانه» در کانال های اطلاع رسانی این واحد نشستند. این ویژه برنامه نوروزی شامل بخش های متعدد ورزش و آمادگی جسمانی، تک نوازی دانش آموزی، آموزش شطرنج، گفت و گو با معلمین و مسابقات آنلاین بود.

اخبار پیشنهادی