میردامادی ها چگونه برای آزمون جامع آماده می شوند؟

دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد برنامه های آموزشی مختلفی برای آمادگی دانش آموزان جهت آزمون جامع ۲۶ اسفند ماه در نظر گرفته است.

میردامادی ها از ابتدای نیمسال تحصیلی دوم ۹۷-۹۶ در هر سه پایه در کلاس های تقویتی شرکت می کنند. این کلاس ها پنج شنبه ها برگزار می شود. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در دوهفته منتهی به آزمون جامع کلاس های تقویتی در دو درس علوم و ریاضی برگزار خواهد شد تا دانش آموزان در این دو درس اصلی آماده امتحان شوند.

آزمون های منظم هفتگی از دیگر برنامه های واحد میرداماد برای آماده کردن دانش آموزان است. این آزمون ها از ابتدای سال تحصیلی روزهای دوشنبه برگزار می شود. میردامادی ها هر هفته دوشنبه ها یک درس خاص را آزمون می دهند.

دانش آموزان واحد میرداماد برای آمادگی آزمون جامع هر هفته نمونه سوال دریافت می کنند. نمونه سوالات توسط مشاوران در کارسنج قرار داده می شود و دانش آموزان می بایست تا روز بعد آن ها را حل کنند. پاسخنامه تشریحی هر نمونه سوال روز بعد در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. نمونه سوالات سخت تر توسط دبیران در کلاس بررسی شده و نکات مهم آن تشریح می شود.

دومین آزمون جامع ویژه دبیرستان های دوره اول مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی روز شنبه ۲۶ اسفند برگزار می شود. این پنجمین آزمون از مجموع هفت آزمونی است که معاونت آموزشی مجتمع علامه طباطبایی برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول تدارک دیده است. دانش آموزان تا به حال در آزمون های تابستان، جامع اول، مفاهیم و نردبام شرکت کرده اند.

اخبار پیشنهادی