فرمانیه ای ها میلاد حضرت زینب (س) را جشن گرفتند

در جشن میلاد حضرت زینب (ع) از دانش آموزان برتر در جشنواره همساز، مسابقات ربوکاپ ژاپن و هفت و نیمی ها تقدیر به عمل آمد.

جشن میلاد حضرت زینب (س) روز سه شنبه ۳ بهمن در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه برگزار شد. دانش آموزان پایه نهم مسئولیت برگزاری، آماده سازی و پذیرایی از شرکت کنندگان را به عهده داشتند. جواد شاهچراغی، معاون فرهنگی واحد فرمانیه در این جشن مولودی خوانی کرد. همچنین گروه تواشیح واحد فرمانیه با اجرا در جشن میلاد حضرت زینب، آمادگی خود را برای اجرا در مسابقات قرآنی بهشت انس محک زدند.

یکی دیگر از برنامه های این جشن، تقدیر از برگزیدگان جشنواره موسیقی همساز بود. «آروین نبوی»، «ایلیا شاکری» و «امیر صالح صابری» توانستند در رشته پیانو مسابقات همساز به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آورند. علاوه بر این از نفرات حاضر در تیم های رباتیک اعزامی به مسابقات ربوکاپ ۲۰۱۷ ناگویا و مربی پژوهشی واحد فرمانیه با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

در این جشن به هفت و نیمی ها هم جایزه داده شد. به سه نفر از کسانی که مجله «هفت و نیم» را تهیه کردند، به قید قرعه کارت امتیاز اهدا شد. پیش شماره اول مجله هفت و نیم در دی ماه سال جاری منتشر شده و از دکه های مطبوعاتی قابل تهیه است. نفرات برتر رشته های پژوهشی هم مورد تقدیر قرار گرفتند.

روز دوشنبه ۲ بهمن نیز در نمازخانه واحد فرمانیه جشنی برگزار شد که پایه هشتمی ها مسئولیت برگزاری آن را بر عهده داشتند.

اخبار پیشنهادی