موفقیت در آزمون جامع با طرح «پیله»

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان از ۱۳ تا ۲۳ مردادماه در طرح «پیله» برنامه مطالعاتی گرفتند و در آزمون های ویژه شرکت کردند. هدف از برگزاری این طرح، آمادگی دانش آموزان پایه هفتم برای حضور موفق در آزمون جامع ۲۴ مردادماه بود.

دانش آموزان واحد آبشناسان در طرح پیله، هر روز برنامه مطالعاتی و نمونه سوال گرفتند و بعد از پایان روز، جزییات مطالعه و حل تمرین شان را در کارسنج ثبت کردند. مشاوران مدرسه نیز براساس میزان و کیفیت مطالعاتی آبشناسانی ها، برنامه های مطالعاتی را اختصاصی کرده و به آنها تمرین و نمونه سوال ارائه دادند.

ارزشیابیِ کیفیت مطالعه و حل تمرین دانش آموزان پایه هفتم، توسط آزمون هایی بود که روزهای پنج شنبه به صورت آنلاین برگزار شد.

تابستانِ «بچه های مدرسه لبخند»

پایگاه تابستانی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان، با عنوان «بچه های مدرسه لبخند» از ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ آغاز شد. دانش آموزان پایه هفتم در پایگاه تابستانی شان، ۲ روز در کلاس های آموزشی شرکت کردند و یک روز به اردوهای تفریحی و ورزشی رفتند.

۷ رشته پژوهشی هم در تابستان برای دانش آموزان واحد آبشناسان در نظر گرفته شد. دانش آموزان، تابستان ۱۴۰۳ در کلاس های پژوهشی رباتیک، نانو، نجوم، انیمیشن، پزشکی، هوافضا و برنامه نویسی شرکت کردند.

شرکت در اردوی دوستی و جلسات تعیین سطح زبان نیز از برنامه های پایه هفتمی های واحد آبشناسان، قبل از شروع پایگاه تابستانی ۱۴۰۳ بود.

اخبار پیشنهادی