مهمان ویژه جشن انوار الهی کیست؟

جشن انوار الهی برای پنجمین سال در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان برگزار می شود. این جشن برای تقدیر از پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برنامه ریزی شده و هر سال با استقبال بیشتری از طرف والدین و دانش آموزان مواجه می شود. دانش آموزان و مسئولان واحد گلستان از ابتدای آذر ماه به طور جدی برای برگزاری جشن انوار الهی در روز پنجشنبه ۲۹ آذر آماده می شوند.

رسول خداداد بیگی مسئول فرهنگی واحد گلستان درباره فعالیت های انجام شده می گوید: «از ابتدای آذر گروه های موسیقی، سرود، تواشیح و نمایش مدرسه در مدرسه تمرین می کنند تا برای اجرا در جشن آماده شوند. گروه های سرود و موسیقی هر کدام دو کار و گروه های تواشیح و نمایش یک کار را برای اجرا در جشن انوار الهی آماده کرده اند.»

او می افزاید: «در ماه آذر بیش از ۱۵ جلسه با حضور مسئولان مدرسه از جمله مدیریت واحد گلستان برگزار کرده ایم. یک جلسه سازنده با حضور اولیای علاقه مند به همکاری داشتیم و در جلسه انجمن اولیا و مربیان راجع به جشن انوار الهی با طور کامل صحبت کردیم.»

بیگی می گوید تقویم اجرایی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ واحد گلستان به گونه ای برنامه ریزی شده که در ماه آذر هیچ فعالیت فوق برنامه ای انجام نشود و تمام تمرکز کادر اجرایی مدرسه بر برگزاری هر چه بهتر جشن انوار الهی باشد.

به گفته مسئول فرهنگی واحد گلستان چهره های زیادی برای حضور در جشن دعوت شده اند که از جمله آنها می توان به معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش، معاون شهردار تهران، رییسان آموزش و پرورش مناطق ۲ و ۵، مدیران مدارس علامه طباطبایی، «یاسر توفیق حق» مدیرعامل موسسه علامه طباطبایی و «حاج حسن توفیق حق»، عضو هیئت موسس مجتمع علامه طباطبایی اشاره کرد. این مراسم یک مهمان ویژه نیز دارد که غافلگیری جشن انوار الهی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی