میردامادی ها به مدرسه آمدند

سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد آغاز شد. دانش آموزان هر سه پایه هفتم، هشتم و نهم، اول مهرماه به مدرسه آمدند تا سال جدید تحصیلی خود را آغاز کنند.

در ابتدای این مراسم سوگندنامه ای از طرف دانش آموزان خطاب به پدر و مادر و معلمانشان خوانده شد. میردامادی ها در این سوگندنامه قول دادند در طول سال تحصیلی همه تلاش خود را کسب موفقیت های آموزشی و پرورشی به کار ببرند.

در ادامه این مراسم «مجید نیک دهقان» مدیر واحد میرداماد برای دانش آموزان صحبت کرد. او ابتدا ایام سوگواری امام حسین را تسلیت گفت و با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: «هر سال با شروع مهرماه و بازگشایی مدارس همه باید ممنون امنیت و آرامش سرزمینمان باشیم. سال ها قبل جوانان بسیاری جانشان را برای این خاک فدا کردند تا شما امروز به راحتی تحصیل کنید.»

مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد از دانش آموزان خواست امسال با انگیزه و اراده قوی تری درس بخوانند: «از همه شما می خواهم از امروز، جدی تر از همیشه به فکر آموختن باشید. برای کمک به سرزمینمان باید بهتر درس بخوانید، با نظم تر رفتار کنید و انگیزه و اراده محکمی داشته باشید.»

رئیس حوزه سپاه انقلاب اسلامی: اجازه ایجاد ناامنی را نمی دهیم

میهمان ویژه مراسم بازگشایی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد، استاد قدیری رئیس حوزه سپاه انقلاب اسلامی و مسئول بسیج منطقه ۳ آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران بود. استاد قدیری درباره اهمیت امنیت کشور به دانش آموزان گفت: «ما فداییان شما هستیم و تا هنگامی که در کنار شما و خانواده هایتان باشیم اجازه ایجاد هیچگونه ناامنی و ناراحتی را نمی دهیم.»
تیمی از دانشجوبان نخبه دانشگاه صنعتی شریف میهمانان دیگر این مراسم بودند. این دانشجویان برای انجام چند آزمایش پژوهشی جالب به واحد میرداماد دعوت شدند. آزمایش تغییر صدای دانش آموزان با گاز هلیوم، انفجار گار نیتروژن و ترکیب مایع ظرفشویی و نیتروژن که سوختن پوست بدن بر اثر آتش را به تاخیر می اندازد از جمله آزمایش های جالبی بود که برای میردامادی ها انجام شد.

اخبار پیشنهادی