سه جلسه از سلسله جلسه های توجیهی ثبت نام آزمون ورودی برگزار شد

جلسه های سوم، چهارم و پنجم از جلسه های توجیهی ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی روز جمعه ۲۰ بهمن در سالن همایش مجتمع آبشناسان برگزار شد. در این جلسه متقضیان ورود به دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی به همراه مادر و پدر خود شرکت کردند. کلاسهای آمادگی آزمون ورودی متقاضیان این دوره در دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی، واحدهای میرداماد و آبشناسان برگزار خواهد شد. این کلاس ها از جمعه ۲۷ بهمن شروع شده و به مدت ۴ هفته ادامه خواهد داشت.

در ابتدای جلسه مشاوران آموزشی مدارس علامه طباطبایی درباره رویکردهای آموزشی مجتمع علامه طباطبایی توضیحاتی را به والدین ارائه کردند. همزمان با برگزاری جلسه مشاوره آموزشی، دانش آموزان در آزمون تستی هوش شرکت کردند. این آزمون در رتبه بندی و قبولی در مدارس علامه طباطبایی تاثیری ندارد.

پس از جلسه مشاوره آموزشی، اولیاء و دانش آموزان به سالن همایش های مجتمع آبشناسان رفتند و توضیحات کاملی در مورد مجتمع علامه طباطبایی و فعالیت های گسترده مدارس به آنان ارائه شد. در این بخش ۱۱ مدرسه علامه طباطبایی به همراه فعالیت های آنان معرفی شدند. همچنین ضمن معرفی سایت alameh.ir، کتاب سال و صفحه های مجازی، اولیاء و دانش آموزان با مراکز تابعه مجتمع علامه طباطبایی از جمله گروه غذایی «هفت و نیم»، مرکز مشاوره «هفت و نیم» و نشریه «هفت و نیم»، آشنا شدند. منابع و تعداد سوالات آزمون ورودی نیز به اطلاع اولیاء رسید. در انتهای جلسه والدین پس از آشنایی با مدارس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، کارت ورود به جلسه فرزندشان را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که کتاب کمک آموزشی آزمونهای ورودی دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی تا جلسه بعدی ثبت نام آزمون ورودی، یعنی روز جمعه ۴ اسفند، به درب منزل ثبت نام کنندگان پنج جلسه اول توجیهی ارسال می شود.

اخبار پیشنهادی