دو هفته نخست پایگاه تابستانی در واحد میرداماد چطور گذشت؟

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد دو هفته نخست پایگاه تابستانی را در اردوهای مختلف، ورزش و با حضور در کلاس های درسی و پژوهشی گذراندند. پایگاه تابستانی میردامادی ها از ۱۵ تیرماه با برگزار اردوی دوستی دانش آموزان پایه هفتم آغاز شد. میردامادی ها در این اردو به مجموعه تفریحی یاس شهریار رفتند. برگزاری آزمون تعیین سطح زبان، شنا، فوتبال، والیبال، تفنگ آبپاش، تنیس روی میز، جنگ شادی و مسابقه از برنامه های این اردو بود.

 کلاس های پایگاه تابستانی دانش آموزان میردامادی از ۱۶ تیرماه آغاز شد. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده دانش آموزان پایه هفتم در پایگاه تابستانی روزهای یکشنبه اردو می روند و دوشنبه ها ورزش می کنند. در دو هفته ابتدایی پایگاه تابستانی پایه هفتمی ها به اردوی پینت بال، کارتینگ و استخر رفتند و در سالن ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال و تنیس روی میز بازی کردند. دانش آموزان پایه هشتم و نهم هم سه شنبه ها به کارتیگ و پینت بال رفتند و چهارشنبه ها ورزش کردند.

اردوهای جذاب ادامه دارد

با شروع مردادماه اردوهای دانش آموزان واحد میرداماد جذاب تر می شود. میردامادی ها ۶ و ۷ مرداد به شهرری می روند و در بخش های مختلف شهر گردش می کنند. زیارت شاه عبدالعظیم (ع) و بازدید از موزه های تاریخی آن از اصلی ترین برنامه های این اردو است. سورتمه سواری و برگزاری مسابقه بولینگ اردوهای بعدی میردامادی ها است. دانش آموزان پایه هفتم ۱۳ مرداد سورتمه سوار می شوند و ۲۰ مرداد مسابقه بولینگ می دهند. هشتمی ها و نهمی ها هم ۱۵ مرداد سورتمه سواری می کنند و ۲۲ مردادماه از یکی از موزه های بزرگ بازدید خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی