صفر تا صد پایگاه تابستانی آبشناسانی های پایه نهم

دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در پایان پایگاه تابستانی ۱۴۰۰ با برنامه های متنوع آموزشی، ارزیابی شدند. «منصور بشارتی» مشاور نهمی های گروه حسابی واحد آبشناسان درباره برنامه های نهمی های این واحد می گوید: «به دلیل اهمیتی که سال نهم در روند آموزشی دانش آموزان دارد، برنامه های ما به نحوی بود که ضعف های آموزشی دانش آموزان قبل از شروع رسمی سال تحصیلی، برطرف شود. این برنامه ها را در سال تحصیلی هم با جدیت پیگیری می کنیم تا دانش آموزان هدایت تحصیلی موفقی داشته باشند.»

بررسی جزوه های دانش آموزان از اولین برنامه های نهمی ها در پایگاه تابستانی بود؛ بشارتی می گوید: «در پایگاه تابستانی، جزوه های تمام دانش آموزان، هفته به هفته بررسی شد و از آن ها خواستیم تا جزوه هایشان را مانند زمان حضور در مدارس، به صورت دست نویس بنویسند و ارسال کنند.»
به گفته مشاور گروه حسابی، ارتباط با اولیا دانش آموزان از ابتدای پایگاه تابستانی برنامه ریزی شد: «با شروع پایگاه تابستانی هر هفته با اولیای دانش آموزانی که نیاز به تلاش بیشتر داشتند صحبت کردیم؛ از طرفی گزارش دبیران از وضعیت آموزشی دانش آموزان را هم در اختیار اولیا قرار دادیم.» 

از دیگر برنامه های نهمی های واحد آبشناسان میتوان به مشاوره های گروهی آنلاین اشاره کرد؛ بشارتی می گوید: «مشاوره های گروهی آنلاین در ۶ هفته پایگاه تابستانی به صورت ساختارمند برای دانش آموزان انجام شد. در هفته پایانی پایگاه تابستانی هم با توجه به برگزاری آزمون جامع، نمونه سوالات و منابع امتحانی به همراه برنامه مطالعاتی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت. همچنین کلاس های آنلاین رفع اشکال برای آمادگی بیشتر دانش آموزان برگزار شد.»

اخبار پیشنهادی