نتایج چهارمین جشنواره نمایش دانش آموزی مجتمع

چهارمین جشنواره نمایش دانش آموزی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی عصر یکشنبه، ۲۰ اسفند ماه برگزار شد. در این جشنواره ۷ گروه نمایشی از مدارس علامه طباطبایی حضور داشتند و در دو بخش دوره اول و دوره دوم آثار خود را روی صحنه بردند.

بهترین بازیگران نوجوان

در نمایش های اجرا شده توسط مدارس دوره اول مجتمع علامه طباطبایی، «علی رستمی» از واحد فرمانیه، «آرمان دریابازی» از واحد پاسداران و «علیرضا سوادلو» از واحد فرمانیه به ترتیب رتبه های اول تا سوم بهترین بازیگر را به دست آوردند.

هیات داوران همچنین با اهدای تقدیرنامه از «آریا زحمتکش» از واحد فرمانیه، «پارسا موسوی» از واحد فرمانیه، «آریا مصحفی» از واحد فرمانیه، «رادین موسی عرب» از واحد میرداماد، «امیر محمد طبرسی» از واحد پاسداران و «اشکان تن قطار» از واحد آبشناسان تقدیر کرد.

نمایشنامه برتر جشنواره

طبق نظر هیات داوران «حسام افضلی» از واحد فرمانیه به عنوان کارگردان برتر نمایش های دوره اول متوسطه شناخته شد و رتبه برتر نگارش متن را نیز دریافت کرد. «امیر محمد طبرسی» از واحد پاسداران هم رتبه اول نویسنده نمایشنامه را کسب کرد.

در همین بخش «یاسر قاسم زاده» از واحد میرداماد در طراحی صحنه رتبه اول را به دست آورد. همچنین جایزه بهترین موسیقی متن به ترتیب به «آریا احمدی» از واحد فرمانیه و «امیرعلی ملکوتی» از واحد پاسداران رسید.

نفرات برتر دوره دومی ها

در نمایش های اجرا شده توسط مدارس دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی «علیرضا محمدی» از واحد آبشناسان، «امیرحسین کاراندیش» از واحد آبشناسان و «ماهان توکلیان» از واحد شریعتی رتبه های برتر بهترین بازیگر را به دست آوردند.

جایزه بهترین کارگردانی هم به «داوود اسدالهی» کارگردان نمایش واحدهای آبشناسان و شریعتی تعلق گرفت. در پایان از «مرتضی حسینی» کارگردان نمایش واحد پاسداران، «سید علی میرطالبی پور» کارگردان نمایش واحد گلستان، «یاسر قاسم زاده» کارگردان نمایش واحد میرداماد و «ایمان فیضی پور» کارگردان نمایش واحد آبشناسان تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی