جلسات مشاوره اختصاصی برای والدین در واحد پاسداران

والدین دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران به مدت یک هفته به طور اختصاصی در جلسات مشاوره شرکت می کنند.

جلسات مشاوره فردی اولیا دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران آغاز شد. این جلسات از شنبه ۳۰ دیماه تا پنج شنبه ۶ بهمن ماه ادامه دارد.

«مهدی شریفیان» مشاور پایه هشتم و نهم واحد پاسداران درباره این جلسات می گوید: «بعد از توزیع کارنامه های نوبت اول دانش آموزان، نیاز بود جلساتی با پدر و مادرها داشته باشیم. به همین منظور دعوتنامه هایی برای آنها ارسال شد و در یک هفته برای همه والدین زمان مشاوره تعیین کردیم.»

شریفیان درباره مباحثی که در این جلسات مطرح خواهد شد می گوید: «موضوع اصلی این جلسات بررسی عملکرد دانش آموز در امتحانات نوبت اول است. یعنی نقاط ضعف و قوت هر فرد را مشخص می کنیم و با کمک خانواده ها برای نیمسال دوم تحصیلی برنامه می ریزیم. همچنین در این جلسات دو کارنامه مطالعاتی دی و آذر به تفکیک هر درس به والدین داده می شود.»

مشاور پایه هشتم و نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران با اشاره جلسات مشاوره از ابتدای سال تحصیلی می گوید: «جلسات مشاوره از ابتدای سال تحصیلی برای والدین برگزار می شود. در پایه هشتم و نهم با والدین هر دانش آموز حداقل ۳ جلسه اختصاصی برگزار شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.»

اخبار پیشنهادی