در جلسه کادر اجرایی تاکید شد: تکریم ارباب رجوع و افزایش خلاقیت

آخرین جلسه کادر اجرایی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ روز چهارشنبه ۲۹ خرداد برگزار شد.

در این جلسه مدیر، معاون، مسئولان آموزشی و فرهنگی مدرسه از اقدامات و تلاش های یک ساله کارکنان مدرسه تشکر کردند و به همه کارکنان لوح تقدیر و هدیه اهدا شد. 

«مصطفی جوادزاده»، مدیر واحد آبشناسان ضمن ابراز رضایت از عملکرد همه بخش ها از جمله خدمات، مشاوران آموزشی، مربیان فرهنگی، نظامت، روابط عمومی و بخش اداری، نکاتی برای بهتر شدن فعالیت های این بخش ها در سال تحصیلی بعد متذکر شد. او تاکید کرد که کارکنان واحد آبشناسان همیشه و هر لحظه باید خود را به روز کنند، چه در ارتباط با دانش آموزان و چه در ارتباط با اولیا. مدیر مدرسه از اشتیاقی که نسبت به انجام کار و وظیفه‌ در روحیه کادر اجرایی وجود دارد، تشکر و اظهار امیدواری کرد که این روحیه نه تنها در تمام مدارس که در کل کشور جاری باشد.

«ناصر سلامی»، مسئول فرهنگی واحد آبشناسان و سخنران بعدی این جلسه، از کارکنان خواست در سال تحصیلی بعدی هرچه بیشتر و بهتر از کار گروهی بهره ببرند. وی از کارگروه های هر سه پایه تشکر و ابراز امیدواری کرد رویکرد خلاقانه ای که در کارگروه های پایه ها وجود داشت، حفظ و تقویت شود.

«امین غفاری»، معاون واحد آبشناسان هم در صحبت های خود به تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و از کارکنان خواست که کار اولیای دانش آموزان در کمترین زمان ممکن انجام شود. او تاکید کرد که کارکنان در همه حال جلب رضای خداوند را در اولویت قرار دهند.

«محمد عظیمی»، مسئول آموزشی مدرسه ابتدا از «جواد امانی» مشاور پایه نهم تشکر کرد. جواد امانی یکی از مشاوران با سابقه واحد آبشناسان از سال تحصیلی بعدی به دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران منتقل می شود. عظیمی از طرح کتابخوانی در مدرسه نیز رونمایی کرد. در این طرح همه همکاران هر روز ۳۰ الی ۴۵ دقیقه (حداقل ۱۵ صفحه) مطالعه خواهند کرد. با انجام این طرح هر یک از کارکنان در ماه دو کتاب مطالعه می کنند.

اخبار پیشنهادی