روزهای پایانی مشاوره دوازدهمی های واحد شریعتی

دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی در این روزها طبق برنامه ای دو هفته ای، مشغول امتحانات میان ترم هستند. در کنار این امتحانات، دوازدهمی ها سه هفته ای است که همراه با اولیا در جلسات مشاوره این پایه به صورت فردی شرکت می کنند.

«محمدرضا سجادی» مشاور دوازدهمی های واحد شریعتی درباره مشاوره های کنکوری ها می گوید: «این مشاوره ها که هم با دانش آموزان به صورت فردی انجام می شود و هم با اولیا هر دانش آموز است، با شروع آبان ماه آغاز شد و هفته سوم آبان هم به پایان می رسد. موضوع مشاوره ها هم مطالب آموزشی، سبک زندگی دانش آموزان در سال دوزادهم و ارائه گزارشی از عملکرد هر دانش آموز به اولیا است.»

کلاس حل تمرین هم از دیگر برنامه هایی است که هر روز در زنگ های دانش آموزان برنامه ریزی شده است؛ مشاور دوازدهمی ها می گوید: «در برنامه روزانه دانش آموزان در مدرسه، هر روز یک زنگ به حل تمرین اختصاص دارد که رفع اشکال دانش آموزان هم با توجه به تمرین هایی که در کلاس حل می کنند، انجام می شود؛ درس های اختصاصی فیزیک، شیمی، ریاضی و زیست برای تجربی ها و فیزیک، شیمی، هندسه و حسابان برای دانش آموزان رشته ریاضی.»

دوازدهمی های واحد شریعتی همچنین از ۸ تا ۱۴ آبان در کنکور دی ماه ثبت نام کردند.

برای آشنایی با تغییرات کنکور ۱۴۰۲ می توانید گفتگوی سایت علامه طباطبایی با آقای جهانشاد مسئول مرکز آزمون دوره دوم مجتمع را می توانید «اینجا» بخوانید.

اخبار پیشنهادی