نهمی های گلستان عید را در مدرسه گذراندند

برنامه اعتکاف نوروزی ویژه دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان برگزار شد. دانش آموزان پایه نهم از ۵ تا ۱۱ فروردین ۹۸ در برنامه های متنوع اردوی نوروزی شرکت کردند.

«عباس الهی» مسئول آموزش واحد گلستان در مورد این برنامه به خبرنگار سایت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی گفت: «در اردوی نوروزی هر روز ابتدا دانش آموزان از ساعت ۸.۳۰ در سه کلاس دروس اختصاصی حاضر می شدند. زنگ چهارم نیز ویژه دروس عمومی بود. بچه ها در ۴ گروه دسته بندی شدند. سطح چهارم برای کسانی بود که به رشته های انسانی علاقه داشتند و بقیه در سه سطح گروه بندی شدند اما خودشان نمی دانستند که در کدام گروه هستند. آنها تا ساعت ۵.۳۰ در مدرسه حضور داشتند.»

او ادامه داد: «ما برای حل تست های عمومی و معرفی رشته ها از دانش آموزان سال گذشته واحد گلستان مانند امیر محمد بحری، امیر محمد درپوش و مهدیار احمدی دعوت کردیم.»

به گفته مسئول آموزش واحد گلستان در مجموع حدود ۳۰۰ سوال در هر یک از دروس ریاضی، شیمی و فیزیک حل شد. هدف از برگزاری این اردو آماده سازی دانش آموزان نهمی برای شرکت در آزمون های ورودی مدارس برتر شهر تهران بود.

در این اردوی نوروزی برنامه های تفریحی متنوعی هم تدارک دیده شده بود. ۶ کنسول بازی در مدرسه نصب شد که دانش آموزان می توانستند بازی های آنلاین را نیز بازی کنند. همچنین مسابقات فوتبال دستی، فوتسال، والیبال و بسکتبال هم به تناوب در روزهای اردو برگزار شد.

اخبار پیشنهادی