مسئول آموزشی واحد آبشناسان: «از همه امکانات کارسنج استفاده می کنیم»

جلسه شورای آموزش دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان روز سه شنبه ۱۰ مهر برگزار شد. در این جلسه مدیر، معاون مدرسه، مسئول آموزش و مشاوران هر سه پایه حضور داشتند.

«محمد عظیمی»، مسئول آموزش واحد آبشناسان در مورد مباحث مطرح شده گفت: «در این جلسه عملکرد دبیران و بازدهی برنامه آموزشی در دو هفته اخیر مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به تعدد دانش آموزان در واحد آبشناسان یکی از مهمترین محورهایی که در همه جلسات مورد بررسی قرار می گیرد، یکسان سازی کار مشاوران است به طوری که در همه پایه ها تعادل برقرار شود.»

وی افزود: « بحث درباره دفاتر دبیران موضوع مهم دیگری بود که در جلسه به آن پرداخته شد. ساختار دفاتر جدید دبیران به گونه ای است که در هر جلسه دبیر باید گزارش همان جلسه را اعم از مطلبی که تدریس شده و موضوع امتحان و دیگر فعالیت ها  در دفتر ثبت کند.»

به گفته عظیمی تاریخ برگزاری آزمون های هفتگی مشخص شد و در اختیار مشاوران قرار گرفت تا سرفصل های هر امتحان را تعیین نمایند.

عظیمی همچنین گفت مشاوران تا جلسه آینده فرصت دارند طرح های آموزشی اعم از آزمونهای خاص و اردوهای مطالعاتی و غیره را پیشنهاد دهند تا در جلسه شورای مدرسه در مورد آنها تصمیم گیری شود.

وی گفت: «امسال تصمیم داریم از تمامی امکانات کارسنج استفاده کنیم. سعی داریم استفاده از کاغذ را به حداقل برسانیم و از امکاناتی که در سامانه کارسنج در اختیارمان است استفاده کنیم.»

طرح ارزیابی دبیران مبحث دیگری بود که در این جلسه در مورد کلیات آن توافق حاصل شد. عظیمی در این باره گفت: «لیست ارزیابی دبیران به صورت فرم در اختیار تک تک مشاوران قرار می گیرد و آنها وظیفه نظارتی خود را که مهمترین کار یک مشاور هم هست با نمره دهی به دبیران انجام می دهند.»

اخبار پیشنهادی