فرصت دیدار با دانش آموزان در پایگاه تابستانی 

دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد در پایگاه تابستانی امسال برنامه های متنوعی را گذراندند. «حسن روانگرد» مشاور نهمی های واحد میرداماد درباره پایگاه تابستانی دانش آموزان این پایه می گوید: «دانش آموزان در پایگاه تابستانی امسال، برنامه های آموزشی و فرهنگی متفاوتی را تجربه کردند. بازی آنلاین، کلاس عکاسی دیجیتال، چاپ طرح بر روی تیشرت و کلاس انیمیشن سازی از کلاس های فرهنگی بود که در کنار کلاس های درسی برای دانش آموزان واحد میرداماد برنامه ریزی شده بود.»
به گفته روانگرد مهم ترین بخش پایگاه تابستانی نهمی های واحد میرداماد، مشاوره های آموزشی بود: «اعتقاد من این است که مشاور در وهله اول دوست دانش آموز است. در کنار دانش آموز، ارتباط با خانواده مخصوصا در دوران آموزش آنلاین بسیار مهم تر از قبل شده است. با بررسی عملکرد سال گذشته دانش آموزان، جلساتی را در ابتدای پایگاه تابستانی به همراه خانواده شان برنامه ریزی کردیم تا پیش از اضافه شدن درس ها، هم با دانش آموزان و خانواده ها آشنا شویم و هم نکاتی را به آن ها گوشزد کنیم.»
یکی از مهم ترین اهداف دانش آموزان پایه نهم، موفقیت در آزمون ورودی مدارس دوره دوم است. مشاور نهمی های میردامادی ها در این باره می گوید: «در کنار برنامه هایمان در پایگاه تابستانی، تقویت دانش آموزان برای شرکت در آزمون های ورودی مدارس دوره دوم را هم شروع کردیم. اولین گام برای این مهم، توزیع نمونه سوالات درس های ریاضی و علوم پایه هشتم را در اختیار دانش آموزان قرار دادیم. این دو درس در پایه هشتم بخشی از سوالات آزمون های ورودی مدارس دوره دوم را شامل می شوند. تابستان برای شروع این کار که دانش آموزان هنوز درگیر درس های جدید نشده اند فرصت بسیار خوبی است.»

اخبار پیشنهادی