متقاضیان ثبت نام در آزمون ورودی آنلاین شرکت کردند

آزمون ورودی آنلاین متقاضیان ثبت نام پایه هفتم مدارس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی روز جمعه ۱۹ اردیبهشت برگزار شد.

آزمون آنلاین ورودی از ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۹ اردیبهشت آغاز شد. هر متقاضی در مدت زمان ۵۰ دقیقه به ۱۵ سوال چهارجوابی و ۵ سوال پاسخ کوتاه پاسخ داد. پس از پایان وقت آزمون، سوالات به صورت مکانیزه تصحیح شد و پس از بازبینی توسط معاونت آموزشی، اسامی نفرات قبول شده در آزمون آنلاین ورودی، برای مدارس ارسال شد.

با اولیای دانش آموزان قبول شده در آزمون آنلاین ورودی از طرف مدارس تماس گرفته می شود تا برای ادامه روند ثبت نام و مصاحبه حضوری به همراه فرزندشان در مدرسه حضور پیدا کنند. تمام دستورالعمل های بهداشتی در مدارس صورت می گیرد.

افرادی که به هر دلیل در این آزمون ورودی شرکت نکرده اند، در صورت گشایش ظرفیت در آزمون های آنلاین بعدی می توانند در آن آزمون شرکت کنند. تاریخ و نحوه برگزاری آزمونهای آنلاین (در صورت به حد نصاب رسیدن و برگزار شدن آزمون) از طریق سایت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی به نشانی alameh.ir و کانالهای اطلاع رسانی مجتمع و مدارس علامه طباطبایی، اطلاع رسانی خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر متقاضیان با «سامانه آموزش مجازی» که آزمون آنلاین در آن برگزار شد، یک آزمون آنلاین ورودی آزمایشی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت برگزار شد.

آزمون ورودی ثبت نام دانش آموزان میان پایه (پایه های هشتم و نهم) در خرداد ماه برگزار می شود. تاریخ دقیق این آزمون متعاقبا اعلام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا طرح سوالات می توانید از طریق شماره تلفن های ۴۴۸۴۸۳۰۰ و ۴۴۸۴۸۲۰۰  با ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی تماس بگیرید.

اخبار پیشنهادی