فکر می کردم همان بازی اول حذف شوم!

هر روز با برادر بزرگترش چند دست فیفا بازی می کند و همین باعث شده که در سن چهارده سالگی برادر بیست ساله اش را شکست بدهد. در روز مسابقات جام جهانی فوتبال رایانه ای برادر و پدرش به عنوان مشوق همراهش بودند. مانی کورس دانش آموز پایه هشتم واحد فرمانیه توانست با بازی خوبش و راهنمایی های برادرش به دیدار نهایی راه پیدا کند. تنها باخت او در دیدار نهایی آن هم با اختلاف یک گل رقم خورد.

آقای مانی کورس، مسابقات جام جهانی فوتبال رایانه ای آن طور که انتظار داشتی برایتان رقم خورد؟

مسابقات برای من عالی بود. روز چهارشنبه در مسابقات مقدماتی استرس داشتم اما کمی که گذشت و بازی های دیگر را دیدم و خودم هم چند تا بازی کردم استرسم خیلی کمتر شد. باید بگویم فضای سالن و موسیقی که پخش شد باعث شد که استرسم کم شود.

صبح چهارشنبه که وارد سالن شدید فکر می کردید فینالیست شوید؟

نه، فکر می کردم همان بازی اول حذف شوم و اصلا به ۳۲ نفر برتر هم نرسم چه برسد به فینال. فکر می کردم همه قوی هستند و من زود شکست می خورم اما وقتی بازی اولم را ۴ بر ۲ بردم اعتماد به نفسم بیشتر شد و بازی به بازی بهتر شدم. این اولین رقابت جدی بود که شرکت کردم. با کسب مقام دوم اعتماد به نفسم بیشتر و استرسم کمتر شده است و قصد دارم در مسابقات دیگر شرکت کنم.

روز پنجشنبه مسابقات نهایی چطور بود؟

در فینال همه رقیبانم واقعا قوی بودند و برای بردنشان زحمت کشیدم.

مسابقه فینال را با اختلاف یک گل واگذار کردید.

بله، اول با یک گل جلو افتادم اما نتوانستم نتیجه را حفظ کنم و دو بر یک باختم.

برادر و پدرتان هم در سالن بودند و تشویقتان می کردند. برادرتان هم فیفا بازی می کند؟

بله، برادرم مهراد ۲۰ سالش است و هر روز با هم بازی می کنیم. کوچکتر که بودم او بازی فوتبال را یادم داد اما الان او را شکست می دهم و بازیمان هم سطح است.

با همکلاسی ها هم رقابت دارید؟ اگر مسابقه ای در سطح مدرسه برگزار شود اول می شوید؟

 با بعضی از بچه های همکلاسی که دوست هستم هم بازی می کنم اما تعدادشان کم است. مسابقات اگر در مدرسه برگزار شود تمرینم را بیشتر می کنم تا قهرمان شوم.

در سال تحصیلی چقدر با PS4 بازی می کنید؟

در طول سال تحصیلی زیاد سمت بازی نمی روم. نزدیک آزمون ها که اصلا بازی نمیکنم. اکثرا پنج شنبه ها و جمعه ها با برادرم یکی دو دست بازی می کنیم.

اخبار پیشنهادی