معرفی اعضای انجمن اولیاء و مربیان واحد میرداماد

اعضای انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد انتخاب شدند. در این جلسه که دوشنبه دوم مهرماه در دفتر مدیریت واحد میرداماد برگزار شد، چهار نفر از اولیاء به عنوان اعضای اصلی و دو نفر به عنوان اعضای علی البدل انجمن اولیاء و مربیان انتخاب شدند.

طبق نتایج انتخابات برگزار شده «علیرضا سعادتی»، «محمد امیا الاسلام زاده»، «فرناز شفیعی خزانه» و «هاله محبی» به عنوان اعضای اصلی و «زهره آشوری» و «مریم حقیقی» به عنوان اعضای علی البدل انجمن اولیاء و مربیان واحد میرداماد انتخاب شدند.

تقدیر اعضای انجمن سال گذشته از مدیر واحد میرداماد

در ابتدای این جلسه «مجید نیک دهقان» مدیر واحد میرداماد به اهمیت همفکری و مشورت در پیشبرد امور اجرایی در مدرسه اشاره کرد و از زحمات اعضای سال گذشته انجمن اولیا و مربیان تقدیر کرد. نیک دهقان گفت: «اعضای انجمن اولیا و مربیان سال گذشته به عنوان بازوهای مدرسه در پیشبرد اهداف عالی آموزش و فرهنگ، کمک های فراوانی داشتند و به همین جهت از ایشان صمیمانه سپاسگذارم.»

«لادن اسکندری» رئیس سابق انجمن اولیاء و مربیان واحد میرداماد هم در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مدیریت واحد میرداماد به نمایندگی از بقیه اعضا، با اهدای لوح یادبودی از زحمات نیک دهقان در سال تحصیلی گذشته تقدیر کرد. در قسمتی از متن این تقدیرنامه آمده است:

«مدیریت نوجوانان مسئولیت خطیری است که بر عهده جنابعالی گذاشته شده است. به پاسداشت زحمات بی دریغ شما بر آن شدیم تا مراتب قدردانی خود را از زحماتتان اعلام کنیم. فرزندانمان در سایه مدیری متعهد و شایسته چون شما، دوران متوسطه اول را به پابان رساندند. فراموش مان نخواهد شد که حتی کنار شب بیداری های دلخوشانه نوجوانی شان در اردوها، تا صبح بیدار ماندید و همراهشان بودید.»

اخبار پیشنهادی