جلسه های توجیهی ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی آغاز شد

اولین جلسه توجیهی آزمون ورودی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی روز جمعه ۶ بهمن برگزار می شود. جلسات توجیهی هر دو هفته یک بار به مدت ۷ هفته ادامه می یابد.

دانش آموز پایه ششم متقاضی ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی به همراه پدر و مادر خود در هر جلسه توجیهی ثبت نام شرکت می کنند. در ابتدای جلسه مشاوران آموزشی مدارس علامه طباطبایی درباره رویکردهای آموزشی مجتمع علامه طباطبایی توضیحاتی را به والدین ارائه می کنند. در حین برگزاری جلسه مشاوره آموزشی، دانش آموزان در آزمون تستی هوش شرکت می کنند. این آزمون در رتبه بندی و قبولی در مدارس علامه طباطبایی تاثیری ندارد.

پس از جلسه مشاوره آموزشی، اولیاء و دانش آموزان به سالن همایش های مجتمع آبشناسان می روند و توضیحات کاملی در مورد مجتمع علامه طباطبایی و فعالیت های گسترده مدارس ارائه می شود. در این بخش ۱۱ مدرسه علامه طباطبایی به همراه فعالیت های آنان معرفی می شوند. همچنین ضمن معرفی سایت alameh.ir، کتاب سال و صفحه های مجازی، اولیاء و دانش آموزان با مراکز تابعه مجتمع علامه طباطبایی از جمله گروه غذایی «هفت و نیم»، مرکز مشاوره «هفت و نیم» و نشریه «هفت و نیم»، آشنا می شوند. منابع و تعداد سوالات آزمون ورودی نیز به اطلاع اولیاء می رسد.

در انتهای جلسه والدین پس از آشنایی با مدارس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، کارت ورود به جلسه فرزندشان را دریافت می کنند.

اخبار پیشنهادی