میردامادی ها آماده امتحانات هستند

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد با پایان آموزش سرفصل های مصوب کتاب های درسی، در کلاس های آنلاین نمونه سوال حل می کنند. «حیدر بابایی فرد» مسئول پایه هفتم واحد میرداماد می گوید حل نمونه سوال و جمع بندی دروس برنامه اصلی دانش آموزان در هفته چهارم فروردین است: « قبل از شروع تعطیلات در ابتدای اسفندماه بیش از ۸۵ درصد مطالب درسی کتاب ها تدریس شده بود. با برگزاری کلاس های آنلاین تا هفته چهارم فروردین اغلب کتاب های درسی به پایان رسیده اند. از این هفته موضوع اصلی کلاس های آنلاین حل نمونه سوال، مرور و رفع اشکال در دروس است. بنابراین دانش آموزانمان تا پایان فروردین آمادگی حضور در هر امتحان پایانی را دارند.»

مشاوره روزانه با دانش آموزان

فعالیت های آموزشی و مشاوره ای دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد از ابتدای اسفند به صورت کلاس های آفلاین و آنلاین آغاز شد و در تعطیلات نوروز هم ادامه داشت. این کلاس ها برای دانش آموزان هر سه پایه سه روز در هفته و با نرم افزار Adobe connect تشکیل شد و حضور همه دانش آموزان در آن اجباری بود. کلاس های آنلاین واحد میرداماد در بازه های یک ساعته از ۹ صبح تا ساعت ۲:۳۰ در ۴ زنگ برگزار شد. دانش آموزان و اولیاشان هم در پایان کلاس های آنلاین هر روز می توانستند با مشاور پایه تماس گرفته و مشکلات درسی و مسائل آموزشی شان را مطرح کنند.

حل نمونه سوال هفتگی

به گفته مشاور پایه هفتم میرداماد در ایام تعطیلی مدارس هر هفته نمونه سوال در اختیار دانش آموزان قرار گرفت: «از ابتدای تعطیلات نمونه سوالات دروس مختلف در قالب هفته نامه در اختیار دانش آموزان قرار دادیم و دانش آموزان یک هفته بعد از تحویل هفته نامه در آزمون آنلاین شرکت می کردند. بعد از پایان آزمون هم پاسخ ها را در اختیارشان قرار می گرفت. با این کار دانش آموزان به مجموعه سوالات خوبی دسترسی دارند و می توانند در امتحانات پایانی از آن ها استفاده کنند.»

ارزشیابی مستمر میردامادی ها

بابایی فرد به دانش آموزان توصیه می کند شرکت در کلاس های آنلاین را جدی بگیرند: «ارزشیابی از دانش آموزان واحد میرداماد بعد از عید نوروز براساس حضور و غیاب در کلاس های آنلاین، فعالیت های کلاسی، شرکت در آزمون های آنلاین و نتایج آن ها انجام می شود. بنابراین شرکت در کلاس ها و آزمون های آنلاین به ویژه در فروردین ماه بر نمرات مستمر دانش آموزان تاثیر خواهد داشت.»

اخبار پیشنهادی