سامانه ثبت نام چه زمانی بسته می شود؟

ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با صدور اطلاعیه ای از ثبت نام ۲۲۰۰ نفر از متقاضیان شرکت در آزمون ورودی پایه هفتم خبر داد و از متقاضیانی که تاکنون مدارک خود را تکمیل نکرده اند خواست تا در اسرع وقت اقدام کنند.

بر اساس اطلاعیه ستاد ثبت نام علامه، با برگزاری سه جلسه توجیهی در روز جمعه (۱۸ فروردین ۹۶) مجموعا پانزده جلسه توجیهی برای متقاضیان شرکت در آزمون برگزار شده است: «ثبت‌نام آزمون‌ورودی برای دانش آموزان پایه هفتم و همچنین میان پایه (هشتم ونهم) مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه‌ طباطبایی از زمستان۹۵ آغاز شده است و تا کنون ۲۲۰۰ نفر برای شرکت در آزمون ورودی پایه هفتم ثبت‌نام کرده‌اند.» بنابر اعلام ستاد ثبت نام، آزمون ورودی پایه هفتم قرار است روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۶ و آزمون میان ‌پایه روز پنج‌‌شنبه ۲۵ خرداد ۹۶ برگزار ‌شود.

به منظور آشنایی بیشتر خانواده‌های دانش‌آموزان با ساختار آموزشی و فعالیت‌های مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، تاکنون پانزده جلسه توجیهی برای متقاضیان برگزار شده است. اطلاعیه ستاد ثبت نام تاکید کرده است که یک هفته قبل از آزمون سایت ثبت نام بسته خواهد شد و هیچ ثبت نامی انجام نمی شود. این اطلاعیه از دانش‌آموزانی که ثبت نام خود را کامل نکرده اند خواسته است هر چه سریعتر نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند. «تلاش شده است که محل برگزاری آزمون به منزل دانش‌آموزان نزدیک باشد.» این را رئیس ستاد ثبت نام به «سایت علامه» می گوید: «سوالات آزمون ورودی از درس‌های ریاضی و علوم طرح می‌شود و به منظور آمادگی بیشتر داوطلبین، ۴ جلسه کلاس‌های آمادگی آزمون برای ایشان درنظر گرفته شده است.» به گفته سید کاظم میرهاشمی رئیس ستاد ثبت نام ،کلاس‌های آمادگی آزمون از ۲۵ فروردین آغاز می گردد.

اخبار پیشنهادی